Gå til innhold

God Sjokoladekake i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Er det noen som vet om et spisested i Oslo som har god mat og en deilig sjokoladekake til dessert? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deli de Luca ser ut til å ha gode sjokoladekaker, også den nye 7-eleven butikken på Oslo City.

Skrevet

Eh, jeg forstod det dithen at trådsaterter er mer ute etter en restaurant jeg da...? :klø:

Gjest Gjest_Milla_*
Skrevet

Ja var jo egentlig restaurant jeg var ute etter, men takk alikevel :)

Skrevet

Jeg spiser sjelden dessert, og ihvertfall ikke kaker, men er mange steder det er god mat da... :) Jeg liker meg best på de italienske, billig og godt :)

Skrevet

Friday's har en veldig god sjokoladekake, og mocca mud pie er himmelsk.

Skrevet

Pascal - har himmelske kaker, hjemmelagde sjokolader, desserter og hvis man vil kan man spise før desserten også ;)

Skrevet
Er det noen som vet om et spisested i Oslo som har god mat og en deilig sjokoladekake til dessert?  ;)

Nippon Art i Tordenskjoldsgt. har Brownies spm var knallgode. De var på nippet til å bli flytende og var helt varme - nam nam.

Restauranten er japansk http://www.nipponart.no/

Skrevet

Alle gode ting er tre. Pascal er et must. Dessert-himmelen er vidunderlig nær...

Skrevet

Skriver under på Pascal og Friday's. Begge steder har de kjempegode kaker/desserter.

Skrevet

Dus i Akersgata har også god mat og kjempegod sjokoladekake til dessert! ;)

Skrevet

Og peppes pizza!! Ikke avansert mat akkurat, men oreo dream er nydelig til dessert! Får den med en kule vaniljeis.. åååhh....:)

Skrevet

Pascal, Pascal, Pascal. Har du ikke spist kake på Pascal, har du gått glipp av mye :)

Skrevet

Mucho Mas på Grünerøkka. God meksikansk mat og nydelig sjokolade mousse kake.

Skrevet

Kahluakake på den lille kafeen som ligger i Kirkeristen, ut mot Storgata, Bacchus tror jeg den heter. Den kahluakaken må bare oppleves.

Skrevet
Skriver under på Pascal og Friday's. Begge steder har de kjempegode kaker/desserter.

:enig_anim:

• 2 år senere...
Gjest Miamaia
Skrevet
Pascal, Pascal, Pascal. Har du ikke spist kake på Pascal, har du gått glipp av mye :)

Hold dere unna Pascal! Dårlig kundebehandling er det de er mest kjent for! Og dessuten behandler Pascal de ansatte dårlig også :kjefte:

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet
Hold dere unna Pascal! Dårlig kundebehandling er det de er mest kjent for! Og dessuten behandler Pascal de ansatte dårlig også :kjefte:

Jeg vet lite om hvordan de behandler sine ansatte, men jeg har alltid fått strålende service på Pascal. :klø: Men jeg har stort sett bare vært på Pascal på St. Hanshaugen da.

Kake på Pascal: :strix:

Maten er god også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...