Gå til innhold

Forkjølelse/influensa- Er det noe som går nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene ligget med feber og vondt i halsen og snufsete og syntes det er litt rart tidspunkt og bli syk på og lurer på om det er noe som går...Og at flere har det?

Anonymkode: 30e5d...04b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 55349...b5a

• Liker 1
Skrevet

Covid? Det går jo nå

Anonymkode: 9bc94...5bb

• Liker 2
Skrevet

Ja, men jeg er sikker på at jeg ikke har influensa, bare sår hals og hodepine. Hvorfor er det er litt rart tidspunkt å bli syk på, forresten?

Anonymkode: f125f...85b

Skrevet

Korona

Anonymkode: c1a94...4dc

Skrevet

Dette er jo den mest vanlige tiden å bli syk på. Alle er tilbake på skole, jobb og fritidssysler etter ferien. Selv om ferien var over for noen uker siden for de fleste tar det typisk nok litt tid før smitten er i gang og sprer seg på alle steder hvor mange samles.

Anonymkode: 45f79...c1a

• Liker 2
Skrevet

Kanskje meg som tar feil men vært ganske varmt ute for tiden og ok vær så derfor jeg reagerte litt på hvorfor jeg ble dårlig.

Skrevet

Forkjøla blir man da hele året. 

Anonymkode: b51bc...ea6

Skrevet

Mye covid her i alle fall. 

Anonymkode: a0d78...4be

• Nyttig 1
Skrevet

Rhino.

Anonymkode: 53001...44b

Skrevet

Korona 

Anonymkode: 9f038...10f

Skrevet

Det begynner å bli bra form på meg nå ser det ut som i dag iallefall.Tror ikke det er covid. Hvis man er usikker kan man da ta en test for sikkerhetskyld? Eller selges ikke de lenger på apotekene? 

Skrevet

Hatt det likt. Ligner veldig på korona for min del og resten av familien, de samme ble syke på omtrent samme måte som sist. Og noen merket ingenting, akkurat som sist…

Anonymkode: 2e7f9...a33

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det begynner å bli bra form på meg nå ser det ut som i dag iallefall.Tror ikke det er covid. Hvis man er usikker kan man da ta en test for sikkerhetskyld? Eller selges ikke de lenger på apotekene? 

Normal har i alle fall tester på tilbud i restehyllene 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Normal har i alle fall tester på tilbud i restehyllene 

Normal er desverre langt unna der jeg bor så litt kinkig å komme seg dit. Men takk for tips 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Normal er desverre langt unna der jeg bor så litt kinkig å komme seg dit. Men takk for tips 🙂

Tipper de har det på apotek også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tipper de har det på apotek også. 

Isåfall tar jeg det på postordre fra apoteket slik at man ikke smitter noen i tilfelle 🙂

• Hjerte 1
Skrevet

Ingen grunn til å teste hvis du er utenom risikogruppe som skal ha medisin forebyggende. Hold deg hjemme til du blir frisk, og ikke host på noen. 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ingen grunn til å teste hvis du er utenom risikogruppe som skal ha medisin forebyggende. Hold deg hjemme til du blir frisk, og ikke host på noen. 😉

Er ikke i risikogruppen og apoteket er utsolgt på nett så risikerer ikke å smitte noen hvis jeg må ut. Holder meg kanskje hjemme til jeg blir frisk ja 🙂

Skrevet

Hva mener du med rart tidspunkt å bli syk på? Høsten er vel høysesong for forkjølelser. 

Anonymkode: 97400...5f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...