MyMichelle Skrevet 3. september 2023 #1 Skrevet 3. september 2023 Jeg kjøper noen ganger Tine lettmelk med mørk sjokolade (ikke tilsatt sukker eller søtningsstoffer) for å dempe sjokoladesug. Jeg er ikke interessert i søtsaker generelt. Er det andre som også drikker en eller annen form for sjokomelk (melk eller vegansk) mot sjokoladetrang? En fortalte meg hun drakk havredrikk med kakao, men den likte ikke jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 MyMichelle skrev (8 minutter siden): Jeg kjøper noen ganger Tine lettmelk med mørk sjokolade (ikke tilsatt sukker eller søtningsstoffer) for å dempe sjokoladesug. Jeg er ikke interessert i søtsaker generelt. Er det andre som også drikker en eller annen form for sjokomelk (melk eller vegansk) mot sjokoladetrang? En fortalte meg hun drakk havredrikk med kakao, men den likte ikke jeg. Det vil jeg si er et smart valg fremfor sjokolade. Mindre kcal og mer næring. En 100 g sjokoladeplate har mer kcal enn en liter med sånn sjokolademelk🙂 Anonymkode: 098bf...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 "Frokosten" min er Q meieriet sin sjokolademelk. Tilsetter en spisesked chiafrøog en med hevregryn. Står over natten. Anonymkode: 97164...f0c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Jeg testet ut Propud sjokolade og Piano vaniljesaus uten sukker, var faktisk veldig godt. Lite kalorier og en del proteiner. Tar uansett bare en liten porsjon, men det holder. Piano har også en sukkerfri sjokoladepudding, men jeg likte Propud bedre, mer sjokoladesmak. Anonymkode: cf3a0...e00
Lill3My Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 To andre tips for smaken av sjokolade: 1) cottage cheese + sjokoladeproteinpulver (+evt litt,kakao og et dryss sukrinsirup for prikken over i-en). 2) «Nice cream» - nedfryst banan + litt melk + kakao+søtning + evt proteinpulver.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 Tine lettmelk med sjokolade kom best ut i en test for «sunnest» sjokomelk. Den inneholder alle de bra næringsstoffene som melk har. Jeg gir denne til barna mine og drikker den selv. Det er den de har som alternativ til skolemelk også. Dekker søtsuget mitt også. Spiser også proteinpudding med sjokoladesmak. Altså dette er jo ultraprossesert og ikke supersunt, men et hav bedre enn sjokolade. Særlig når man vil passe på vekten. Anonymkode: 69d10...d12
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 Jeg har egentlig aldri sjokoladetrang. Men det jeg gjør for "kos" er å lage mandelmelk (er kjempeenkelt med blender, går fort), også tilsetter jeg frosne bananer og evnt litt rent kakaopulver. Anonymkode: 1dfac...7c8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 Jeg er veeeldig glad i søtsaker, men kan stagge lysten hvis jeg vet at jeg kan ta en propud om kvelden. Anonymkode: 9c215...7fc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 Det hender jeg lager havegrøt på sjokomelk. Nam! Anonymkode: 5d9c5...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå