Gå til innhold

Mamma er skuffet over meg fordi jeg ikke kjøpte samme vaskemaskin som resten av familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig å bli skuffet for noe sånt... Hele familien har vistnok samme vaskemaskin, mor og far, tante og onkel, bestemor osv. Jeg skulle kjøpe ny nå og kjøpte en annen jeg hadde lyst på som skulle være bra. Nå er hun skuffet og sur, og hun sier også at merket jeg valgte er et snobbemerke (Miele) Jeg er ikke snobbete, ville bare ha noe bra. Er sikkert bra den resten av familien har også, men jeg valgte altså denne.  Det er da bare en vaskemaskin så er vel ikke mye å bli skuffet for. Er dette vanlig? Flere som har sånne mødre?

Anonymkode: a82d9...f0b

• Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤭

Du har i hennes hode indirekte sagt at du ikke syns de er bra nok, kanskje? Folk er morsomme 🤭

• Liker 19
Skrevet

Da vil jeg påstå at hun har lite å være skuffet over, hvis dette er en greie 😂

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Ginny skrev (Akkurat nå):

🤭

Du har i hennes hode indirekte sagt at du ikke syns de er bra nok, kanskje? Folk er morsomme 🤭

Ja kanskje det er det hun tenker 🤭

Skrevet

Vær glad det ikke er rekkehus bolig.

Anonymkode: 664da...782

• Liker 1
Skrevet

Noen mødre er bare sånn.

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig 😂

Anonymkode: db1b0...82b

Skrevet

Hva så? Hvorfor tenker du så mye på det at du skriver innlegg om det? Er vel bare å si okei og gå videre….

Anonymkode: 194c9...bfe

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva var det de mente du skulle kjøpe da? Men uansett er de helt bak mål :)

Anonymkode: 0bc46...b54

Skrevet

Gjør det til en humoristisk ting hvis hun absolutt ikke klarer å legge det fra seg. Erte litt. Verden er for stor og livet er for kort til å henge seg i noe så jævla tåpeligt. 

Anonymkode: 432b0...6c5

• Liker 5
Skrevet

Snobbete vaskemaskin, nå har man hørt det også 😆 tror ikke snobber vasker tøyet sitt selv.

Anonymkode: 10d4c...a38

• Liker 11
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig og dette er ikke noe du trenger å bruke noe tid til å tenke over i det hele tatt.

Anonymkode: 25f75...353

• Liker 3
Skrevet

Aldri diskutert anskaffelse av hvitevarer med andre enn mannen. 

Anonymkode: 14d64...7c2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

😅

Dette er noe av det beste jeg har hørt. Dette trenger du ikke ta på alvor og tar hun det opp igjen har du din fulle rett til å le så godt som fu føler for.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva var det de mente du skulle kjøpe da? Men uansett er de helt bak mål :)

Anonymkode: 0bc46...b54

Asko. Sikkert bra den også da.

Skrevet
Sofakona skrev (6 minutter siden):

Sier hun faktisk til deg?

Ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva så? Hvorfor tenker du så mye på det at du skriver innlegg om det? Er vel bare å si okei og gå videre….

Anonymkode: 194c9...bfe

Jeg skrev innlegget fordi jeg syns det var en merkelig reaksjon fra henne. Ville høre andres meninger også. Men går nok greit.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja.

Bestemmer hun mye over deg till vanlig? En slik mor som blir skuffet over alt du gjør,sier og ser ut?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Bestemmer hun mye over deg till vanlig? En slik mor som blir skuffet over alt du gjør,sier og ser ut?

Hun kan være litt sjefete og kontrollerende ja. Har nok ikke skjønt at jeg er voksen. Bor selvfølgelig ikke hos foreldrene mine, men mamma er sånn likevel.

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...