AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Kjæresten til datteren min på 15 gjorde det slutt for ett par dager siden. Det kom som ett sjokk på hun. Hun ropte på meg til å komme til hun, gråt og la seg i armene mine. Hun er helt knust, og jeg støtter henne i det vonde. Men jeg får så j**** vondt i meg selv, griner for meg selv og har så vondt inni meg, for henne. Hva skjer med det? Skulle nesten tro det var jeg som var dumpet. Anonymkode: 16ba9...6bb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Skrevet 3. september 2023 Selvfølgelig får du det, barnet ditt har det jo vondt 🤷♀️ Jeg gruer meg til barna mine skal igjennom kjærlighetssorg, for det er jo helt grusomt. Men jeg tenker at det er noe man «må» igjennom, det gir livserfaring. Men forferdelig vondt for meg som mamma, kommer det selvfølgelig til å være. Jeg får alltid vondt når jeg vet at barna har det vondt. Og innimellom føles det ut som om det er meg det er værst for. Sånn er det å være mamma❤️ Anonymkode: fc16d...091
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #3 Skrevet 3. september 2023 Så bra at hun kom til deg og sa dette! Du får trøste så godt du kan, og forsikre om at det er fryktelig vondt ❤️ Men går over.. Anonymkode: 8656c...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Men det er ko trist! Jeg synes det var grusomt da det ble skutt med mitt barn og kjæresten Anonymkode: 9b81e...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå