Gå til innhold

Hvor mangen barn inne på besøk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 10 åring med masse venner ,og det er jo bra.Men av og til kan det komme mangen på besøk kanskje sånn 4/5.Har dere begrensinger på hvor mangen som kan være inne?Synes det kan være mye støy med så mangen,og ofte vil de være i stuen også.Vil jo ikke holde noen utenfor så ofte sender jeg de ut for å sparke fotball.Føler de er mye hos oss også kan jeg be de gå hjem til noen av de andre barna også å være?

Anonymkode: de956...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangen?

Anonymkode: 73e21...120

• Nyttig 2
Skrevet

Vi har ingen begrensninger.  Ofte mange inne høst og vinter. Vi har flere barn, og når de alke har flere venner innom.blir det fullt. Vi sitter gjerne på kjøkkenet,  så det er greit at barna okkuperer stua. Lukker døra :)

Sender dem ut når været er fint.

Anonymkode: 7971a...c1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Mangen?

Ikke gjør deg dum

Anonymkode: 08b81...cc3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så heldige dere er at barna deres ønsker å ha venner med hjem, og ikke minst så fint at ungene har venner på besøk 🥰

Anonymkode: a2fdc...20e

• Liker 2
Skrevet

Det er dumt å sette begrensninger. Det fører raskt til konflikter i den alderen! Kjedelig å være den som ikke får være med de andre.. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke noen grense, men sender de til kjellerstua:) 

Anonymkode: 4ba9f...c4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Mangen?

Dialekt. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi har ingen begrensninger.  Ofte mange inne høst og vinter. Vi har flere barn, og når de alke har flere venner innom.blir det fullt. Vi sitter gjerne på kjøkkenet,  så det er greit at barna okkuperer stua. Lukker døra :)

Sender dem ut når været er fint.

Anonymkode: 7971a...c1e

Dette, bortsett fra at jeg ofte har vært i utkanten av der de er. Har lite hus. 

Anonymkode: 462d8...5cb

Skrevet

Synes det er kjempekoselig når sønnen har med venner hjem, selv om de er mange! 😊

Sender de gjerne ut en tur når de har vært inne en stund, mest så de får beveget seg, men ville ikke sendt dem bort nei. 

Skrevet

Jeg har ingen begrensning på det, men de får ikke være i stua. Vi har en hel annen etasje som ungene disponerer. Ingen grunn til at de skal henge oppå oss. 

Anonymkode: d0046...904

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi har ingen begrensninger. Vi har tre barn og hvis alle har med seg noen hjem kan det bli ganske fullt innimellom, men for oss er barnas sosiale liv viktig og vi ønsker å ha et åpent hjem og være inkluderende så alle er velkomne. Vi har stor kjellerstue med flere sittesoner slik at flere grupper kan være der samtidig og barna har også sine egne rom. Litt støy får man tåle og ser man ting i litt større perspektiv er det tross alt ganske få år med bråkete barn i hjemmet. :) 

Skrevet

Ville gjerne høre fra de som bor i en vanlig leilighet, uten kjellerstue eller hage... (Er ikke ts, men er nysgjerrig på det samme).

Anonymkode: 9e2ed...6fd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ville gjerne høre fra de som bor i en vanlig leilighet, uten kjellerstue eller hage... (Er ikke ts, men er nysgjerrig på det samme).

Anonymkode: 9e2ed...6fd

Vi bor på 70 kvm. Har ikke satt noen begrensninger, men blir fort fullt og bråkete når det bikker 4-5 gutter. Her henger de mest på gutterommet, men hender jeg tar med meg yngste på kjøkkenet eller utenfor huset så de kan ha stua for seg selv. Vi har folk både over oss og på siden så de vet at de blir sendt ut om volumet blir for høyt 🙈

Anonymkode: 1d503...b94

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har en 10 åring med masse venner ,og det er jo bra.Men av og til kan det komme mangen på besøk kanskje sånn 4/5.Har dere begrensinger på hvor mangen som kan være inne?Synes det kan være mye støy med så mangen,og ofte vil de være i stuen også.Vil jo ikke holde noen utenfor så ofte sender jeg de ut for å sparke fotball.Føler de er mye hos oss også kan jeg be de gå hjem til noen av de andre barna også å være?

Anonymkode: de956...d7b

Alle er velkommen!

Anonymkode: 2b5c1...895

Skrevet

Som en som har et barn som har lite besøk, synes jeg dette høres helt fantastisk ut ❤️ Ville heller tilrettelagt for at man får sin egen sone, eller laget til tv-stue til ungene så de kan være der.

Anonymkode: 9002b...2e5

Skrevet

Vi har ingen begrensninger på antall (tre er vel det meste som har vært på besøk samtidig utenom bursdager), men barna får ikke herje i stua hos oss. Vi har lekerom og hvert sitt rom til ungene, pluss et koselig hjørne under trappa, så det er nok av plasser å leke enn oppå oss voksne. Vi trenger å kunne føre normale samtaler :)

• Liker 1
Skrevet

Vi har en jente i nabolaget som bare får lov til å ha en om gangen på besøk og det til begrensede tider. Resultatet er at de ofte blir her hos oss. Hennes mor er veldig kjapp til å hyle om utestenging, når min datter har startet med å leke med andre og ikke ønsker flere inn i leken, eller vi har valgt å reise ut på ting. Det til tross for at min datter var der først og ble avvist. 

Anonymkode: d0046...904

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...