AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Jeg hadde mange første gangs opplevelser igår, alt fra enkle ting som å holde hender hele veien til å ha sex. Jeg har aldri følt noe lignende til det punkte at jeg fikk ikke til å sove. Gav meg unnskyldning til å kunne nyte å føle kroppen hennes liggende på min mens hun sov, det var som en film i hode mitt som ikke ville slå seg av. Det føltes uvirkelig at det faktisk fantes en kvinne som ville ha meg. Vi koste oss litt mer når hun våknet. Når vi var ferdige sa jeg at jeg viste ting gikk litt kjapt så jeg spurte om jeg kunne få ta henne med ut på en ordentlig date. Vi vekslet nr og sa vi kunne prøve å finne en dag i neste uke. Kjørte henne hjem, og ble endelig trøtt så jeg voknet ikke før kl 16 idag. Var i kjempe humør tils jeg sjekket smsn hvor jeg hadde fått en melding noen timer etter hun kom hjem hvor hun sa det var nok best at dette bare ble en engangsgreie. Felles venn hadde også sendt meg melding og spurt om alt var ok, jeg begynte å gå tilbake til hva som hadde skjedd med litt mindre rose briller. Begynte å tenke på at jeg nok kan ha vært for overivrig. Nesten som når du ikke har fått drukket vann på mange timer og trent, hvor 2 og 3 glass ikke er nok. Mens hun nok skjønte hvor mye det betydde for meg og ikke ville ødelegge at det ikke gav henne så mye. For alt jeg vet kan hun godt å faket orgasmene selv om jeg totalt sett sikkert slikket henne nærmest en time fordelt på kvelden og morgenen. Jeg snakket med felles vennen, som hadde sendt melding fordi hun ville høre at jeg ikke var for lei meg, jeg ba henne si meg sannheten hvis hun hadde sagt noe. Ville vite om jeg var for dårlig, hun hadde tydeligvis svart at hun ikke holdt imot meg at jeg ikke hadde erfaring, og satt faktisk pris på at jeg lyttet når hun ba meg om å gjøre noe. Men hun følte ikke noe når vi kysset, så for henne satt hun meg i ONS kategorien selv før vi hadde sex. Når jeg tenker meg tilbake blir jeg flau, ikke rart hun ikke følte noe under kyssing når jeg i mer rasjonell tilstand husker at jeg var mer tent en jeg noen gang hadde vært og gikk på totalt autopilot uten å prøve å kjenne på når jeg burde roe ned tempoe og når jeg burde kjøre på når vi klinte. Jeg klarte å være mer rasjonell når jeg slikket henne, men det var hovedsakelig fordi jeg viste overhode ikke hva som kom til å være godt for henne så jeg trengte instruksjon. Når det kom til kliningen derimot mistet jeg all kontroll over følelsene mine. Jeg vet at jeg gjorde det litt bedre på morgenen fordi jeg var tent, men ikke på samme måte jeg ville være mer øm og kosete. Selv om da var skaden når det kom til interessen hennes allerede gjort. Jeg føler at jeg burde beklage til henne, forklare at hun gav meg følelser jeg ikke viste var mulig som tok kontroll. Samtidig vil jeg ikke at det skal virke som at jeg prøver å sette meg selv i forsvar for at jeg ikke fulgte henne behov hele tiden. Vil heller ikke at det skal virke manipulerende som om jeg vil at hun skal gi meg en sjanse til bare i håp om å få sex en gang til. Jeg synes hun fortjener å vite at til tross for at det ikke var den beste opplevelsen for henne, så setter jeg virkelig pris på hva hun gjorde for meg. Og jeg kommer til å ta de feilene jeg gjorde til meg. Anonymkode: bd65a...c33 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Ta dette her som en erfaring. Kjemi kan man ikke gjøre noe med. Vi har alle vært dårlige sexpartnere og de fleste har hatt dårlige sexpartnere. Alle går ikke overens i senga heller Anonymkode: a93cb...db0 9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Hun har allerede forsvunnet. Ikke gjør noe, det vil bare virke desperat og mot sin hensikt. Send en melding der du skriver at du respekterer hennes valg og er lei deg for at ting ble som de ble. Så slutter du å ta kontakt. Så må du spørre deg selv hva du har lært til neste gang? Jeg synes du fokuserer altfor mye på sex i ditt innlegg. Jeg hadde blitt sliten av en så overtent person som bare hadde sex i hodet sitt hele tiden. Jeg hadde ønsket meg en mann som i større grad var opptatt av å bygge en relasjon til meg. Bli kjent med meg. Lytte til meg. Finne ut hvem jeg er innerst inne. Ta med deg læringen til neste gang. Da vokser du som menneske. Anonymkode: bd37b...61e 7 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: føler at jeg burde beklage til henne, forklare at hun gav meg følelser jeg ikke viste var mulig som tok kontroll. Samtidig vil jeg ikke at det skal virke som at jeg prøver å sette meg selv i forsvar for at jeg ikke fulgte henne behov hele tiden. Vil heller ikke at det skal virke manipulerende som om jeg vil at hun skal gi meg en sjanse til bare i håp om å få sex en gang til. Jeg synes hun fortjener å vite at til tross for at det ikke var den beste opplevelsen for henne, så setter jeg virkelig pris på hva hun gjorde for meg. Og jeg kommer til å ta de feilene jeg gjorde til meg. NEI!!! Please! Du har ikke noe å beklage! Ta deg sammen. Du har tydeligvis vært helt topp. Vær fornøyd med det. For henne var ikke kjemien der til noe mer. That’s life. Det betyr ikke at du gjorde noe galt. Du kommer garantert til å ødelegge alt dersom du tar kontakt med henne. Det må du bare ikke gjøre. Det vil være veldig ubehagelig for henne. Du må bare sette dette på kontoen for well done og god opplevelse og gå videre. Treffer du henne tilfeldig senere kan du alltids legge inn en litt cool flørt. Men ikke overdriv. Ikke gi tegn på at du er desperat etter å vinne henne over. Det er turn off. Det er sikkert tøfft å høre, men sånn er det. Du må bare si well done, ha trua og fortsette videre med ditt. Anonymkode: 6db46...ea7 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 Det høres ut på historien din ut som om hun bare aldri hadde de rette følelsene for deg, mens du prøver å tenke at det var noe du gjorde og noe du kan fikse. Jeg synes du skal spørre henne om hvorfor hun sier det er best om det bare blir en engangsgreie, så vil hun antagelig forklare at du bare ikke er hennes type, eller hun bare falt ikke for deg. Så slipper du å gå og skylde på for deg selv at det var noe du gjorde, for det var det nok ikke. Anonymkode: 48877...20f 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 Stor klem til deg, som nettopp har fløyet og falt. Du gjorde det vi alle kunne ha gjort i din situasjon, du var degselv og responderte som du kunne. Noen ganger føler vi ikke det vi burde, men det trenger ikke å ha noe med deg eller dine evner når det kommer til verken kyssing, slikking, samtaler eller mer. Nå kan det jo være ting som kan være bedre, å med tiden blir du det og ulike folk liker muligens ulike ting også. Noen vil gi deg sjangse på sjangse sengemessig om det trengs, nettop fordi dere har god kjemi og er glade i hverandre. Prøv å senk skuldrene og tenk at det finnes noen der ute for deg 😊 Anonymkode: 9a426...617 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 Er du veldig ung? Hvor lenge datet dere før dere hadde sex da, TS? Anonymkode: 4a286...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun har allerede forsvunnet. Ikke gjør noe, det vil bare virke desperat og mot sin hensikt. Send en melding der du skriver at du respekterer hennes valg og er lei deg for at ting ble som de ble. Så slutter du å ta kontakt. Så må du spørre deg selv hva du har lært til neste gang? Jeg synes du fokuserer altfor mye på sex i ditt innlegg. Jeg hadde blitt sliten av en så overtent person som bare hadde sex i hodet sitt hele tiden. Jeg hadde ønsket meg en mann som i større grad var opptatt av å bygge en relasjon til meg. Bli kjent med meg. Lytte til meg. Finne ut hvem jeg er innerst inne. Ta med deg læringen til neste gang. Da vokser du som menneske. Anonymkode: bd37b...61e Bare så det er sagt vi snakket mye både før hun gav meg det første kysset, men det var vel ingen tvil om at hovedfokuset ble seksuelt når vi først havnet til sengs hvor vi da mest snakket under ene pausen. Og så snakket vi litt tils hun ble trøtt og ville sove mens jeg var voken. Jeg ville ikke presse meg på til mer i fall hun ikke ville når vi voknet så vi snakket litt når hun først voknet. Men samtidig som vi snakket begynte hun å leke med morgen erkesjonen min tils hun dyttet hode mitt ned. Det betyr dermed ikke at jeg ikke gjorde ting feil og ikke har ting å lære, det er ingen tvil om at når jeg skjønte at jeg kom til å oppleve diverse for første gang at jeg mistet hemningene, jeg trodde helt ærlig ikke for å si det rett ut at det var mulig å bli så kåt som hun gjorde meg. Når folk snakket om at de mister seg, så antok jeg at de overdrev, foruten om det man har blitt gitt på sykehus er jeg ikke en fyr som eskperimenterer med stoffer, dette er det nærmeste jeg har kommet å føle noe uten for kroppen opplevelse. Nå som jeg vet hva jeg kan forvente skal jeg prøve å holde meg like fast i virkeligheten som når jeg slikket henne, for da trengte jeg 100% tilgang til alle sanser for å få til å gjøre det hun ba hun. Selv om jeg også vet at uansett hvor lenge jeg holdt på kan hun godt ha faket det for å ikke såre følelsene mine. Anonymkode: bd65a...c33 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #9 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du veldig ung? Hvor lenge datet dere før dere hadde sex da, TS? Anonymkode: 4a286...5c1 Jeg er 27, hun 28. Vi har sett hverandre et par ganger før via felles venner men første gang vi hadde overhode hadde hatt en ordentlig samtale før hun endte opp i fanget mitt og gav meg mitt første kyss. Anonymkode: bd65a...c33 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #10 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 27, hun 28. Vi har sett hverandre et par ganger før via felles venner men første gang vi hadde overhode hadde hatt en ordentlig samtale før hun endte opp i fanget mitt og gav meg mitt første kyss. Anonymkode: bd65a...c33 Var dette på fest? Eller hvordan skjedde det? Bare lurer når dere gikk så fort til sengs? Anonymkode: 4a286...5c1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #11 Skrevet 2. september 2023 Høres jo ut som en god første gang for deg da. At hun ikke vil mer er ikke noe du kan gjøre noe med dessverre. Alle opplever dette, så vi må alle takle det. Nå har du hvertfall mer erfaring til du møter en annen. Anonymkode: 1fe05...62f 7 1
AnonymBruker 42 Skrevet 2. september 2023 #12 Skrevet 2. september 2023 Må ærlig innrømme at jeg antageligvis ikke helt klarte å fange "problemstillingen" , men du har jo absolutt ingenting å beklage for, iaf... Ta deg en kvikklunsj, og pust med magen. Du har jo ikke gjort noe gæli, selv om du høres litt "hekta" ut... 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #13 Skrevet 2. september 2023 Synes ikke du skal kontakte henne og skrive noe. At hun ikke følte noe under kyssing betyr nok at hun ikke kjente forelsket-følelser. Men hun har jo tydeligvis fortsatt vært tiltrukket når hun har blitt med deg hjem og overnattet. Ikke la overtenkingen din ødelegge den fine opplevelsen du har hatt, og du kommer til å treffe mange flere damer. Sender du sms og beklager så kommer du til å ødelegge inntrykket hennes av deg tror jeg. Heller svar henne fint på meldingen at det var synd du synes hun er en bra dame, men du forstår og takk for at hun sier i fra. Du kommer til å treffe andre damer. Anonymkode: 5209e...77c 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Var dette på fest? Eller hvordan skjedde det? Bare lurer når dere gikk så fort til sengs? Anonymkode: 4a286...5c1 Var på hjemme fest, mange som ikke har vært i hjembyen som samlet seg. Men vi var ikke fulle, kanskje to drinker hver på hele kvelden, jeg skjønner egentlig ikke enda hvordan det startet. Det gikk i steg, vi sitter å prater sammen, neste hun sitter å strykker meg på armen, neste sitter i fanget mitt, neste kysser meg. Vi fortsetter å snakke men på et tidspunkt tar meg med på badet hvor hun dytter meg inn mot veggen hvor hun begynner å kline, tar på meg. Jeg følte jeg ble nødt til å ta en avgjørelse ganske kjapt for jeg viste ikke om hun kom til å gå på kne og dra ned buksen min. Så jeg innrømmer at jeg ikke har gjort dette før, overaskende nok virker det som at hun ble mer interessert, spørr om jeg vil gjøre det. Når jeg sier ja, isteden for å dra ut på byen når det ble tur for det dro vi hjem til meg. Anonymkode: bd65a...c33
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 Du har ikke gjort noe feil. Hun er bare ikke interessert. Hun hadde tålt verdens verste sex med noen hun liker, uten at det hadde endret hennes følelser. La det ligge å gå videre. Anonymkode: 8582c...ecb 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #16 Skrevet 3. september 2023 Kan det være at du trenger litt mer erfaring? For atte oral sex i to timer???? Om man gjør det rett så holder det med fem til ti min liksom. 🤔 Anonymkode: ffcaf...aac 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #17 Skrevet 3. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan det være at du trenger litt mer erfaring? For atte oral sex i to timer???? Om man gjør det rett så holder det med fem til ti min liksom. 🤔 Anonymkode: ffcaf...aac Hva snakker du om? Anonymkode: 6db46...ea7 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #18 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan det være at du trenger litt mer erfaring? For atte oral sex i to timer???? Om man gjør det rett så holder det med fem til ti min liksom. 🤔 Anonymkode: ffcaf...aac Tror du misforsto jeg utførte oral sex på kvelden og på morgenen som kombinert ble rundt 1 time. Ja jeg så på klokken på borde, for å prøve å time meg selv. Ikke fordi jeg var utålmodig og ville bli ferdig med det så kjapt som mulig for at fokuset skulle komme tilbake til meg. Jeg var klar over at jeg ikke kom til å være noen Casanova i senga så jeg ville gjøre det jeg følte jeg kunne når det kom til slikking og fingre for gjøre at hun skulle føle at jeg brydde meg om at hun også skulle ha det bra og få orgasmer. Selv om jeg overasket meg selv ved å ikke komme å raskt som jeg trodde. Hjalp nok at jeg fikk komme en gang under forspillet før vi hadde piv sex. Hun spurte hun meg om jeg trengte pause før vi virkelig startet å kjørte hardt siden vi først tok det sakte, men jeg klarte å holde ut 3-4 minutter i den fulle farten isteden for 30 sekunder slik jeg hadde forestilt meg. Jeg prøvde å gi varsel når jeg var nær, men hun gav meg tillatelse til å komme. Så det setter jeg virkelig pris på. Noe jeg bestemte meg for å si til henne på meldingen. Jeg skrev at jeg ikke ville late som at jeg ikke gjerne hadde ønsket å bli mer kjent med henne via en ordentlig date. Men respekterte ønske hennes om at det skulle være en engangsgreie. Noen vil sikkert si at det var dumt gjort av meg, jeg følte det var den rette tingen å gjøre. Jeg beklagde ikke, derimot takket jeg henne for at hun var tålmodig med meg. Og håpet at når vi noen gang omgås igjen med fellesvenner at det ikke behøvde å være kleint. At jeg satt pris på opplevelsen, uten at jeg har noen som helst flere intensjoner. Anonymkode: bd65a...c33 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #19 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva snakker du om? Anonymkode: 6db46...ea7 Ts skriver at han ga henne oral sex i to timer. Om mannen vet hva man driver med så får da kvinnen orgasme etter fem min. Man må vel bli utrolig lei og sliten av munnsex som varer så lenge.. Anonymkode: ffcaf...aac
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #20 Skrevet 3. september 2023 Jeg tror du trenger mer erfaring ts. Synes du tar veldig på vei over dette. Om det var din første gang så fint, men få deg mer erfaring og ikke stress sånn. La neste gang bli med noen du er forelska i. Anonymkode: ffcaf...aac 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå