Gå til innhold

Partnerbytte er dette noe du har prøvd ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier kunne du tenke deg å prøve dette eller har prøvd det ut og vil dele litt erfaring 😁 Jeg synes det er en pirrende tanke. Vært i ett langvarig forhold og har lyst til å sprite ting litt opp. Vet ikke om jeg tør. Liker egentlig ikke tanken på at mannen min skal ha sex med en annen dame, men det er mulig at han blir tent av å se meg med en annen mann 🙈

Anonymkode: 5eff7...b28

• Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å finne et par hvor alle fire er ca like attraktive og har lyst å ligge med hverandre. Og hvor ingen ender opp med «å ta en for laget». Kvinner generelt sett vil aldri akseptere bytte med et par hvor den andre kvinner er mer attraktiv. Så da er jo med engang problemet oppstått. 

Det funker bedre å bare ligge med andre hver for seg. Da slipper man alt styret med å ha sex i samme rom, finne par osv. 

Anonymkode: 01b70...222

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hatt partnerbytte. Men vi hadde ikke sex I samme rom altså. Vi var i samme leilighet, men ikke sammen alle 4. For min del var det helt greit og grei nok sex, men ingen "jorden bevrer" opplevelse. For samboeren min var det kjedelig.  Dette var et par med relativt begrenset erfaring, og hun hadde hatt bare mannen sin som partner.  Vi var vel sammen med de jevnlig over et drøyt år uten at det ble mer spennende av den grunn og til slutt døde det ut av seg selv. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde lyst når jeg var ung. Men no er jeg 40 og har ikke lyst å prøv det lenger. 

Anonymkode: 30d3b...2e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 17.46):

Som overskriften sier kunne du tenke deg å prøve dette eller har prøvd det ut og vil dele litt erfaring 😁 Jeg synes det er en pirrende tanke. Vært i ett langvarig forhold og har lyst til å sprite ting litt opp. Vet ikke om jeg tør. Liker egentlig ikke tanken på at mannen min skal ha sex med en annen dame, men det er mulig at han blir tent av å se meg med en annen mann 🙈

Jeg har ikke prøv men har veldig lyst å prøve. Tenker på det samme som deg, men blir jo likt for begge partner, Så er ok. Men viktig å finne et par med lit lik kjemi. så jeg ville først ha møtt for en prat  og se ann. Så ville jeg snakke med mi dame uten at de andre hørte noe. bruke god til å finne det rette par. og at de liker den samme sex. viktig at det andre parer også er opptar i at begge skal nyte sexen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 17.46):

Det du egentlig sier er at du har lyst til å ligge med andre, men ikke synes det er greit at han gjør det. Virker ikke helt som du er klar for det opplegget nei.

Anonymkode: c8c64...f74

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Prøvde det engang for 20 år siden. Det var spontant, ikke noe planlagt. Vi var i samme rom alle fire.

Det var greit nok, men vi gjorde det aldri igjen. Alle fire syntes det var best med sin egen kjæreste.

Anonymkode: 2db2f...a41

Skrevet

Forsøkte kontaktannonser en gang uten å finne noen vi begge likte. Sex handler om mer enn fysisk utseende. Hadde vi hatt et vennepar, et skikkelig godt vennepar, kunne det vært aktuelt. Det har vi dessverre ikke, ikke et par vi er så åpne for. 

Anonymkode: ce9a4...a40

• Liker 1
Skrevet
wan skrev (På 2.9.2023 den 17.51):

Har hatt partnerbytte. Men vi hadde ikke sex I samme rom altså. Vi var i samme leilighet, men ikke sammen alle 4. For min del var det helt greit og grei nok sex, men ingen "jorden bevrer" opplevelse. For samboeren min var det kjedelig.  Dette var et par med relativt begrenset erfaring, og hun hadde hatt bare mannen sin som partner.  Vi var vel sammen med de jevnlig over et drøyt år uten at det ble mer spennende av den grunn og til slutt døde det ut av seg selv. 

110% min erfaring også. Har tro på konseptet i seg selv, men det skal litt til for at det klaffer for alle parter.

Anonymkode: b45db...c4d

• Liker 1
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Det du egentlig sier er at du har lyst til å ligge med andre, men ikke synes det er greit at han gjør det. Virker ikke helt som du er klar for det opplegget nei.

Anonymkode: c8c64...f74

Det er jo representativt for alle kvinner. De som godtar det gjør det ikke fordi de tenner på at mannen har sex med andre slik mange menn tenner på sine kvinner har sex. Men fordi det gir de muligheten til å ha sex med andre menn. Så de tolererer det i beste fall. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo representativt for alle kvinner. De som godtar det gjør det ikke fordi de tenner på at mannen har sex med andre slik mange menn tenner på sine kvinner har sex. Men fordi det gir de muligheten til å ha sex med andre menn. Så de tolererer det i beste fall. 

Skulle jeg som mann gått med på noe sånt ville det også vært for å ha sex med andre kvinner, IKKE for at kona skulle hatt sex med andre menn.

Det sagt er det heldigvis uaktuelt her i ekteskapet 😊

Anonymkode: da9eb...6fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...