Gå til innhold

Hvordan er det på utsolgte konserter på Rockefeller og Sentrum Scene?

Anbefalte innlegg

Hvordan er det på utsolgte konserter på Rockefeller og Sentrum Scene? Er det noe luftig der inne eller står man som sild i tønne og vanskelig å gå rundt eller komme seg bort for å kjøpe seg en øl?

Anonymkode: e13e0...56b

Fortsetter under...

Jeg har bare vært på Rockefeller, men det er iallfall kjempelett å komme seg til baren hvis man står oppe på galleriet. Det er barer flere steder i lokalet, til og med en ute på røyketerassen. 

Anonymkode: bc17b...6e1

• Liker 1
  • Nyttig 1

Jeg synes Rockefeller er bedre når det er utsolgt. Man klarer alltid å komme seg litt frem for å se, eller kan stå på galleriet.

På sentrum scene blir det stående en vegg av folk som det er vanskelig å se forbi om man ikke er veldig høy, så ikke like optimalt om det er utsolgt. Men man kan komme tidlig å få sitteplass oppe. 

Anonymkode: cf85e...b05

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sild i tønne og folk heller øl på deg 

Anonymkode: 56c73...622

Det spørs jo veldig hva slags konsert man drar på. Har aldri opplevd å bli helt øl på, men at noen søler litt når de går forbi med fire halvlitre skjer jo. 

Angående Sentrum Scene så syns jeg alltid det lukter så vondt der. Tåfis. Skulle ønske de kunne skrelle bort det grusomme teppet. 

• Liker 4
visp skrev (2 minutter siden):

Angående Sentrum Scene så syns jeg alltid det lukter så vondt der. Tåfis. Skulle ønske de kunne skrelle bort det grusomme teppet. 

Har de virkelig teppe der? Det har jeg faktisk aldri lagt merke til, ei heller tåfis odøren (heldigvis), men har vel ofte fått nok øl før jeg har entret scenen uansett...  Det er vel bare i inngangen, isf?

Teppe faktisk... Høres ut som en utrolig dårlig ide for et slikt lokale, egentlig... 

Kommer an på TS... 

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker 42 skrev (4 minutter siden):

Har de virkelig teppe der? Det har jeg faktisk aldri lagt merke til, ei heller tåfis odøren (heldigvis), men har vel ofte fått nok øl før jeg har entret scenen uansett...  Det er vel bare i inngangen, isf?

Teppe faktisk... Høres ut som en utrolig dårlig ide for et slikt lokale, egentlig... 

Kommer an på TS... 

Men er det du som har entret scenen? Hvilket band spiller du i?:laugh:

Om det er fullt, så går jo folk for å kjøpe øl til en gjeng og skal da klare å sjonglere det tilbake til der de sto. går jo sjeldent helt bra:)

Jeg er veldig sikker på at det er et grusomt vegg til vegg til trapp etc-teppe. Men vondt lukter det uansett alltid i de lokalene. Det er sikkert mye ølsøl i det teppet. Minner meg om teppe på do i England før i tiden:)

• Liker 1

Ja... altså... Jeg entrer jo scenen når jeg rangler meg inn hovedinngangen, på ei måda 😄

Må ærlig innrømme at jeg burde vite/huske, eller ha lagt merke til om det er teppe der eller ei, men det gjør jeg altså ikke😅  Er det rødt, kanskje? Håper virkelig ikke jeg husker at du nevnte at det lukter tåfis neste gang jeg er der, iaf - for jeg er virkelig ikke glad i slike lukter!

AnonymBruker 42 skrev (4 minutter siden):

Ja... altså... Jeg entrer jo scenen når jeg rangler meg inn hovedinngangen, på ei måda 😄

Må ærlig innrømme at jeg burde vite/huske, eller ha lagt merke til om det er teppe der eller ei, men det gjør jeg altså ikke😅  Er det rødt, kanskje? Håper virkelig ikke jeg husker at du nevnte at det lukter tåfis neste gang jeg er der, iaf - for jeg er virkelig ikke glad i slike lukter!

Husker ikke fargen; og jeg må dobbeltsjekke neste gang jeg er der for det høres jo helt idiotisk ut med teppe der. En gang luktet det helt grusomt med oppkast der da. Så det varierer jo litt:laugh:

visp skrev (1 minutt siden):

Husker ikke fargen; og jeg må dobbeltsjekke neste gang jeg er der for det høres jo helt idiotisk ut med teppe der. En gang luktet det helt grusomt med oppkast der da. Så det varierer jo litt:laugh:

Itt je hÆll, men når jeg tenkte på saken så ser jeg for meg noe rødlig noe.  Og om det er teppe - så er jo det ganske lite "fest vennlig" :fnise: Får se hvem som kommer til rett svar angående dette teppe-mysteriet først (om det i det hele tatt finnes)!  

• Liker 1

Unngår de stedene som pesten om det ikke er noen jeg virkelig har lyst til å se. Bare den køen som snegler seg en km rundt lokalet lenge før de åpner for å få ok plasser er avskrekkende nok. 

Anonymkode: c3bbb...007

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Unngår de stedene som pesten om det ikke er noen jeg virkelig har lyst til å se. Bare den køen som snegler seg en km rundt lokalet lenge før de åpner for å få ok plasser er avskrekkende nok. 

Anonymkode: c3bbb...007

Helt enig 

Anonymkode: 56c73...622

visp skrev (3 timer siden):

Men er det du som har entret scenen? Hvilket band spiller du i?:laugh:

Om det er fullt, så går jo folk for å kjøpe øl til en gjeng og skal da klare å sjonglere det tilbake til der de sto. går jo sjeldent helt bra:)

Jeg er veldig sikker på at det er et grusomt vegg til vegg til trapp etc-teppe. Men vondt lukter det uansett alltid i de lokalene. Det er sikkert mye ølsøl i det teppet. Minner meg om teppe på do i England før i tiden:)

Jeg tror teppet er isolert med sure sokker. Spesielt.

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er ikke sild i tønne. Største problemet er folk som står og skravler!!  

Anonymkode: a8077...637

En uting. Folk går ikke på konsert for å lytte vettu. Nei, de skal drikke og ha det gøy!

• Nyttig 1
AnonymBruker 42 skrev (3 timer siden):

Vel, da er vi to. Jeg har vært på Sentrum Scene ørten ganger, og jeg kan ikke huske noe teppe 🥴

On topic:

Jeg foretrekker alltid Sentrum Scene mot Rockefeller, fullt eller ikke fullt. Men jeg har alltid skaffet meg plass på galleriet, så når det gjelder plassene på gulvet, så skal jeg ikke uttale meg. 

Annonse
ElectricScum skrev (7 minutter siden):

Vel, da er vi to. Jeg har vært på Sentrum Scene ørten ganger, og jeg kan ikke huske noe teppe 🥴

On topic:

Jeg foretrekker alltid Sentrum Scene mot Rockefeller, fullt eller ikke fullt. Men jeg har alltid skaffet meg plass på galleriet, så når det gjelder plassene på gulvet, så skal jeg ikke uttale meg. 

Da kan du anse deg selv som deltager i den offisielle "teppe eller ikke på SS"-konkurransen...  Jeg har en følelse av at det kanskje er teppe der nå (selv så rart det høres ut), men det vil tiden vise. "Mysteriet" kommer vi nok til bunns i om ikke for lenge 😅

Edit : Jeg forventer at førstemann på SS faktisk "tÆgger" og opplyser om det finnes teppe på SS. Deltager i den offisielle "KG-konkurransen" eller ei :opplyser:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
AnonymBruker 42 skrev (10 timer siden):

Da kan du anse deg selv som deltager i den offisielle "teppe eller ikke på SS"-konkurransen...  Jeg har en følelse av at det kanskje er teppe der nå (selv så rart det høres ut), men det vil tiden vise. "Mysteriet" kommer vi nok til bunns i om ikke for lenge 😅

Edit : Jeg forventer at førstemann på SS faktisk "tÆgger" og opplyser om det finnes teppe på SS. Deltager i den offisielle "KG-konkurransen" eller ei :opplyser:

Skal dit i slutten av september faktisk, så skal se om jeg husker å oppdatere:)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...