AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Jeg får så mange myggstikk og klør meg til blods. Jeg har prøvd flere kremer som skal hindre kløe men jeg klør uansett så mye at jeg ikke får sove om natta. Hadde jeg ikke hatt hund så hadde jeg holdt meg inne hele tiden. Er det vanlig å ha det så ille? Er det noe jeg kan gjøre annet enn kremer? Anti mygg produkter funker ikke. Jeg blir stikket. Er det noe jeg kan spørre som er på resept hos legen som funker bra for dere? Jeg blir gal snart her. Anonymkode: f851c...5ee
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Når er det du blir stukket av all myggeb? Mens du sover eller når du er ute? Anonymkode: 3cbbd...b5c
AnonymBruker 42 Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 (endret) Har du prøvd "antihistaminer"? Norske myggstikk reagerer jeg knapt på, men f.eks i Spania/Portugal, eller andre steder i Møricas får jeg skikkelig myggstikk, og de klør som bare rÆkkærn... Med antihistaminoz roer det seg skikkelig Endret 2. september 2023 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Telfast. 1 tbl per dag i en uke ca. Uten resept. Funker. Anonymkode: 228ac...fbd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 Centaura spray og Metode myggspray 50% holder alt flyvende borte fra huden. Kjøper du i tillegg inn Xylocain salve òg Cetrizin vil du aldri få hverken stikk eller noe kløe. Du har nok ikke prøvd alt.. Anonymkode: ff368...01c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når er det du blir stukket av all myggeb? Mens du sover eller når du er ute? Anonymkode: 3cbbd...b5c Det vet jeg ikke. Sikkert mens jeg er ute. Anonymkode: f851c...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå