Gå til innhold

Hvilken mannstype får flest matcher og kan velge og vrake på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en ganske vanlig fyr med høyde over 185, selvsikker og utstråler trygghet? Kraftig og gjerne litt ekstra på kroppen, men samtidig ikke overvektig? Helst håret i behold og fint anlagt skjegg? Eller er det flere mannstyper som får suksessen? 

Anonymkode: 79fce...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er de som får likes ja. Høy og kraftig bygd er nok de viktigste komponentene. Gjerne noen kg ekstra. Maskulint ansikt. Går bra om han er skalla og tror jeg.

Brede skuldre, store hender, markerte underarmer. Dette med noen kg ekstra er viktig, da det er et selvbedrag som gjør at damene tror de har sjans fordi han ikke er perfekt. I realiteten vil de fleste ha noen kg ekstra da. Samme med lite hår på hodet, det er det ikke så mange som bryr seg om heller.

Anonymkode: 849c6...287

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hadde vært interessant å vite. Det er enormt varierende hva slags folk som ikke har suksess der, så det er ikke så lett å se for seg hvem som faktisk får det til. Jeg hadde ikke noe utbytte av appen selv heller.

Anonymkode: c1a2c...9bd

Skrevet

De som er heite og fremstår som allright typer, antageligvis? 

Hva "heit" er får du helst spørre damene om, men jeg kjenner/kjente da folk som var langt kortere, feitere, og skalla som hadde "stor suksess" på nett-dæitingen ... Så ; ja...  Det er åpenbart flere "mannstyper" som "gjør rent huset" hva nettdating angår...  Hvorfor lurer du, egentlig? 😅

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (8 timer siden):

De som er heite og fremstår som allright typer, antageligvis? 

Hva "heit" er får du helst spørre damene om, men jeg kjenner/kjente da folk som var langt kortere, feitere, og skalla som hadde "stor suksess" på nett-dæitingen ... Så ; ja...  Det er åpenbart flere "mannstyper" som "gjør rent huset" hva nettdating angår...  Hvorfor lurer du, egentlig? 😅

Er bare nysgjerrig. Lurer også på hvilke damer på 30+ som er mest populære. 

Skrevet

Maskuline,straffedømte, steroider bla.a

Anonymkode: 21742...426

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Maskuline,straffedømte, steroider bla.a

Ikke straffefømte, nei. De sveiper jeg venstre på, dersom det hintes om kriminalitet eller utseendet tilsier dette. 
ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ikke straffefømte, nei. De sveiper jeg venstre på, dersom det hintes om kriminalitet eller utseendet tilsier dette. 
ts

Leste en artikkel om Norges farligste mann. Drepte samboeren sin, kom ut stiftet familie på nytt og drepte stedatteren sin. Kommer ut igjen og ny runde med ny dame. 

Samme med ubåt Mads, forførte og lå tilogmed med fengselsbetjentene, så det er tydelig at (noen)kvinner tenner på farlige og straffedømte menn

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Leste en artikkel om Norges farligste mann. Drepte samboeren sin, kom ut stiftet familie på nytt og drepte stedatteren sin. Kommer ut igjen og ny runde med ny dame. 

Samme med ubåt Mads, forførte og lå tilogmed med fengselsbetjentene, så det er tydelig at (noen)kvinner tenner på farlige og straffedømte menn

Det stemmer nok men det er nok ikke problematisert i særlig stor grad på hva slags kvinner dette er. Jeg vil jo tro at det ikke akkurat er det vanlige menn ville kalt "kone-materiale". 

Anonymkode: ac2c8...aaa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det stemmer nok men det er nok ikke problematisert i særlig stor grad på hva slags kvinner dette er. Jeg vil jo tro at det ikke akkurat er det vanlige menn ville kalt "kone-materiale". 

Anonymkode: ac2c8...aaa

Aldri hadde jeg så mye som sett på en mann som er tidligere straffedømt. 
ts  

• Nyttig 1
Skrevet

Tinder går ikke etter mennesketype. Du kan være verdens største rasshøl. Hatet av alle i dine omgivelser fordi du har like bra persontoget som en bøtte med avføring. Men så lenge du har bra utsene så får du likes. Simple as that!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
amz skrev (1 minutt siden):

Tinder går ikke etter mennesketype. Du kan være verdens største rasshøl. Hatet av alle i dine omgivelser fordi du har like bra persontoget som en bøtte med avføring. Men så lenge du har bra utsene så får du likes. Simple as that!

Sånn har det blitt mer av. Men damer får likes nesten uansett hvem de er. 

Skrevet

Vil tro det er en fyr som er smart, har god humor og ikke er så selvopptatt. Ålreite holdninger er en selvfølge, og slank kropp er en fordel.

Anonymkode: 8c8c9...21d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tinder handler jo om utseendet, det er jo ikke til å komme unna.. så ta bra bilder! 

Jeg prøver å velge ut fra interesser og tekst først og fremst da mange menn rett og slett er elendige på å ta bilder, men når man kan velge mellom 100 forskjellige så blir det jo fort de med best bilder. 

Styrer dog unna magemuskel bilder og menn med filter på bildene. Det sender ett signal til hjernen min om at noe ikke er helt riktig. Greit nok i en profil som åpenbart bare er ute etter kortsiktig morro, ellers ikke så mye. 

Anonymkode: 11470...cf4

• Nyttig 1
Skrevet

Tror det har mye å gjøre med hvordan man kommuniserer der. Når jeg ser hva slags meldinger damer får på tinder, så tyder mye på at ekstremt mange ikke vet hvordan man prater med damer, hjelper lite å være kjekk da. Selv er jeg 185, noen kg ekstra, og ganske vanlig, vil ikke tro jeg er en damene snur seg etter på gata, men å få napp på tinder har alltid vært lett, og tror det kommer av at jeg vet hvordan jeg snakker med damer og at jeg behandler de med respekt 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
2 hours ago, Artmo3 said:

Tror det har mye å gjøre med hvordan man kommuniserer der. Når jeg ser hva slags meldinger damer får på tinder, så tyder mye på at ekstremt mange ikke vet hvordan man prater med damer, hjelper lite å være kjekk da. Selv er jeg 185, noen kg ekstra, og ganske vanlig, vil ikke tro jeg er en damene snur seg etter på gata, men å få napp på tinder har alltid vært lett, og tror det kommer av at jeg vet hvordan jeg snakker med damer og at jeg behandler de med respekt 

Hvordan man kommuniserer har jo ikke noe å si for om man får likes da. Kommunikasjon skjer kun etter at en har fått likes. Det er absolutt ingen menn som får likes på tinder som har noen som helst problemer med å få dame, "dårlig kommunikasjon" eller ikke.

Og de som sender "pule?" sender jo ikke det til damer de kunne tenke seg å bli sammen med, men det er en annen diskusjon. 

Er du 185 og med noen kg ekstra er det jo ikke rart du får likes på tinder! Det er jo nesten sterotypen på en mann som er populær på tinder

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg, før jeg kjenner fyren: Pent fjes, smakfulle bilder og slank. Gjerne la litt kulturell kapital skinne gjrnnom i objekter på bildene og påkledning/positur.

Anonymkode: 8c8c9...21d

• Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at skjegg er veldig populært nå, stemmer det? 

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Tror dette er de som får likes ja. Høy og kraftig bygd er nok de viktigste komponentene. Gjerne noen kg ekstra. Maskulint ansikt. Går bra om han er skalla og tror jeg.

Brede skuldre, store hender, markerte underarmer. Dette med noen kg ekstra er viktig, da det er et selvbedrag som gjør at damene tror de har sjans fordi han ikke er perfekt. I realiteten vil de fleste ha noen kg ekstra da. Samme med lite hår på hodet, det er det ikke så mange som bryr seg om heller.

Ønsketenkning at kvinner foretrekker hårtap og overvekt 

Anonymkode: 2d4ee...ff6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ønsketenkning at kvinner foretrekker hårtap og overvekt 

Anonymkode: 2d4ee...ff6

Du, noen av oss tiltrekkes av dette. Da mener jeg ikke 10 kilo overvekt, men litt polstring på en ellers sterk kropp. Den siste mannen jeg datet fra Tinder var skallet og i mine øyne sykt kjekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...