Gå til innhold

Når blir neste møte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr (langdistanse) i snart to måneder. Det er omtrent 6-7 timers avstand mellom oss. Han kom først til meg og ble i 1,5 uker, og noen uker senere dro jeg til han og ble der like lenge. Vi har snakket og ringt hverandre mellom møtene. Det har ca gått 1,5 uke siden jeg kom hjem igjen. Har merket at ting kanskje går liitt tregere fra hans side nå. Han har tatt initiativ til å snakke i tlf, men de siste gangene er det jeg som har ringt, og spurt om vi skal snakke. 
Vi har ikke snakket om og møtes igjen (enda), men jeg kvier meg litt for å spørre, fordi jeg rett og slett er usikker på hva han ønsker. Første møte var det han som initierte, og andre møte var det  først jeg som tok initiativ til, mens han fulgte opp. 
Er litt redd for å være for «på», men samtidig synes jeg det er så vanskelig å ikke vite om vi en gang skal treffes igjen. Og ikke for å legge «alt» ansvaret over på han, men jeg har erfaring med at hvis en mann virkelig vil, så gjør han noe med ting. Men det gjør jo ikke at jeg ikke kan spørre selv altså. Vet også at han har vært mye sliten i det siste, og det gjør også at jeg jo ikke ønsker å legge noe «press» på han. 
Noen som har noen råd til en litt stressa sjel? ❤️

Anonymkode: 71f98...073

Skrevet

Jeg ville begynt å ringe  korte telefonsamtaler, sende ham et bilde fra av noe du gjør på.

Ikke snakk lange telefoner med ham når han er dårlig på å ta initiativ. 

Er du usikker etter en stund, så sier du hva du tenker, og spør han om hva han tenker, og at du lurer litt på hva som skjer med dere.

Skrevet

Et det liv laga med den avstanden?

Anonymkode: 52471...18a

• Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (27 minutter siden):

Jeg ville begynt å ringe  korte telefonsamtaler, sende ham et bilde fra av noe du gjør på.

Ikke snakk lange telefoner med ham når han er dårlig på å ta initiativ. 

Er du usikker etter en stund, så sier du hva du tenker, og spør han om hva han tenker, og at du lurer litt på hva som skjer med dere.

Vi har faktisk snakket om at vi liker å snakke litt lengre på tlf og heller tekste litt mindre 😊
Men ja, jeg tenker også at jeg skal gi det en 3-4 dager (kanskje litt lengre, hva tenker du?) nå og se om han tar initiativ. Så skal jeg spørre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har faktisk snakket om at vi liker å snakke litt lengre på tlf og heller tekste litt mindre 😊
Men ja, jeg tenker også at jeg skal gi det en 3-4 dager (kanskje litt lengre, hva tenker du?) nå og se om han tar initiativ. Så skal jeg spørre. 

Hyggelig at dere hr snakket om at dere liker det. men siden du nå føler at han er blitt litt mer reservert, ville jeg ringt bare kort. Det er motiverende og lystbetont å holde kontakten. Bare å ringe og spørre litt om dagen, og hvordan man har det. Har dere allerede vært intime og hatt sex? Da ville jeg spurt med en gang om han tenker på noe seriøst videre med  dere, og selv att hva jeg tenker om det.

Selv tenker jeg at 3 - 4 dager er litt lenge uten kontakt dersom jeg hadde hatt sex  med ham. Da hadde jeg sett på oss som kjærester. Jeg hadde sagt at jeg så på det sånn, og at det var det jeg ville, og hva han tenkte om det.

Men vet du at du liker han veldig godt? Det høres ikke helt ut som at han trygger deg, eller gjør hn det?

Er du usikker på det hele, så bare vent og la det bli opp til han  og ta kontakt.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis han ikke er interessert tar han mindre og mindre kontakt. Bedre å gå videre hvis det er tilfelle. Støtter svaret over her 👆

Anonymkode: 5ede0...54a

Skrevet

Skal du ha et avstandsforhold er du nødt til å kommunisere enda bedre enn om du treffer en som bor i nærheten. Du må nok tørre å åpne deg. Si at du har lyst til å treffe ham og at du trenger å vite når dere møtes neste gang. Sier du hva du trenger, får du vite hva han ønsker og du slipper å bruke mye energi på å lage historier i eget hode. 

• Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Hyggelig at dere hr snakket om at dere liker det. men siden du nå føler at han er blitt litt mer reservert, ville jeg ringt bare kort. Det er motiverende og lystbetont å holde kontakten. Bare å ringe og spørre litt om dagen, og hvordan man har det. Har dere allerede vært intime og hatt sex? Da ville jeg spurt med en gang om han tenker på noe seriøst videre med  dere, og selv att hva jeg tenker om det.

Selv tenker jeg at 3 - 4 dager er litt lenge uten kontakt dersom jeg hadde hatt sex  med ham. Da hadde jeg sett på oss som kjærester. Jeg hadde sagt at jeg så på det sånn, og at det var det jeg ville, og hva han tenkte om det.

Men vet du at du liker han veldig godt? Det høres ikke helt ut som at han trygger deg, eller gjør hn det?

Er du usikker på det hele, så bare vent og la det bli opp til han  og ta kontakt.

Ikke sikkert det er dumt å holde samtalene kortere. Ja, vi hadde sex på sist møte. Tingen er at siden det er avstand, så er jeg litt usikker på om det blir «for tidlig» å spørre om noe slikt enda. Samtidig har vi jo kjent hverandre snart i 2 måneder, og jeg tenker at selv om det ikke finnes noen garantier, er de fleste klar over hva slags retning de ønsker å ta ting etter såpass lang tid. Føler desv ikke han trygger meg så mye. Og jeg vet jo at en mann som virkelig vil, føles trygg. Tenker også at jeg venter og ser. Og er enig med svaret over at kommunikasjon er viktig, i hvert fall når det er langdistanse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...