Gå til innhold

Får du som mann lyst til å fri når du er i andres bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er i et bryllup I dag. Jeg kunne ikke være med pga små barn og lang reisevei, så han reiste aleine.

Han vet jeg ønsker å gifte meg, men han har ikke fått fingern ut å fridd enda (ja, jeg vet jeg også kan fri).

Jeg har jo tenkt at kanskje dette bryllupet kan få ham inn på tanken om at han også ønsker å gifte seg?

Har noen selv erfart at andres bryllup får fortgang på eget frieri/giftemål?🙈

Anonymkode: e20fe...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det som er mer effektivt er om du sier at du har lyst å gifte deg, og at dette betyr mye for deg. Et kjedelig bryllup av kompis gjør neppe det store utslaget. 

Anonymkode: df44d...754

• Liker 5
Skrevet

Aldri vært i et bryllup.

Skrevet

Nei noe mer kjedelig enn å gå i andres bryllup finnes det vel knapt. Blir ikke inspirert.

Anonymkode: 25667...7ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Blir vel enda mindre fristet til å bruke masse penger på dårlige taler og pliktselskap… 

Anonymkode: 3e041...c8f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, bryllup er dørgende kjedelig. Håper det bare kan være en liten romantisk seremoni på en strand med bare noen får venner og familie om jeg gifter meg en dag. Kirke og ett eller annet heltreigt lokale med halvgod catering og billig vin, huff nei. Alle bryllup jeg har vært i har vært litt stusselige. 

Anonymkode: cfa8a...7ea

• Liker 1
Skrevet

Ikke når dama ikke er med en gang. 

Anonymkode: 09c40...9cf

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er koneemne blir du fridd til. 

Anonymkode: 232f1...22d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du er koneemne blir du fridd til. 

Anonymkode: 232f1...22d

Og mannen er ektemann-emne.

Anonymkode: 09c40...9cf

Skrevet

Tanken har slått meg i bryllup, men blir mer litt vemodig av å se at andre er tilsynelatende veldig lykkelig i forholdet sitt, mens jeg ikke er det.

Skrevet

Jeg hadde lyst til det på bryllup en gang men det var under veldig spesielle omstendigheter. Ble helt satt ut når jeg for første gang møtte forloveren på bruden sin side. Smellvakker begynner ikke å en gang beskrive henne, vi fant tonen veldig kjapt. Mens brudeparet gikk ut av bilen for å skulle ta bilder, satt vi en stund sammen i limoen og pratet til det skulle bli vår tur å ta bilder. Før hun helt ut av det blå tok hånden min og førte den opp under kjolen sin, kysset meg før hun sa "hvis du følger instruksjonene mine er det ikke bare brudeparet som er sikret å få seg noe inatt og resten av uken." Da vi hadde reist til plassen de skulle gifte seg, og var satt opp slik at etter bryllupet fikk vi 6 dagers gratis ferie.

Ble helt betatt og besatt av henne, og vi ertet hverandre litt om det, men for meg var det ikke 100% kødd når jeg spurte om hun ville gifte seg med meg og flytte til Norge. Jeg var egentlig knust over at jeg ikke hadde råd til å bo der noen uker til, heldigvis fikk jeg tilbringe en hel måned med henne, hun viste at det ikke kunne bli noe seriøst. Men isteden for å reise rundt Europa slik plannen hennes var, endret hun ferie planene sine og kom til Norge slik at hun kunne tilbringe litt tid med halve familien sin, men primært sett kom hun pga meg, var meg hun bodde hos og vi hadde en helt fantastisk sommer flørt.

Anonymkode: 8f268...e2f

Skrevet

Mannen min fridde fordi han syns det var riktig tid, han hadde ikke nylig vært i noen bryllup selv.

Det fungerer best å ha en samtale om det. Han kan ikke lese tankene dine. Forhold blir mye enklere når man kan prate om alt sammen, og ikke forventer at den andre er tankekeser. Er du voksen nok til å gifte deg så bør du kunne ha en prat om forventninger rundt dette.

Anonymkode: 9ecdb...8d7

Skrevet

Hvorfor må noen fri? Kan dere ikke bare bli enige om når dere skal gifte dere?

Hvis dere er enige om at dere vil gifte dere, vel og merke. Dere har vel snakket om det?

Anonymkode: b8c27...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...