Gå til innhold

Menn med stor penis har flere sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det endelig bevist at størrelsen har noe å si. For å gjøre det bra i swingersmiljøer er det lurt å ha en stor penis. Det er noe mange av cuckene tenner på at kjærestene deres skal motta

Anonymkode: 25d55...bce

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da er det endelig bevist at størrelsen har noe å si. For å gjøre det bra i swingersmiljøer er det lurt å ha en stor penis. Det er noe mange av cuckene tenner på at kjærestene deres skal motta

Takk for nyttig informasjon.

Anonymkode: 4f875...3e1

• Liker 8
Skrevet

Altså finnes en egen penistråd….den står til og med øverst på siden og burde ikke være vanskelig å legge merke til🙄

Anonymkode: 55a8f...c08

• Liker 3
Skrevet

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en i beste fall middels stor penis, men har hatt veldig mange sexpartnere(800+)Selvtillit, utholdenhet og ferdigheter med fingre og tunge hjelper. 

Anonymkode: 1d075...5b8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har en i beste fall middels stor penis, men har hatt veldig mange sexpartnere(800+)Selvtillit, utholdenhet og ferdigheter med fingre og tunge hjelper. 

Middels stor da snakker du vel om 16- 18 som er L  og min er 17

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hadde du hatt stor penis i tillegg til selvtillit, utholdenhet og finger- og tungeferdigheter ville du sikkert hatt over 1600 sexpartnere.

Anonymkode: 362e6...2ea

• Nyttig 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor så mange partnere?? Er det ingen som vil ligge med deg mer enn 1 gang?

Anonymkode: 37105...bf6

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor så mange partnere?? Er det ingen som vil ligge med deg mer enn 1 gang?

Anonymkode: 37105...bf6

Joda, mange som vil ha mer, og jeg vil ha mange. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hadde du hatt stor penis i tillegg til selvtillit, utholdenhet og finger- og tungeferdigheter ville du sikkert hatt over 1600 sexpartnere.

Anonymkode: 362e6...2ea

Eller ei som elsker han. 

.

Anonymkode: 5789e...7b5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 19.06):

🙄🤮

Anonymkode: fd546...da5

• Nyttig 2
Skrevet

Hvor/hva er bevisene :spørsmål: :spilledåse:

• Liker 4
Skrevet

Sitter sværingen på en idiot, blir det dårlige greier. At man må på swingersklubb for å få seg noe, er ikke mye å skryte av. Finner ikke mer harry enn det der.

Anonymkode: c9d6a...a4f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Så det du sier er at det er MENNENE som tenner på å se en fyr med stor penis?

Anonymkode: 6f3c7...f9f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så det du sier er at det er MENNENE som tenner på å se en fyr med stor penis?

Kvinner blir vel ikke hotwife uten at et snev av sizequeen ligger å lurer. At deres cucks har samme snev av SPS, og ønsker i sin passive aggresjon å bidra til at hun får stor kuk, overrasker ikke. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner blir vel ikke hotwife uten at et snev av sizequeen ligger å lurer. At deres cucks har samme snev av SPS, og ønsker i sin passive aggresjon å bidra til at hun får stor kuk, overrasker ikke. 

Ja, ikke sant. Gammelt nytt, dette.

Hvis jeg skulle hatt sex med andre menn enn mannen min (åpent forhold eller lignende) så skulle de selvsagt hatt minst like stor penis som ham. Hva er ellers vitsen.

Anonymkode: da32b...959

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis jeg skulle hatt sex med andre menn enn mannen min (åpent forhold eller lignende) så skulle de selvsagt hatt minst like stor penis som ham. Hva er ellers vitsen.

Skulle jeg hatt sex med andre menn enn mannen min så skulle de vært minst like gode elskere som ham. Ellers er det jo ikke vits. Hvor stor penis de har er forøvrig irrelevant for hvor gode elskere de er.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle jeg hatt sex med andre menn enn mannen min så skulle de vært minst like gode elskere som ham. Ellers er det jo ikke vits. Hvor stor penis de har er forøvrig irrelevant for hvor gode elskere de er.

Ulike preferanser er ok. 

Skrevet

Det sier seg jo litt selv. 
Har man sex med en med stor pikk, er det jo mye større sjanse for at man har lyst til å treffe personene igjen for mer sex.
Så forteller vi om det til venninner og sånn, og da får de også lyst til å prøve.  

Skrevet

De fleste bryr seg vel ikke om å gjøre det bra i seingersmiljø...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...