AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Er det veldig vanlig at ektemenn ikke liker at kona treffer venninner av og til? Barna er store. Det virker som en venninne her nærmest må snike seg ut om hun skal treffe venner. Det er merkelig og hva kan årsaken være? Anonymkode: 43b10...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Nei det er ikke "veldig vanlig". Anonymkode: 7a223...058 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Han kan være sykelig sjalu og kontrollerende. Med mindre hun prøver å virke spennende for deg. Anonymkode: 0b57a...fec 2 1
Phoenix Heart Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Hun lever i et kontrolerende forhold med en sykelig sjalu mann. Det er ikke normalt å leve slik. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 En slik kontrollerende mann: Kan han mene at enkelte av konas venner er godkjente å omgåes mens at hun må unngå andre? Noen med erfaring? Anonymkode: 43b10...bf2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Han kan være sykelig sjalu og kontrollerende. Med mindre hun prøver å virke spennende for deg. Anonymkode: 0b57a...fec Hvordan spennende? Jeg blir bare oppgitt. TS Anonymkode: 43b10...bf2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det veldig vanlig at ektemenn ikke liker at kona treffer venninner av og til? Barna er store. Det virker som en venninne her nærmest må snike seg ut om hun skal treffe venner. Det er merkelig og hva kan årsaken være? Anonymkode: 43b10...bf2 Narisisster er sånn ja. Min far gjorde sånn med min mor. kontrollerte alt! Anonymkode: 08b26...f9d 2
exictence Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 Hvordan snike seg ut, mener du? Snike seg ut, uten å si det til mannen sin? Ja, det er ikke sånn det skal være. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #9 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det veldig vanlig at ektemenn ikke liker at kona treffer venninner av og til? Barna er store. Det virker som en venninne her nærmest må snike seg ut om hun skal treffe venner. Det er merkelig og hva kan årsaken være? Anonymkode: 43b10...bf2 Men virker det bare sånn for deg eller vet du at hun gjør det? Anonymkode: c6f15...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #10 Skrevet 2. september 2023 Det er ikke normalt.. Får dere gå på besøk til henne? Jeg var i et slikt forhold, og når jeg kom meg ut, hadde ingen jeg kjente vært hjemme hos meg på flere år.. Jeg var sosial kanskje 3 ganger i året.. Anonymkode: 44298...85b 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #11 Skrevet 2. september 2023 Min x samboer var slik. Er skikkelig rødt flagg. Svært kontrollerende og eiesyk atferd desverre kommer slikt snikende sakte men sikkert inn i forholdet med slike men. Vanskelig forutsi at de blir slik. Anonymkode: abf6e...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #12 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men virker det bare sånn for deg eller vet du at hun gjør det? Anonymkode: c6f15...6b1 Det er bare når han er borte at hun kan besøke venner. Det har gitt seg en del merkelige utslag. Anonymkode: 43b10...bf2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #13 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke normalt.. Får dere gå på besøk til henne? Jeg var i et slikt forhold, og når jeg kom meg ut, hadde ingen jeg kjente vært hjemme hos meg på flere år.. Jeg var sosial kanskje 3 ganger i året.. Anonymkode: 44298...85b Vi får ikke besøke henne. Anonymkode: 43b10...bf2
FruR Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 (endret) Det er veldig kontrollerende kjærester som nekter partneren sin å være med familie eller venner . Det er typisk folk som driver med psykisk og /eller fysisk vold, psykopater osv. å prøve å isolere ofret fra venner og øvrig familie slik at partneren / offeret ikke har noen andre å støtte seg på. Det er også typisk atferd i kult/sekt miljøer . Endret 2. september 2023 av FruR 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 FruR skrev (2 minutter siden): Det er veldig kontrollerende kjærester som nekter partneren sin å være med familie eller venner . Det er typisk folk som driver med psykisk og /eller fysisk vold, psykopater osv. å prøve å isolere ofte fra venner og øvrig familie slik at partneren / offeret ikke har noen andre å støtte seg på. Det er også typisk atferd i kult/sekt miljøer . Jeg som venninne tror også ektemannen har spredt løgner om meg til folk jeg fikk en konfrontasjon med. Det er om ting jeg kun har fortalt venninna mi som er gift med ham. Her er mye som er røde flagg eller bare merkelig. Anonymkode: 43b10...bf2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #16 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er bare når han er borte at hun kan besøke venner. Det har gitt seg en del merkelige utslag. Anonymkode: 43b10...bf2 Han er rett og slett ikke grei og du bør si til venninnen din at du er der hvis hun vil ut av forholdet. PS da må du evt regne med både det ene og det andre. Anonymkode: 0b57a...fec 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #17 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han er rett og slett ikke grei og du bør si til venninnen din at du er der hvis hun vil ut av forholdet. PS da må du evt regne med både det ene og det andre. Anonymkode: 0b57a...fec Jeg må vist regne med ting som er ganske ille om jeg sier i fra. Anonymkode: 43b10...bf2
FruR Skrevet 2. september 2023 #18 Skrevet 2. september 2023 TS vet du om det er bare deg hun ikke treffer ? Vet du om andre venner og familie av henne heller ikke får komme på besøk?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #19 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg må vist regne med ting som er ganske ille om jeg sier i fra. Anonymkode: 43b10...bf2 Jeg mener hannkan komme på døra og true eller trakkasere med mobil. Hvis hun vil ut og du hjelper. (Før eller siden) Anonymkode: 0b57a...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå