MyMichelle Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Hva er den verste togstasjonen du har vært på, og hvorfor? Inspirert av tråden om hva som er den verste flyplassen du har vært på. Den verste togstasjonen jeg har vært på er Termini i Roma (3 ganger). En av de største stasjonene i Europa. Jeg gikk meg vill de to første gangene. Det var masse folk og dårlig skiltet. Det var forskjellig info på tavlene enn på plakatene ved sporene. Det viste seg at plakatene viste riktig avgang. Italienere jeg spurte, ville ikke snakke engelsk. Men så traff jeg tilfeldigvis en nordmann som skulle besøke slektninger i Roma. Han var noenlunde kjent på togstasjonen. Det var for noen år siden, så det er mulig Termini er bedre nå.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Rart at det er ingen svar her 🤷♀️ Ja, Termini, og generelt mange stasjoner i Italia. Mye tull, cat calling, skittent, forsinkelser osv. Anonymkode: 24cf5...884 1
Tomas77 Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 (endret) Italienske togstasjoner er temmelig grelle greier. Spanske også etter terrorangrepet for noen år siden. Opererte med flyplasstype metalldetektorer da jeg tok toget i Barcelona. Beste av en viss størrelse var Huddersfield i nord England som har en pub på plattformen så du kan sitte komfortabelt i pub med peisbål på en gråværsdag helt til toget er der. Endret 4. september 2023 av Tomas77 1
Gjest Linny111 Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 On 9/3/2023 at 1:31 AM, MyMichelle said: Hva er den verste togstasjonen du har vært på, og hvorfor? Inspirert av tråden om hva som er den verste flyplassen du har vært på. Den verste togstasjonen jeg har vært på er Termini i Roma (3 ganger). En av de største stasjonene i Europa. Jeg gikk meg vill de to første gangene. Det var masse folk og dårlig skiltet. Det var forskjellig info på tavlene enn på plakatene ved sporene. Det viste seg at plakatene viste riktig avgang. Italienere jeg spurte, ville ikke snakke engelsk. Men så traff jeg tilfeldigvis en nordmann som skulle besøke slektninger i Roma. Han var noenlunde kjent på togstasjonen. Det var for noen år siden, så det er mulig Termini er bedre nå. Jeg kom for å si Termini i Roma da jeg så overskriften, så ja. Enig.
Example Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Tenkte også på Italia. Har hatt noen runder på et par av disse hvor hverken er enkelt å kjøpe billett, vite hvor man skal gå eller når togene kommer. Ellers tenker jeg at jeg aldri har lyst til å ta tog i India..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Skrevet 6. september 2023 Svingen stasjon fordi det er så jævla kaldt der på vinteren og ingen oppvarmet ventebu, bare et jævla nedtagga skur. Anonymkode: 0ddd7...575
K.B. Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 Gare de Nord på slutten av nittitallet. Mye dodgy stuff som foregikk i området, som litt naiv Nordmann, så føltes det alt annet en trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå