AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Noen vil kanskje tenkte at det burde være verdens enkleste ting å fullføre og null problem å spørre og utføre. Mens andre kanskje vil skjønne hvorfor jeg er litt nervøs å spørre om det. Jeg har en fantasi jeg skulle ønske kjæresten kunne utføre da vi allerede har en del sex på bade, jeg bruker å ta henne bakfra mens vi begge er stående samtidig som ene armen min er låst rundt halsen hennes og andre stimulerer kiltorisen hennes. Det er ikke noen klage fra meg, liker det godt. Men jeg skulle ønske iblant at vi kanskje kunne fått henne til å komme først for at hun skal bli tilfredstilt, og så etterpå at hun står klistret med kroppen sin på ryggen mins mens hun onanerer meg, kysser meg på nakken, skuldrene, snur hode mitt bak litt samtidig som hun forteller hvor glad hun er i meg, hvor mye hun elsker kroppen og penisen min mens hun oppmuntrer meg til å komme for henne. Jeg er derimot redd for at hun vil se ned på meg for å be om noe slikt. Jeg har ikke vært helt ærlig med henne, men jeg hater kroppen min, det spiller ingen rolle hvor mye jeg trener, jeg sliter enda med å se meg selv i speilet. De gangene hun gir meg komplimenter om kroppen min betyr for meg, lyden av stemmen hennes er nok til å få meg til å føle meg sterkere. Når hun snakker positivt om meg, føler jeg at en dag vil det hun sier bli sant for meg internt. Frykten min kommer også av at hun vil skjønne at jeg ikke 100% er den personen jeg lagde når jeg bestemte meg for å gjøre noe med livet mitt, at det er en del av meg som sitter med mye usikkerhet og eneste grunnen til at jeg får til mye av det jeg får til er fordi hun har trodd meg at jeg kunne gjøre det så dermed ble jeg nødt til å prestere. Men sannheten er at jeg har mye selvhat som sitter dypt, til en sånn grad at jeg vet ikke om det er en god ide fordi hva om jeg blir over emosjonell? Samtidig er det en tanke som ikke går bort, som sier meg at jeg trenger det for å få bedre selvaksept. Anonymkode: d5c7e...0e8 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Kommunikasjon er jo veldig viktig i et forhold. Du har behov for litt mer bekreftelse og trygghet, og da synes jeg du skal ta det opp med henne. Usikkerhet rundt egen kropp er ikke ukjent for de fleste kvinner, så hun bør kunne relatere til deg på det punktet. Ikke vær redd for å ta opp hva du føler og sliter med. Når man går og bærer på vonde ting inni seg, så vil det ofte komme ut på uventede og negative måter. Det kan føre til problemer i forhold. Å ta opp- og snakke om vanskelige ting, er noe helt annet enn å byrde en annen person med en gigantisk flom av følelser i hytt og pine. God kommunikasjon skjer når man er ærlig med seg selv og partneren, er ærlig med seg selv og partneren om sterkheter, svakheter og behov. Da har man mulighet til å støtte opp om hverandre og ta i et tak hvor den andre snubler. Husk, du må ikke være perfekt. Ingen av oss er perfekte. Vi har alle usikkerheter, vi har alle svakheter, og vi er alle dumme på noen områder og smarte på andre området. Det beste man kan gjøre for seg selv og de rundt seg, er å bli bevisst på- og godta at man har sterke og svake sider og hva de sterke og svake sidene er. Da har man ikke bare mulighet til å jobbe med det, men man har også mulighet til å jobbe rundt det. Om du trenger litt mer overbevisning: se på det på en annen måte. Om kjæresten din slet med noe, ville du ønsket at hun fortalte deg om det så du kunne tilby hjelp og støtte? Ville du blitt lei deg om du fant ut at hun unnlot å fortelle deg fordi hun var redd du kom til å reagere negativt? Anonymkode: 79cb1...082 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommunikasjon er jo veldig viktig i et forhold. Du har behov for litt mer bekreftelse og trygghet, og da synes jeg du skal ta det opp med henne. Usikkerhet rundt egen kropp er ikke ukjent for de fleste kvinner, så hun bør kunne relatere til deg på det punktet. Ikke vær redd for å ta opp hva du føler og sliter med. Når man går og bærer på vonde ting inni seg, så vil det ofte komme ut på uventede og negative måter. Det kan føre til problemer i forhold. Å ta opp- og snakke om vanskelige ting, er noe helt annet enn å byrde en annen person med en gigantisk flom av følelser i hytt og pine. God kommunikasjon skjer når man er ærlig med seg selv og partneren, er ærlig med seg selv og partneren om sterkheter, svakheter og behov. Da har man mulighet til å støtte opp om hverandre og ta i et tak hvor den andre snubler. Husk, du må ikke være perfekt. Ingen av oss er perfekte. Vi har alle usikkerheter, vi har alle svakheter, og vi er alle dumme på noen områder og smarte på andre området. Det beste man kan gjøre for seg selv og de rundt seg, er å bli bevisst på- og godta at man har sterke og svake sider og hva de sterke og svake sidene er. Da har man ikke bare mulighet til å jobbe med det, men man har også mulighet til å jobbe rundt det. Om du trenger litt mer overbevisning: se på det på en annen måte. Om kjæresten din slet med noe, ville du ønsket at hun fortalte deg om det så du kunne tilby hjelp og støtte? Ville du blitt lei deg om du fant ut at hun unnlot å fortelle deg fordi hun var redd du kom til å reagere negativt? Anonymkode: 79cb1...082 Finns ingenting jeg ikke ville gjort for henne og jeg har klart å bygget den personen ved mye hardt arbeid og brent bort alt som satt meg tilbake. Fordi jeg ville bli en mann kvinner kan se på som verdig, og det har jeg klart. Personen jeg var viste ikke hva verdighet betydde, og jeg har klart å brenne det meste bort av han. Men det er fortsatt en del av den svake patetiske fyren igjen. Som sier at jeg bare har tatt på meg en maske. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten henne hvis hun ikke tilgir meg for å ha holdt det skjult. Hun brakte meg inn i lyset, jeg er redd hvis hun aviser meg at jeg kommer til å gå tilbake til det mørke maskin moduset som bare fokuserer på å bygge. Du hun lærte meg å leve. Anonymkode: d5c7e...0e8 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finns ingenting jeg ikke ville gjort for henne og jeg har klart å bygget den personen ved mye hardt arbeid og brent bort alt som satt meg tilbake. Fordi jeg ville bli en mann kvinner kan se på som verdig, og det har jeg klart. Personen jeg var viste ikke hva verdighet betydde, og jeg har klart å brenne det meste bort av han. Men det er fortsatt en del av den svake patetiske fyren igjen. Som sier at jeg bare har tatt på meg en maske. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten henne hvis hun ikke tilgir meg for å ha holdt det skjult. Hun brakte meg inn i lyset, jeg er redd hvis hun aviser meg at jeg kommer til å gå tilbake til det mørke maskin moduset som bare fokuserer på å bygge. Du hun lærte meg å leve. Anonymkode: d5c7e...0e8 Hvis du respekterer henne, så må du rett og slett bare stole på henne med følelsene dine. Du er et menneske med et følelsesliv, og alle har vanskelige følelser. Hvem vet, kanskje din søken etter perfeksjon faktisk gjør at hun selv ikke tørr å innrømme feil og mangler ved seg selv. Kanskje, ved å innrømme at du ikke er perfekt men har ting du sliter med, vil gjøre henne mer komfortabel rundt deg. Menn som har god kontroll på hvilke styrker og svakheter de har, og er tøffe nok til å være ærlige og sårbare og gi beskjed om hvilke behov de har, er faktisk utrolig sexy. Du kan velge å leve med en maske, eller du kan respektere og stole på kjæresten din nok til å la henne se den delen av deg du sliter med. Anonymkode: 79cb1...082
Fioljenta Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Jeg skjønte ikke helt hva det er du skjuler for henne, men det virker som om du er veldig glad i henne og vil at forholdet skal fungere. Den negative måten du ser på en kropp, ja, den vil jeg anbefale deg å ta tak i. Vi er mange som ikke synes vi er perfekte. Og det gir ingen god følelse. Men jeg har lært at det er mulig å gjøre noe med. Det er mulig å omprogrammere hjernen. Hver gang jeg stod foran speilet, tenkte jeg negative tanker om meg selv. Men en dag fikk jeg nok og begynte å si til meg selv at det var helt greit at ikke kroppen min var perfekt - den fungerer og gir meg mye glede. Og det er det som teller. Hver gang jeg så meg selv i speilet, gjentok jeg det samme. Og nå er det blitt en vane. Det har virkelig gjort noe med måten jeg ser meg selv. Det kjennes godt. Og kan virkelig anbefales. Det kommer jo ingenting godt ut av å tenke negativt om seg selv. (Du kan lese mer om hva jeg gjorde her. Anbefales!) Når jeg vil foreslå noe nytt for min partner, så sier jeg det. Gjerne med litt sånn letthet: «Jeg har lurt på en ting, kan vi prøve … Hvis vi liker det, så er det jo supert. Hvis ikke, ja, så har vi funnet ut av det.» Og hvis det er noe veldig detaljert jeg har lyst til å prøve, så tar jeg det ofte gradvis, dvs. prøver litt om gangen. I ditt eksempel, så kan du jo foreslå at hun kommer først før dere gjør det dere pleier. Og neste gang, så kan du spørre om litt mer av ønsket ditt. 1
Ulla Ullsokk Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 ALLE er vi «svake og patetiske», dvs menneskelige! Dama di også. Jeg ville elsket om min mann åpnet seg mer om sårbarhet, jeg vil gjøre alt for han og det ville bare ført oss nærmere hverandre. Husk at den sårbare delen er EN side av deg, du er OGSÅ den sterke fyren som klarer alt du klarer, og den supersterke fyren som har klart å snu deg selv såpass mye. For en prestasjon! Det er jo ikke en drøy fetish du ønsker deg, så det burde være lett for henne å innfri og at dere bytter på å være den «sterke», tenker jeg. Gratulerer med alt du har oppnådd, du er søren meg ganske fantastisk! 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men jeg skulle ønske iblant at vi kanskje kunne fått henne til å komme først for at hun skal bli tilfredstilt, og så etterpå at hun står klistret med kroppen sin på ryggen mins mens hun onanerer meg, kysser meg på nakken, skuldrene, snur hode mitt bak litt samtidig som hun forteller hvor glad hun er i meg, hvor mye hun elsker kroppen og penisen min mens hun oppmuntrer meg til å komme for henne. Jeg er derimot redd for at hun vil se ned på meg for å be om noe slikt. Dette er noe vi praktiserer i vårt sexliv og det har bare ført oss nærmere ♥️ Jeg reagerte ikke noe negativt når han la frem at han ønsket å gjøre dette. Etter mange år hvor han var den som hadde styringa bytter vi nå på. Vi begge kan være sårbare. Vi begge har behov for omsorg under sex innimellom. Det har også gjort sexlivet mer variert. Anonymkode: e8aa5...f32 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 Dette har jeg ikke kommet på selv men skal gjøre det på partner neste gang. Høres ut som en fin opplevelse. Anonymkode: 15f92...d5a 1
Sphere Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 Dette var egentlig veldig gjenkjennelig. Jeg hadde en mørk periode etter noen dårlige opplevelser på rad med kvinner. Da «hatet» jeg pikken min. Virkelig. Gjorde alt for å få den større. Kremer, piller og øvelser. Da hadde jeg virkelig kunne trengt det du nevner her. En slik setting er så sårbar, så trygg, og herlig. Jeg har dessverre aldri opplevd det selv, men har ofte vært den som har sittet bak slik, mens jeg har tatt på henne, og hvisket inn i øret hennes. Så det har åpenbart en god effekt. Dessverre har jeg hatt en del dårlige erfaringer med å vise meg sårbar for partnere, så jeg er veldig forsiktig der. Samtidig er det jo slik som dette som kan få forholdet til å vokse, så er hun mottakelig, kan det nok bli en fantastisk opplevelse. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 Sphere skrev (46 minutter siden): Dette var egentlig veldig gjenkjennelig. Jeg hadde en mørk periode etter noen dårlige opplevelser på rad med kvinner. Da «hatet» jeg pikken min. Virkelig. Gjorde alt for å få den større. Kremer, piller og øvelser. Da hadde jeg virkelig kunne trengt det du nevner her. En slik setting er så sårbar, så trygg, og herlig. Jeg har dessverre aldri opplevd det selv, men har ofte vært den som har sittet bak slik, mens jeg har tatt på henne, og hvisket inn i øret hennes. Så det har åpenbart en god effekt. Dessverre har jeg hatt en del dårlige erfaringer med å vise meg sårbar for partnere, så jeg er veldig forsiktig der. Samtidig er det jo slik som dette som kan få forholdet til å vokse, så er hun mottakelig, kan det nok bli en fantastisk opplevelse. Jeg var helt ærlig livredd første gang hun skulle se pikken min, jeg hadde medisinske problemer med dem, så legene anbefalte ikke å fjerne hele forhuden. Normalt sett skal penishode bli mindre følsømt etterpå, men fordi jeg var så ekstremt sensitivt hvor det ikke bare var smertefult når de rørte område. Uten å få orgasme kunne en finger på penishode under undersøkelse være nok til at det ikke bare lekket ut litt men ejakulerte som var utrolig flaut. Så jeg gikk igjennom en behandling for å strekke forhuden slik at den skulle bli lang nok til at de kunne skjære og sy om forhuden. Som viste seg å være den rette tingen å gjøre, nå har jeg atskillig mer kontroll over den men jeg synes den ser stygg ut som resultat. Det var en stor lettelse, når jeg hadde forklart hva jeg hadde vært igjennom at hun sa at hun ikke brydde seg hvordan den ser ut. Da forrige kvinnen jeg var med i kort periode før henne ikke var like motakelig kan man vel si, hun sa jeg burde gå til spesialist for at arret skulle bli mindre synbart. Var bare sammen med henne en måned, men jeg fant meg i ting hun sa fordi jeg følte på det tidspunkte at jeg fortjente å høre hvor jeg enda ikke strakk til selv om jeg hadde gjort store endringer. Tilslutt klarte jeg ikke mer, hun trykket på alle usikkerhets knappene mine hvor jeg kvelden før jeg slo opp låste meg inn på badet og satt å gråt i dusjen for at hun ikke skulle høre det. Hadde egentlig tenkt å være singel og bare fokusere på jobb de neste årene før jeg gikk ut på markedet igjen. Så dukket kjæresten min opp 7 måneder senere, falt for henne nesten med en gang. Hun bygget opp de tingene som jeg manglet eller trengte å høre uten at jeg tror hun vet hvor meg jeg trengte det. Det er bare skummelt at hun kan føle seg ført bak lyset ved at jeg plutselig kommer med disse usikkerhetene som jeg trodde jeg hadde fått god kontroll over. Anonymkode: d5c7e...0e8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var helt ærlig livredd første gang hun skulle se pikken min, jeg hadde medisinske problemer med den, så legene anbefalte ikke å fjerne hele forhuden. Normalt sett skal penishode bli mindre følsømt etterpå, men fordi jeg var så ekstremt sensitivt hvor det ikke bare var smertefult når de rørte område. Uten å få orgasme kunne en finger på penishode under undersøkelse være nok til at det ikke bare lekket ut litt men ejakulerte uten å få orgasme som var utrolig flaut. Så jeg gikk igjennom en behandling for å strekke forhuden slik at den skulle bli lang nok til at de kunne skjære og sy om forhuden. Som viste seg å være den rette tingen å gjøre, nå har jeg atskillig mer kontroll over den men jeg synes den ser stygg ut som resultat. Det var en stor lettelse, når jeg hadde forklart hva jeg hadde vært igjennom at hun sa at hun ikke brydde seg hvordan den ser ut. Da forrige kvinnen jeg var med i kort periode før henne ikke var like motakelig kan man vel si, hun sa jeg burde gå til spesialist for at arret skulle bli mindre synbart. Feilskrev Var bare sammen med henne noen måneder, men jeg fant meg i ting hun sa fordi jeg følte på det tidspunkte at jeg fortjente å høre hvor jeg enda ikke strakk til selv om jeg hadde gjort store endringer. Tilslutt klarte jeg ikke mer, hun trykket på alle usikkerhets knappene mine hvor jeg kvelden før jeg slo opp låste meg inn på badet og satt å gråt i dusjen for at hun ikke skulle høre det. Hadde egentlig tenkt å være singel og bare fokusere på jobb de neste årene før jeg gikk ut på markedet igjen. Så dukket kjæresten min opp 7 måneder senere, falt for henne nesten med en gang. Hun bygget opp de tingene som jeg manglet eller trengte å høre uten at jeg tror hun vet hvor meg jeg trengte det. Det er bare skummelt at hun kan føle seg ført bak lyset ved at jeg plutselig kommer med disse usikkerhetene som jeg trodde jeg hadde fått god kontroll over. Anonymkode: d5c7e...0e8 Anonymkode: d5c7e...0e8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #12 Skrevet 3. september 2023 For meg høres det ut som at du ønsker mer bekreftelse, ikke at dette er en fantasi. Mitt tips er at du går i terapi for å jobbe med selvhatet. For meg er det helt naturlig å gi en mann mye bekreftelse, men jeg er kjærlig, omsorgsfull, taktil og uttrykksfull som person. Vi kjenner ikke dama di og aner ikke hvordan hun er. Men - jeg hadde ikke likt det hvis jeg fant ut et stykke inn i forholdet at partner hadde en annen petsonlighet en hvordan han fremstod. Hvis du hele tiden har gitt dama inntrykk av du ikke trengte mye bekreftelse, er det kanskje det hun trodde hun valgte. Anonymkode: 2ff33...e0f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #13 Skrevet 3. september 2023 Ulla Ullsokk skrev (4 timer siden): ALLE er vi «svake og patetiske», dvs menneskelige! Dama di også. Jeg ville elsket om min mann åpnet seg mer om sårbarhet, jeg vil gjøre alt for han og det ville bare ført oss nærmere hverandre. Husk at den sårbare delen er EN side av deg, du er OGSÅ den sterke fyren som klarer alt du klarer, og den supersterke fyren som har klart å snu deg selv såpass mye. For en prestasjon! Det er jo ikke en drøy fetish du ønsker deg, så det burde være lett for henne å innfri og at dere bytter på å være den «sterke», tenker jeg. Gratulerer med alt du har oppnådd, du er søren meg ganske fantastisk! AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er noe vi praktiserer i vårt sexliv og det har bare ført oss nærmere ♥️ Jeg reagerte ikke noe negativt når han la frem at han ønsket å gjøre dette. Etter mange år hvor han var den som hadde styringa bytter vi nå på. Vi begge kan være sårbare. Vi begge har behov for omsorg under sex innimellom. Det har også gjort sexlivet mer variert. Anonymkode: e8aa5...f32 Hvis jeg klarer å spørre henne idag, ikke at det må gjøres idag men ta det opp med henne idag. Ville du fått negativt syn om mannen ble emojsonell? Dama jeg var med før kjæresten så meg ikke gråte på en fullstendig ned knekkende måte. Men jeg var på et punkt hvor jeg virkelig ikke hadde det bra, og ba om å få holde rundt henne. Det rant en del tårer og noe snufsing, hun sa ikke noe i øyeblikket. Noen timer senere sa hun at hun ikke viste hva det var som foregikk med meg og hun skulle se bort ifra det denne gangen, men det var veldig ubeagelig for henne da ordentlig menn ikke skal gråte over fille ting. Hun trengte å vite at jeg kunne være der for henne hvis hun slet med noe, og nå følte hun ikke at hun kan gjøre det. Jeg vet at nåværende kjæresten min er en langt bedre person. Samtidig kan jeg ikke lyve, det sitter hardt å bli fortalt at jeg ikke var en ordentlig mann. Jeg merker når jeg sitter å skriver nå, hvis jeg fantaserer om hvordan det vil være å oppleve fantasien min. At jeg blir litt emosjonell bare ved å tenke på å høre ordene hennes og ikke ha noe sted å skjule seg når vi står på badet, og bli nødt til å akseptere ordene og handlingen. Anonymkode: d5c7e...0e8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #14 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For meg høres det ut som at du ønsker mer bekreftelse, ikke at dette er en fantasi. Mitt tips er at du går i terapi for å jobbe med selvhatet. For meg er det helt naturlig å gi en mann mye bekreftelse, men jeg er kjærlig, omsorgsfull, taktil og uttrykksfull som person. Vi kjenner ikke dama di og aner ikke hvordan hun er. Men - jeg hadde ikke likt det hvis jeg fant ut et stykke inn i forholdet at partner hadde en annen petsonlighet en hvordan han fremstod. Hvis du hele tiden har gitt dama inntrykk av du ikke trengte mye bekreftelse, er det kanskje det hun trodde hun valgte. Anonymkode: 2ff33...e0f Jeg trodde ikke at jeg trengte det, det føltes lenge som om all bekreftelse i ulike former hun har gitt meg var mer enn nok. Så uten at jeg vet helt hvorfor, er det som om gamle deler av meg selv har kommet tilbake til tross for at jeg var sikker på at det var brent bort. Men jeg skjønner hva du mener at hun vil føle seg lurt kan være en stor risiko. Anonymkode: d5c7e...0e8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #15 Skrevet 3. september 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trodde ikke at jeg trengte det, det føltes lenge som om all bekreftelse i ulike former hun har gitt meg var mer enn nok. Så uten at jeg vet helt hvorfor, er det som om gamle deler av meg selv har kommet tilbake til tross for at jeg var sikker på at det var brent bort. Men jeg skjønner hva du mener at hun vil føle seg lurt kan være en stor risiko. Anonymkode: d5c7e...0e8 Denne usikkerheten kommer innenfra. Partneren kan ikke fikse det for deg, du må gjøre jobben selv, og en terapeut kan være din guide i dette arbeidet ❤ Ting kan gå litt opp og ned i livet. Hvorfor tror du gamle ting kommer til overflaten igjen akkurat nå? Er du sliten, ny jobb, ny fase i livet, har det skjedd noe vanskelig på andre område i livet, opplever du at det endelig er trygt nok til ä føle på det etc etc Anonymkode: 2ff33...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #16 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Denne usikkerheten kommer innenfra. Partneren kan ikke fikse det for deg, du må gjøre jobben selv, og en terapeut kan være din guide i dette arbeidet ❤ Ting kan gå litt opp og ned i livet. Hvorfor tror du gamle ting kommer til overflaten igjen akkurat nå? Er du sliten, ny jobb, ny fase i livet, har det skjedd noe vanskelig på andre område i livet, opplever du at det endelig er trygt nok til ä føle på det etc etc Anonymkode: 2ff33...e0f Det krevde mye av meg for å komme til det punkte hvor jeg er nå, så mye av livet mitt har vært drevet av fortiden min på godt og vondt. Det gode at jeg lærte meg å ikke bare ta vare på meg selv men også de rundt meg. Mens det vonde inkluderer dødsfall og diverse typer mishandling både fra voksne og gjevnaldrende. Nå føler jeg endelig at jeg lever litt mitt for meg, men fordi hvor vanskelig det var å komme seg hit, og fordi jeg latet som at jeg viste hva jeg gjorde mens jeg ikke hadde peiling og lærte meg hva jeg trengte i smyg for å gjøre en bra jobb. Selv om alt har gått bra disse 5 månedene i jobben jeg ble headhuntet til er det som om jeg venter på at noen skal innse hvor mye jeg måtte fake. Nå nylig ville sjefen ha meg på en type for opplæring, det var ikke som at sjefen merket at jeg ikke gjorde jobben min ordentlig, dette var noe nytt som det ikke var forventet at jeg skulle vite. Men når han først introduserte konseptet føltes det som at jeg hadde blitt tatt i en løgn hvor han tenkte at jeg egentlig ikke tilhørte hos dem men siden jeg har kontrakt de ville måte kjøpe meg ut av den. Så billigere å prøve å lære meg opp. Det er ikke en rasjonell tankegang jeg vet det, dette er noe nytt han vil prøve ut og han valgte meg fordi han mente at jeg gjør en bra jobb med å ta nye ting til meg. Jeg er allerede over tallene som var forventet av meg, samtidig var det som om den gamle versjonen av meg som hadde vært stille tok kontroll. Med følelsen av å ha blitt kalt inn til rektor fordi jeg hadde fått jobben på falske premisser. Bedragerisyndrom slo hardt inn. Når jeg kom hjem og fortalte at det kom til å bli litt andre type jobb timer et stykke framover og hva det innbar var hun så utrolig glad på mine vegne. Hun tok meg med ut for å feire, og når vi kom hjem ville hun belønne meg mer. Jeg glemte bort hva det var jeg hadde følt og satt så uendelig pris på alt hun sa og gjorde. Ikke bare mens vi hadde sex, selv om det var katalysten til fantasien min men mens vi var ute og feiret. Før jeg la meg gikk jeg på toalettet, og mens jeg stod å vasket hendene og så meg selv i speilet, fikk jeg et lite panikk anfall. Når den gamle stemmen sa hun skulle bare vist sannheten, og møt meg før jeg skapte denne nye personen ut av tom luft, da hadde hun ikke sagt eller tenkt slik hun gjorde. At jeg også var blitt lat da jeg pga jobb har gått ned fra å trene nesten hver dag til 4 iblant bare ganger i uken avhengig hvor sliten jeg er. Men klarte å roe meg ned ved å erstatte stemmen, med hennes og påminne meg selv hva hun hadde sag til meg.. Hvor jeg etterpå vi var ferdig på bade med morgen sexen kom fantasien som jeg nå tenker på. Mens jeg stimulerte henne, prøvde jeg litt forsikig å gi henne den opplevelsen ved å hviske diverse ting i øret hennes. Som resulterte at hun ble i veldig kose humør etter vi var ferdige, og sa hun ville bare dra ut på godfølelsen så lenge hun kunne fordi hun følte seg så utrolig trygg og tatt vare på. Jeg ville ikke ødelegge følelsen for henne i det øyeblikket så jeg sa ingenting om fantasien, siden hun tross alt hadde tatt godt vare på meg dagen i forveien var det min tur. Jeg tenker hvis det hun sa den kvelden hadde så sterk makt at jeg kunne unngå at panikk anfall, kunne det å utføre fantasien hjelpe også muligens enda mer. Anonymkode: d5c7e...0e8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #17 Skrevet 3. september 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: Det krevde mye av meg for å komme til det punkte hvor jeg er nå, så mye av livet mitt har vært drevet av fortiden min på godt og vondt. Det gode at jeg lærte meg å ikke bare ta vare på meg selv men også de rundt meg. Mens det vonde inkluderer dødsfall og diverse typer mishandling både fra voksne og gjevnaldrende. Nå føler jeg endelig at jeg lever litt mitt for meg, men fordi hvor vanskelig det var å komme seg hit, og fordi jeg latet som at jeg viste hva jeg gjorde mens jeg ikke hadde peiling og lærte meg hva jeg trengte i smyg for å gjøre en bra jobb. Selv om alt har gått bra disse 5 månedene i jobben jeg ble headhuntet til er det som om jeg venter på at noen skal innse hvor mye jeg måtte fake. Nå nylig ville sjefen ha meg på en type for opplæring, det var ikke som at sjefen merket at jeg ikke gjorde jobben min ordentlig, dette var noe nytt som det ikke var forventet at jeg skulle vite. Men når han først introduserte konseptet føltes det som at jeg hadde blitt tatt i en løgn hvor han tenkte at jeg egentlig ikke tilhørte hos dem men siden jeg har kontrakt de ville måte kjøpe meg ut av den. Så billigere å prøve å lære meg opp. Det er ikke en rasjonell tankegang jeg vet det, dette er noe nytt han vil prøve ut og han valgte meg fordi han mente at jeg gjør en bra jobb med å ta nye ting til meg. Jeg er allerede over tallene som var forventet av meg, samtidig var det som om den gamle versjonen av meg som hadde vært stille tok kontroll. Med følelsen av å ha blitt kalt inn til rektor fordi jeg hadde fått jobben på falske premisser. Bedragerisyndrom slo hardt inn. Når jeg kom hjem og fortalte at det kom til å bli litt andre type jobb timer et stykke framover og hva det innbar var hun så utrolig glad på mine vegne. Hun tok meg med ut for å feire, og når vi kom hjem ville hun belønne meg mer. Jeg glemte bort hva det var jeg hadde følt og satt så uendelig pris på alt hun sa og gjorde. Ikke bare mens vi hadde sex, selv om det var katalysten til fantasien min men mens vi var ute og feiret. Før jeg la meg gikk jeg på toalettet, og mens jeg stod å vasket hendene og så meg selv i speilet, fikk jeg et lite panikk anfall. Når den gamle stemmen sa hun skulle bare vist sannheten, og møt meg før jeg skapte denne nye personen ut av tom luft, da hadde hun ikke sagt eller tenkt slik hun gjorde. At jeg også var blitt lat da jeg pga jobb har gått ned fra å trene nesten hver dag til 4 iblant bare ganger i uken avhengig hvor sliten jeg er. Men klarte å roe meg ned ved å erstatte stemmen, med hennes og påminne meg selv hva hun hadde sag til meg.. Hvor jeg etterpå vi var ferdig på bade med morgen sexen kom fantasien som jeg nå tenker på. Mens jeg stimulerte henne, prøvde jeg litt forsikig å gi henne den opplevelsen ved å hviske diverse ting i øret hennes. Som resulterte at hun ble i veldig kose humør etter vi var ferdige, og sa hun ville bare dra ut på godfølelsen så lenge hun kunne fordi hun følte seg så utrolig trygg og tatt vare på. Jeg ville ikke ødelegge følelsen for henne i det øyeblikket så jeg sa ingenting om fantasien, siden hun tross alt hadde tatt godt vare på meg dagen i forveien var det min tur. Jeg tenker hvis det hun sa den kvelden hadde så sterk makt at jeg kunne unngå at panikk anfall, kunne det å utføre fantasien hjelpe også muligens enda mer. Anonymkode: d5c7e...0e8 Jeg synes at du skal gå å be om dere kan snakke litt, eventuelt vis henne denne tråden eller i det minste bruk det du har skrevet her og fortell henne det. Det er tydelig at du har vært igjennom en del og klart å komme det ut av det på den andre siden sterkere for det. Men det betyr ikke at du er nødt til å fremstå som feilfri for resten av livet selv om du kanskje har framstilt deg som det fordi du gjorde som veldig mange gjør "fake it til you make it." Det er også tydelig at du er på et tøft sted akkurat nå hvor du trenger ekstra følelsen av aksept, bekreftelse, kjærlighet, bli begjæret seksuelt. Det er lov til å føle de tingene uten at det gjør deg til en mindre mann, den forrige damen din var ond som overhode puttet den tanken i hodet ditt. Vær heller ikke redd for å bli emosjonell som du sier, hvis du tar til tårer og begynner å gråte litt etter dere er ferdig fordi det gav deg en trygghet og nærhet som har vært et dypt savn, er det helt okej. For å snu på det, en ordentlig kvinne kommer til å elske at du åpner deg så fullstendig opp til henne. Fordi en ordentlig kvinne vet hvor skummelt det er for menn, det er trist men for mange menn er det mer skummelt enn å vise seksuell interesse og risikere å bli avvist. Det er forskjell på menn som syter og begynner å gråte som småbarn fordi de ikke får viljen sin, og det å åpne seg opp, dessverre var du borti en kvinne som ikke viste forskjellen. Fra det du beskriver høres ikke nåværende kjæresten din ut som den typen, snarer tvert imot. Anonymkode: 0bb89...ecb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #18 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis jeg klarer å spørre henne idag, ikke at det må gjøres idag men ta det opp med henne idag. Ville du fått negativt syn om mannen ble emojsonell? Dama jeg var med før kjæresten så meg ikke gråte på en fullstendig ned knekkende måte. Men jeg var på et punkt hvor jeg virkelig ikke hadde det bra, og ba om å få holde rundt henne. Det rant en del tårer og noe snufsing, hun sa ikke noe i øyeblikket. Noen timer senere sa hun at hun ikke viste hva det var som foregikk med meg og hun skulle se bort ifra det denne gangen, men det var veldig ubeagelig for henne da ordentlig menn ikke skal gråte over fille ting. Hun trengte å vite at jeg kunne være der for henne hvis hun slet med noe, og nå følte hun ikke at hun kan gjøre det. Jeg vet at nåværende kjæresten min er en langt bedre person. Samtidig kan jeg ikke lyve, det sitter hardt å bli fortalt at jeg ikke var en ordentlig mann. Jeg merker når jeg sitter å skriver nå, hvis jeg fantaserer om hvordan det vil være å oppleve fantasien min. At jeg blir litt emosjonell bare ved å tenke på å høre ordene hennes og ikke ha noe sted å skjule seg når vi står på badet, og bli nødt til å akseptere ordene og handlingen. Anonymkode: d5c7e...0e8 Hadde ikke fått et negativt syn på mannen hvis han hadde blitt emosjonell. Jeg elsker hele ham. Nå kjenner ikke jeg partneren din, men hvis jeg hadde vært din partner ville jeg ha ønsket at du hadde åpnet deg for meg og jeg ville ha forsøkt å støtte deg og imøtekomme dine behov så godt jeg hadde fått til. Kanskje kan du starte med å si at du har det litt tungt for tiden og at du strever med selvbildet slik at du har behov for litt ekstra anerkjennelse og omsorg? Etter hvert kan du ta det opp i en seksuell sammenheng også. Kanskje etter at du har gjort dette med henne, så kan du si at du tror det hadde vært fint om dere kunne ha snudd rollene? At du ønsker at hun skal gjøre det du gjør på henne? Ønsker deg lykke til ♥️ Anonymkode: e8aa5...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå