Gå til innhold

Jeg har vært lenge singel, ikke han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann i sommer. Vi kom veldig godt overens og har datet siden. Jeg merker nå at jeg begynner å falle for han. Jeg har vært singel i 3 år og klar for ett nytt forhold. Han er ganske nylig separert (mars) og jeg er redd for at jeg blir en rebound for han. Er det for tidlig å ta opp dette? Må vel innrømme at jeg er redd for svaret. 

Anonymkode: 667cd...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger det ikke nødvendigvis være. Jeg traff samboeren min 2 mnd etter at eksen hans flyttet ut (de hadde vært sammen i mange år). 

Vi har nå fått et felles barn, og begge mener vi har det bedre nå enn noen gang før. 

Når jeg har sagt at jeg skulle ønske det hadde gått litt lengre tid fra han ble singel til han traff meg, sier han bare at han er sjeleglad for at det ikke tok lengre tid, for det vi har er alt han vil ha 😊

Anonymkode: 66016...170

• Liker 2
Skrevet

Trenger du å ta opp noe i det hele tatt? Hvis noen skal ta det opp tenker jeg at det er han som ennå ikke er skilt. Dette kan gå begge veier, men jeg ville ikke planlagt for mye før han var skilt.

Anonymkode: 479c2...7f5

• Liker 1
Skrevet

Mannen min hadde vært singel et par uker da vi ble sammen. Vi har vært sammen i 15 år nå ♥️

Anonymkode: 4fcae...04b

• Liker 3
Skrevet

Jeg møtte mannen min da jeg hadde vært singel i 2 mnd. Jeg var klar for et liv med eksen som gikk men da jeg skjønte at han hadde villet ut lenge, så jeg forholdet i et nytt lys og så meg aldri tilbake. 

Anonymkode: c2540...ea6

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med eksen min i mai. Han fikk ny samboer i juni. Tror ikke du har noe bekymre deg over! 

Anonymkode: 67ef0...dc7

Skrevet

Når de ble separert sier egentlig lite om hvor lenge forholdet har vært dødt. Da jeg skilte meg fra eksen hadde forholdet vært ørken i 4 år.. 

Anonymkode: 1916f...518

Skrevet

Du trenger ikke automatisk å bli en rebound, men risikoen er stor for det.

Men kanskje det er verdt å ta sjansen, og så heller nyte veien du går på og se hvor det bærer hen? 

Trenger ikke ta nedturen på forhånd..

Skrevet

Sto i samme situasjon i fjor. Jeg hadde vært singel i nesten 4 år, han veldig kort. Men det hadde vært turbulent der lenge. Så selv om han var såret ville han aldri tatt henne tilbake. Det var for mange svik der.

Jeg var ærlig på at jeg var usikker, spesielt når jeg kjente at jeg begynte får følelser for han. Usikker pga. så kort tid siden deres brudd. Men han har hele tiden klart og trygge meg. Så jeg bestemte meg for å satse. Hadde selv datet et par år før dette, å når jeg omsider fant en normal mann kunne jeg ikke la han gå, mye rart der ute... 

Det er jeg glad for i dag. Man vet aldri uansett, om de har vært single en evighet eller kort tid. Nå har vi hvertfall vært kjærester i et år, å trives utrolig godt sammen.

Anonymkode: 1cfbd...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...