AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Jeg flyttet for en måned siden inn i et fint, rolig nabolag. I tillegg er jeg gravid og i tredje trimester, og til min store fortvilelse bor det en fyr under meg som storrøyker hasj! Dette gjør det helt umulig for meg å lufte, ha vinduet og verandadøra på gløtt - og selvom jeg lukker igjen siger den sterke, krydra grønne hasj lukta inn til meg og fyller hele leiligheten med en tung, stinkende vond hasj lukt… jeg prøvde å henge en lapp på døra hans om dette, hvor jeg ba han ta hensyn og heler røyke en annen plass - men det bare fortsatte. Én ting er at det går utover meg og andre naboer, en annen ting er at jeg får en bebi om ca 2 mnd og jeg klarer ikke tanken engang på at leiligheten min skal stinke hasj på grunn av naboen når hun blir født…! Hvem er det man kan si ifra til? Er det noen måte å få en stopp på dette? Jeg syns det er plagsomt nok at han fester hver helg, men den hasj lukta topper det! Anonymkode: d85a4...f4b
Gettogirl Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg flyttet for en måned siden inn i et fint, rolig nabolag. I tillegg er jeg gravid og i tredje trimester, og til min store fortvilelse bor det en fyr under meg som storrøyker hasj! Dette gjør det helt umulig for meg å lufte, ha vinduet og verandadøra på gløtt - og selvom jeg lukker igjen siger den sterke, krydra grønne hasj lukta inn til meg og fyller hele leiligheten med en tung, stinkende vond hasj lukt… jeg prøvde å henge en lapp på døra hans om dette, hvor jeg ba han ta hensyn og heler røyke en annen plass - men det bare fortsatte. Én ting er at det går utover meg og andre naboer, en annen ting er at jeg får en bebi om ca 2 mnd og jeg klarer ikke tanken engang på at leiligheten min skal stinke hasj på grunn av naboen når hun blir født…! Hvem er det man kan si ifra til? Er det noen måte å få en stopp på dette? Jeg syns det er plagsomt nok at han fester hver helg, men den hasj lukta topper det! Anonymkode: d85a4...f4b Hvis det er så ille så anmeld han eller klag til huseier. Det er ulovlig å røyke hasj. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Ring politiet anonymt å be om en razzia. Ganske effektivt Anonymkode: f24cf...e94
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Enig med de over. Ring politiet. Anonymkode: bdac5...f17
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Hadde gitt beskjed til styret regner med det er et sameie. Anonymkode: 11996...6d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå