AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Har kikket litt på Lets deal. Ingenting som imponerer akkurat. Anonymkode: 47fb0...139
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Sydenturer finner jeg billg på reiseselskapet egne sider. Plutselig dukker det opp en ur til under 2000kr. Aldri funnet billigere hotell en på hotellets egen nettside, da med rabatt fordi man er kunde. Anonymkode: 7beba...8b4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Restplass, Skyscanner, fly selskaper sine nettsider (f.eks Ving), medlemsskap (får rabatt både hos Coop og Trumf, og ulike hoteller fordi jeg er medlem/kunde der) Anonymkode: 9dad0...78a 1
Christina82 Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
Amossa Skrevet 3. september 2023 #5 Skrevet 3. september 2023 Jeg kjøper billige flybilletter når Norwegian og SAS har kampanjer. Bruker også flyselskapenes lavpriskalender. Hotell finner jeg på tripadviser. De har gode søkemuligheter. Kjøper sjelden reiser gjennom reiseselskapene fordi de ofte er dyrere sammenlignet med å "pakke" reisen selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå