Mperle Skrevet 4. september 2023 #21 Del Skrevet 4. september 2023 2 minutter siden, Lorieen said: Nupper fjernes enkelt med kashmirkam. Har både det og sånn elektrisk nuppefjerner faktisk. Får ta en gjennomgang av både den og de andre plaggene før «sesongen» er i gang (26 grader her i dag så blir ikke med det første😅)😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #22 Del Skrevet 4. september 2023 Lorieen skrev (1 time siden): Nupper fjernes enkelt med kashmirkam. men den kan skade stoffet, så bruk den med måte. Anonymkode: 21ab7...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. september 2023 #23 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): men den kan skade stoffet, så bruk den med måte. Anonymkode: 21ab7...13f Skader ikke stoffet om den brukes riktig. Har hatt mine kashmina-plagg i tre år nå og de er like fine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #24 Del Skrevet 12. september 2023 Flere? Anonymkode: 82563...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #25 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 11.53): Kasjmir kommer i mange grader av kvalitet. Nupper kommer av at fibrene er korte, eller at det er materialblanding, så det er et tegn på at kvaliteten ikke er den beste. Anonymkode: 21ab7...13f Dette gjentas så ofte her inne. Det er delvis sant, men anerkjenner ikke det faktum at all kasjmir nupper. Men ja, kasjmir kommer i alle kvaliteter, og jeg har vært borti (resirkulert) kasjmir som har vært stikkete og fæl. Anonymkode: 8efcc...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 14. september 2023 #26 Del Skrevet 14. september 2023 Elsker både genser, pledd og votter som jeg har fra de. Høy kvalitet og nydelige produkter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #27 Del Skrevet 15. september 2023 Scherbatsky skrev (16 timer siden): Elsker både genser, pledd og votter som jeg har fra de. Høy kvalitet og nydelige produkter. Har du fått nupper på genseren? Anonymkode: 82563...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 15. september 2023 #28 Del Skrevet 15. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Har du fått nupper på genseren? Anonymkode: 82563...505 Ikke så veldig mye. For det meste under armene (på Jannicke-genser, vet ikke om de selger den lenger). Og mindre enn andre ullgensere jeg har, vil jeg si. Merino og billige ullmix har jeg opplevd mye nupper på. Hadde noen fra H&M for flere år siden, og de fikk ganske mye nupper, men jeg vil ikke si at Kashmina'n har særlig problem med dette. Og jeg bruker bare ullkam eller nuppefjerner (Steamery sin har jeg) og forsiktig fjerner de hvis det kommer. Har faktisk min ullkam liggende i en liten lomme i veska. Legger plagget flatt, drar ikke hardt, men går forsiktig over for å ikke skade stoffet. Så ikke noe problem i min mening. Jeg vasker mine kun ved behov, så kanskje det bidrar til at det slites mindre. Og så og si alle ullprodukter, og også andre stoffer, får jo nupper på et eller annet tidspunkt. Tror det finnes en del Kashmina til salgs på Tise og/eller Finn, hvis man syns det føles dyrt og man føler seg usikker. Føler at vellaget kasjmir alltid er en god investering, så jeg håper de som kjøper i fremtiden blir fornøyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #29 Del Skrevet 18. september 2023 Vasker dere plaggene for hånd? Anonymkode: 7068d...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #30 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vasker dere plaggene for hånd? Anonymkode: 7068d...f87 Jeg ville vasket dem på ullprogram med Milo Anonymkode: 82563...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. september 2023 #31 Del Skrevet 18. september 2023 Jeg har flere Kashminaplagg og liker dem godt, men de nupper. Går over med nuppefjerner jevnlig. Har blant annet tightsen, som er veldig deilig, men litt stor i størrelsen. Har også en tights fra Softgoat, som jeg synes har enda bedre kvalitet. Den er fastere i fisken og holder fasongen bedre enn Kashmina sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå