Gå til innhold

Dere som har brukt KASHMINA klær, er det virkelig verdt prisen? 🤔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, kashmir er en råvare som er verdt hver krone. Jeg har begynt å strikke gensere i kashmirull selv. 

Anonymkode: 80233...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en cardigan i posten i går så har ikke brukt så lenge at jeg kan svare på om det fortsetter å være verdt det. Men, den er veldig "solid" i strikken. Mye tykkere og fastere enn jeg trodde, så jeg er veldig positivt overrasket. Hadde trodd de skulle kjennes litt mer puslete og tynnere ut og at jeg skulle kjent meg redd for å bruke den, men den kjennes så solid at jeg fint kommer til å være komfortabel med å bruke den til hverdags 😊 Veldig myk og god, elsker den foreløpig!

Anonymkode: d3b58...619

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet masse der! Elsker virkelig plaggene.

Noen plagg kan være litt små i str (med mindre det er oversize), så hvis du vipper mellom to ville jeg valgt den største.

Plagg strikket i 12 gauge er ekstra deilig, det står opplyst under plaggene.

Det er verdt det ja, og man får også rabatt på første kjøp🤗

Anonymkode: 17713...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har handlet masse der! Elsker virkelig plaggene.

Noen plagg kan være litt små i str (med mindre det er oversize), så hvis du vipper mellom to ville jeg valgt den største.

Plagg strikket i 12 gauge er ekstra deilig, det står opplyst under plaggene.

Det er verdt det ja, og man får også rabatt på første kjøp🤗

Anonymkode: 17713...514

Har du prøvd Milano gensere? 

Anonymkode: 82563...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fikk en cardigan i posten i går så har ikke brukt så lenge at jeg kan svare på om det fortsetter å være verdt det. Men, den er veldig "solid" i strikken. Mye tykkere og fastere enn jeg trodde, så jeg er veldig positivt overrasket. Hadde trodd de skulle kjennes litt mer puslete og tynnere ut og at jeg skulle kjent meg redd for å bruke den, men den kjennes så solid at jeg fint kommer til å være komfortabel med å bruke den til hverdags 😊 Veldig myk og god, elsker den foreløpig!

Hvordan er størrelsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en kjole og et skjerf fra Kashmina, brukt mye! God kvalitet men syns det har kommet en del nupper på kjolen men det er gjerne typisk for kashmir/ullplagg uavhengig av merke! 

Ang pris har jeg handlet når de har hatt prosenter (20/25%?) ifm Black week eller andre kampanjer. 

Endret av Mperle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du prøvd Milano gensere? 

Ikke meg du siterer, men jeg har denne. Nydelig genser! Men min erfaring er at disse modellene heller er store i str. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmiraFrost skrev (7 timer siden):

Ikke meg du siterer, men jeg har denne. Nydelig genser! Men min erfaring er at disse modellene heller er store i str. 

Hvor store? Jeg bruker vanligvis M i størrelsen, skal jeg velge M på Milano også? Redd for at S blir for liten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvordan er størrelsen? 

Normal til romslig vil jeg si, ihvertfall på cardiganen. Har den som heter Eir. Jeg er en M-L og M passet perfekt slik at jeg kan ha skjorte osv under. Hvis du er en normal M kan du kjøpe både S og M avhengig av hvor oversized du vil ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Får man nupper på Kashmina klær? 

Alle naturmaterialer som ull og kashmir vil nuppe på et tidspunkt. Kashmina virker til å ha veldig lite overflate-fluff og jeg har hørt den derfor ikke nupper veldig heftig men det kan sikkert noen andre svare på som har eid lengre enn meg 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker alle mine Kashmina-plagg. Hatt dem i tre år nå, brukt dem MASSE og de er like fine som da de var nye. Definitivt verdt pengene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Normal til romslig vil jeg si, ihvertfall på cardiganen. Har den som heter Eir. Jeg er en M-L og M passet perfekt slik at jeg kan ha skjorte osv under. Hvis du er en normal M kan du kjøpe både S og M avhengig av hvor oversized du vil ha den.

Åh perfekt! God forklaring 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor store? Jeg bruker vanligvis M i størrelsen, skal jeg velge M på Milano også? Redd for at S blir for liten 

Enig i forklaring til AB over. Er ikke kjempestore i str, men er du m/l, kan du gå for m - eller s on den skal sitte litt strammere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasjmir er bare verdt det hvis det blir tatt godt vare på. Det slites fort. Elsker kasjmir da 🥰 Spesielt nå om høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen av dere tightsen? Hvordan holder den fasongen?

Jeg vurderer å kjøpe en som jeg kan bruke under kjoler og skjørt, istedenfor strømpebukse. Men da vil jeg helst ikke at det kommer knær i den så raskt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 2.9.2023 den 21.49):

Har en kjole og et skjerf fra Kashmina, brukt mye! God kvalitet men syns det har kommet en del nupper på kjolen men det er gjerne typisk for kashmir/ullplagg uavhengig av merke! 

Ang pris har jeg handlet når de har hatt prosenter (20/25%?) ifm Black week eller andre kampanjer. 

Kasjmir kommer i mange grader av kvalitet.

Nupper kommer av at fibrene er korte, eller at det er materialblanding, så det er et tegn på at kvaliteten ikke er den beste.

Anonymkode: 21ab7...13f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Kasjmir kommer i mange grader av kvalitet.

Nupper kommer av at fibrene er korte, eller at det er materialblanding, så det er et tegn på at kvaliteten ikke er den beste.

Anonymkode: 21ab7...13f

Åå.. Iallefall kommet nupper på enkelte steder på kjolen jeg har derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (1 time siden):

Åå.. Iallefall kommet nupper på enkelte steder på kjolen jeg har derfra.

Nupper fjernes enkelt med kashmirkam. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...