Gå til innhold

Hvordan føles penis i vagina?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet det er kvinneguiden men regner med det er en del menn innunder seksualitet. 

Er det stod forskjell på hvordan det føles med ulike kvinner? Tenker da kun på følelsen penis har av vaginaen? Noen er stramme, og andre løsere, men er det så stor forskjell? Noe annet som kjenner ulikt enn det? 

Anonymkode: 83dd5...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår hva du mener ts, og har noen ganger lurt på det samme selv. 

Anonymkode: b8e46...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vaginaer er helt glatte innvendig, mens andre har litt riller. Noen er trange, andre løse. Noen blir mer våte enn andre også.

Men alle kjennes deilige ut da

Anonymkode: cc5d1...b3e

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts 

Er det noe som kjennes bedre ut enn andre eller er det godt uansett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noe som kjennes bedre ut enn andre

Ja, det er nok det. Regner med det er det samme med dere og peniser ?

Anonymkode: a3b6f...a8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som liten mann kjenner jeg stor forskjell. Noen virkelig strammer rundt meg, mens andre kjenner jeg lite av. Dere varierer jo stort i naturlig romslighet, muskelbruk og fleksibilitet. I tillegg er det noen som er veldig rue innvendig, mens andre er helt glatte, og det er også forskjell på hvor vått det er. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts 

Det er jo helheten som teller. Da må man jo dra inn viktigere faktorer også. En av mine beste var ikke akkurat den beste matchen sånn rent størrelsesmessig, for å si det slik. Hun ble også ekstremt våt. Men hun tente meg stort, viste at min nytelse også var viktig, var aktiv og visste hva hun gjorde, og det ble i det hele tatt mye lek og moro. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Er det stod forskjell på hvordan det føles med ulike kvinner? Tenker da kun på følelsen penis har av vaginaen? Noen er stramme, og andre løsere, men er det så stor forskjell? Noe annet som kjenner ulikt enn det? 

Det kan nok føles litt forskjellig, men av naturlige årsaker er det vanskelig å få til en side-ved-side sammenligning. Felles er at det føles varmt, glatt og litt trangt (som i klemmer rundt penis). Noen er kanskje trangere enn andre i starten av økten, men ofte så tilpasser de seg.

Stillingen har mye å si for hvordan det føles ut, særlig man har litt bøyd penis.:
For eksempel en penis som er bøyd oppover... den vil passe på en annen måte i misjonær versus bakfra. I misjonæren matcher krummingen på penis krummingen i vagina når hun ligger på rygg. Da føles det mer som å være inni en glatt og varm tube. Man kjenner ikke så mye strukturer, riller, folder eller hva enn som vaginaen måtte ha.
Bakfra når hun har rumpa opp og hodet ned vil penis peke oppover, mens vagina krummer ned. Da får både penishodet veldig mye stimulering og man merker hver fold og struktur i henne. Samtidig får undersiden av penis også mye stimulering. Det er en grunn til at mange menn kommer fort i bakfra-stillingen 😉

Det som er mest magiske med peniser og vaginaer er dog det første stikket. Første gang man glir inn i henne og liksom "åpner henne opp" er rett og slett magisk. Det er sånn "øynene ruller rundt i hodet"-magisk.. hvorfor gjør man ikke dette ABSOLUTT HELE TIDEN-magisk.
Et samleie som hadde bestått av bare "første stikk" ville blitt kort men legendarisk.

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er følelsen av vaginaen som er så spennende, er bare et litt vått hull liksom. Har også prøvd en fleshlight som føles litt likt, men helt ærlig er runking bedre.

Er mer alt rundt det å faktisk ha sex med en jente som er deilig, ikke bare hullet. Se en naken kvinne, holde i henne, føle hele kroppen, se henne inn i øynene og kysse samtidig. 

Anonymkode: f7558...fd8

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er relativt stor og det føles normalt ikke så forskjellig, men jeg har opplevd noen få kvinner som kan knipe på en måte som bare føles helt magisk…

Anonymkode: 47524...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjell i dybde, størrelse og «vinkler» inne i vaginaen, men etter mange partnere må jeg si følelsen er faktisk ikke så ulik. Det er vått, glatt og rent anatomisk er det som oftest en god match. Kanskje fordi jeg har en medium lang og bare litt over snittet tykk «pølse» som passer de aller fleste. En universalnøkkel som passer i de fleste låsene.

Nei, etter mange år slår det en at forskjellen mellom vaginaer faktisk ikke er så stor.

mann

Anonymkode: 4aaa7...a0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er ingen vesentlig forskjell om kvinner er trange eller vide, så det er ikke "klemmingen rundt pikken jeg er avhengig av. Det viktigste er at det glir godt, og at kvinnen nyter sexen.. for da vet jeg at hun har det godt. Jeg liker jo å bruke pikken til å smøre inn klitten med så den er fuktig og glatt (no hands). Så legger jeg pikkhodet mot kanten, og venter til hun vil entre den inn hærlige glovarme vaginaen. Da spiller det ingen rolle om hun er trang eller vid, for når den glir sakte inn blir kyssingen så hærlig. Vi kan ligge lenge sånn, før det blir mere bevegelser. For det gjør oss mere utholdende av å være tålmodig og lidenskapelig.

Ei trang vagina får meg til å komme fortere, uten at hun gjør noe spesiellt. Ei vid vagina gjør meg litt mere utholdende, inntil hun strammer musklene.. for da kommer jeg på et blunk. Heldigvis kan jeg resettes.. Pikken trenger å kjøles ned.. så det er mange ganger jeg lurer på, om kvinner er 45 grader inni vaginaen?🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 14.24):

Er helt klart forskjellig. Jeg kommer fortere om hun er trang og det er deilig men med ei som ikke er trang så tar det lenger tid og det kan også være deilig for når det tar lenger  tid til orgasme så blir den mye sterkere. jeg liker begge deler. Men er også viktig hvordan jeg bruker pikken i fitta. jeg syns det er veldig viktig at dama også nyter og får orgasme. Så derfor kan sex bli bedre 2. 3. gang en første for da kjenner jeg mer hvordan det var første gang. Nå har ikke jeg knullet veldig mange. ER nok under 20. Jeg prøver alltid å bruke pikken slik at dama nyter. og har mine knep for det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles penis i vagina?

Er spørsmålet ditt rettet mot menn eller kvinner. ?

Kvinner er vel de rette å svare på hvordan det føles med penis i vagina ?

Men kan svare på hvilke følelser de har med penisen i vagina.?

Hei!

Når jenter blir kåte, lages det skjedesekret (naturlig glidemiddel) i to av de indre delene av klitoris. Og det kommer mer væske gjennom skjedeveggen når hele underlivet forsynes med mer blod.  Denne vesken danner også en kjemisk reaksjon / følelser mellom penishode, og vaginalen. Uten denne væsken hadde kvinner følt seg tørr, og samleie veldi ubehageleg. I munnen er det spyttkjærtel, og uten denne spyttkjærtel hadde det blitt ubehageleg å svelge maten. 

Dette er et glatt, blankt slim. Det kan blandes med vanlig utflod.

Når den seksuelle tenningen er på topp, er skjeden ordentlig våt 

Skjedesekret kan sive ut av skjeden under og etter seksualiteten. 

Anonymkode: 559f4...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 2.9.2023 den 16.20):

Ts 

Som med menn, så er det store forskjeller på størrelse. Det er jo alltid godt, men noen er definitivt mye bedre enn andre

Anonymkode: 8a418...e78

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til gode å bli skuffet.

Den beste biten er når man først penetrerer. Det er bedre enn orgasmen.

Anonymkode: 12116...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (23 timer siden):

Det kan nok føles litt forskjellig, men av naturlige årsaker er det vanskelig å få til en side-ved-side sammenligning. Felles er at det føles varmt, glatt og litt trangt (som i klemmer rundt penis). Noen er kanskje trangere enn andre i starten av økten, men ofte så tilpasser de seg.

Stillingen har mye å si for hvordan det føles ut, særlig man har litt bøyd penis.:
For eksempel en penis som er bøyd oppover... den vil passe på en annen måte i misjonær versus bakfra. I misjonæren matcher krummingen på penis krummingen i vagina når hun ligger på rygg. Da føles det mer som å være inni en glatt og varm tube. Man kjenner ikke så mye strukturer, riller, folder eller hva enn som vaginaen måtte ha.
Bakfra når hun har rumpa opp og hodet ned vil penis peke oppover, mens vagina krummer ned. Da får både penishodet veldig mye stimulering og man merker hver fold og struktur i henne. Samtidig får undersiden av penis også mye stimulering. Det er en grunn til at mange menn kommer fort i bakfra-stillingen 😉

Det som er mest magiske med peniser og vaginaer er dog det første stikket. Første gang man glir inn i henne og liksom "åpner henne opp" er rett og slett magisk. Det er sånn "øynene ruller rundt i hodet"-magisk.. hvorfor gjør man ikke dette ABSOLUTT HELE TIDEN-magisk.
Et samleie som hadde bestått av bare "første stikk" ville blitt kort men legendarisk.

Ble kåt av dette. 😅

Tar det som anonym. 🤣

Anonymkode: 66a1f...c27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...