Gå til innhold

Hvorfor får noen kjæreste så lett, mens andre aldri klarer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke det bare har med utseendet å gjøre. Kjør debatt

Anonymkode: 56c84...02d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nå må du slutte med «femcel-fakter». Hilsen ei som lagde 100 slike tråder, ja det er meg med evig singel mor. Har sluttet å poste tråder om det 🙈

Anonymkode: 45257...ad2

• Hjerte 1
Skrevet

Har litt med lysten og signalene.  Noen sender enormt med signal. Noen menn reagerer ikke før de mottar høyfrekvent invitasjon.

Anonymkode: ebcaa...996

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror det handler om ønsker og behov. Har venninner som alltid er i forhold og de har kommet med uttalelser om at de visste de ikke var ordentlig forelsket i exen, men de likte å gjøre ting sammen med personen osv. Jeg har opplevd sterke forelskelser i livet mitt og det er den beste følelsen i verden. Om jeg skal være i forhold så skal det være den følelsen. Hadde ikke klart å være med noen hvis ikke, har rett og slett ikke behov for å re i et forhold bare for å ha en å gjøre ting sammen med.

Anonymkode: da7e8...9f2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For kvinner handler det først og fremst om hvor kresne de er, utseendet har minimalt å si

Anonymkode: 885c0...760

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har litt med lysten og signalene.  Noen sender enormt med signal. Noen menn reagerer ikke før de mottar høyfrekvent invitasjon.

Men blir man ikke oppfattet som desperat hvis man sender masse signaler om at man er kåt og veldig klar for kjærlighet og kjæreste? 🤔.

• Liker 1
Skrevet

Tror det handler om flaks med hvem de møter og hvor lett og fort de åpner seg for nærmere relasjoner. Og kanskje hvordan de gjør? 

Anonymkode: d43e5...c59

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men blir man ikke oppfattet som desperat hvis man sender masse signaler om at man er kåt og veldig klar for kjærlighet og kjæreste? 🤔.

Tror det er en evne. Noen er morsom, noen er musikalsk. Og noen kan kunsten å finne menn. Uten verken særlig utseende eller spennende personlighet. En slags x-faktor.

Dette gjelder ikke meg😄 Er singel og har bra utseende. Tror jeg har en usynlig isvegg. Ikke på jakt heller, skal sies. Er brent.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror det er en evne. Noen er morsom, noen er musikalsk. Og noen kan kunsten å finne menn. Uten verken særlig utseende eller spennende personlighet. En slags x-faktor.

Dette gjelder ikke meg😄 Er singel og har bra utseende. Tror jeg har en usynlig isvegg. Ikke på jakt heller, skal sies. Er brent.

Samme her. Lurer på om jeg mangler X-faktor. Og skulle gjerne visst hvordan jeg får spennende personlighet. Nå får jeg heldigvis dater på Tinder, men har en liten pause nå. 

Skrevet

Utstråling, være avslappet og «tilnærmelig», prate lett med mange, tulle og le, være uhøytidelig og ujålete, interessert i mange ting og mennesker.

Anonymkode: 7349a...d12

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kanskje mot til å satse og kanskje feile? Mot til å by på seg selv og mot til å si til noen at de liker dem? Mange menn er supersjenerte og må ha en dame som tar initiativ. 

Endret av Snabeltann
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Anonymkode: e2897...75e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her. Lurer på om jeg mangler X-faktor. Og skulle gjerne visst hvordan jeg får spennende personlighet. Nå får jeg heldigvis dater på Tinder, men har en liten pause nå. 

Den rette kommer nok til slutt. Ikke alle fiskene i havet er et kupp😉

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Utstråling, være avslappet og «tilnærmelig», prate lett med mange, tulle og le, være uhøytidelig og ujålete, interessert i mange ting og mennesker.

Anonymkode: 7349a...d12

Yup 🥳

Har aldri slitt med å få meg kjæreste, gutta har egentlig stått i kø 😅

Anonymkode: 88a34...ce2

• Liker 1
Skrevet

Hm. Jeg har vært sånn, typ ingen problemer med å finne en partner.

For det første så er jeg en person som tar rommet. Jeg framstår som veldig selvsikker, er kjapp i replikken, veldig direkte, ler mye, smiler og ser folk i øynene. Folk husker meg etter de har møtt meg. Det har både fordeler og ulemper med en slik personlighet; mange liker ikke denne typen mennesker, synes det er slitsomt og masete. Så det er naturligvis en viss type som absolutt ikke tiltrekkes av meg også. 

For det andre så har jeg tatt veldig mye initiativ selv. Ikke på en vulgær måte, men om jeg selv føler interesse så har jeg gjerne sendt melding og sagt hei, synes du var skikkelig hyggelig, vil du bli med å gå en tur/trene/se en film ect. Min erfaring er at hvis man som kvinne åpner døra så er det ikke vanskelig å få en fin flyt deretter. Har heller aldri spilt spill, lekt kostbar osv bare for å gjøre det.

Jeg har også vært veldig åpen. Har på ingen måte tatt det jeg har fått, men jeg har latt meg selv være åpen for å bli glad i personligheter og dermed har "markedet" vært større enn min umiddelbare fysiske preferanse.

Også har jeg et veldig stort nettverk. Jeg får fort venner, har svært mange forskjellige vennegjenger som der igjen har gjort at jeg har møtt deres venner osv. Man må møte folk for å bli glad i dem og for at noen skal vekke interesse, og akkurat i det å være sosial så er jeg veldig god.

Nå er jeg godt gift med barn osv da, møtte mannen min på Tinder etter å ha sagt hei først, så jeg har veldig tro på å ta initiativ om man ønsker noe 😄

Anonymkode: 401e6...919

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen får lett ny kjæreste, men det varer ikke - dette er jo ikke nødvendigvis noe å trakte etter vel? Her må bare folk få være forskjellig. Jeg var singel en god stund etter sist brudd, for å få livet med barn og eks og hverdag på plass. Var verdt å vente på forholdet jeg har med «ny» partner nå ( vi har vært sammen i 8 år). 

Anonymkode: 57f2e...3a8

• Liker 2
Skrevet

Personlighet har nok en del å si noen klarer seg ikke uten forhold, andre trives best alene. 

Noen har x faktor andre ikke. 

Selv blir jeg sjelden interessert i de som er interessert i meg. Så er jeg ikke så sosial lenger heller, trives best alene. 

Som ung var jeg alltid de med mange menn etter meg på byen til stor irritasjon for særlig en veninne. Jeg var aldri ute etter å finne noen men hun var alltid på desperat jakt. Endte alltid opp med at alle ville ha meg og ikke hun. 

Å være normalt hyggelig og positiv fremsto for meg som hva jeg gjorde så når hun spurte hva jeg gjorde var det ikke så lett svare på. Hadde nok en viss x faktor selv jeg ikke var helt klar over. 

Slike ting er vanskelig forklare. Nå som godt voksen synes jeg det er mest irriterende er alltid opp til flere menn som er interessert samtidig. 

Jeg mister totalt interessen av menn generelt når jeg alltid har hatt en flokk etter meg. Kan bli svært uheldig også plutselig klengete nabo, kollega eller forelder på skolen til barnet ++uten at jeg har gjort noe annet enn å være normalt hyggelig og høflig 🤔

Anonymkode: 00837...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...