AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Burde sikkert spurt manneguiden. Men greit å høre hva damene synes. Skal man starte chatter med flere? Er det innafor? Treffe flere på 1st dates? Er det greitt? Når må man avslutte med de andre hvis man går videre med en? For meg er det uaktuelt med sex med fler. Jeg er mann godt oppe i 40-åra, hvis det har noe å si. Anonymkode: d7c32...5ca
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Jeg chatter med flere enn en. Pleier å møte en først og hvis tonen klaffer, så satser jeg litt i det. Fungerer det ikke, så går jeg videre. Anonymkode: 1836a...5ec 1
RockyRose Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Mtp på kor mange matchar og samtalar veninnene mine har vs fysiske dates, kan du slappe heilt av Prat med dei først, og ta det deretter.
AnonymkvinneViken Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Jeg har alltid hatt en match om gangen og datet en og en mann. Men det er sikkert superrart siden jeg er dame 😅 Jeg er av den seriøse sorten da. Har møtt under 10 menn fra Tinder på dater hittil, 0 sex og det er mitt valg. Det er helt opp til deg hvordan du vil date. Veldig mange dater også flere samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå