Gå til innhold

Stor forskjell på iPhone 12 pro Max til iPhone 15 pro Max?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en iPhone 12 pro Max og vurderer å kjøpe 15 den 12 september.

vil jeg merke forskjell på ting eller bør jeg heller vente til neste år? Hørt det da blir en mye større oppgradering enn i år? 
bruker mye kamera, så det er det viktigste for meg, samme med batteritid.

Anonymkode: 7fead...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som prisen blir høyere for Pro utgavene på 15, usikker på hvorfor. Det får vi sikkert svar på den 12.Sept.

Anonymkode: d8fb7...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en tik tok er som hadde jobb i appel før og han fortalte at disse nye ikke var nye...de hadde akkurat samme innhold etc..men alt vare kamera etc var litt flyttet...husket ikke hvem...men han fortalte at iPhone 13 var den beste etc..

Og at appel ikke kommer ut med så mye nytt...bare at de sier det er nytt og setter opp prisen...du betaler jo for merket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (5 minutter siden):

Så en tik tok er som hadde jobb i appel før og han fortalte at disse nye ikke var nye...de hadde akkurat samme innhold etc..men alt vare kamera etc var litt flyttet...husket ikke hvem...men han fortalte at iPhone 13 var den beste etc..

Og at appel ikke kommer ut med så mye nytt...bare at de sier det er nytt og setter opp prisen...du betaler jo for merket 

Kildekritikk er en fin ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har nå en iPhone 12 pro Max og vurderer å kjøpe 15 den 12 september.

vil jeg merke forskjell på ting eller bør jeg heller vente til neste år? Hørt det da blir en mye større oppgradering enn i år? 
bruker mye kamera, så det er det viktigste for meg, samme med batteritid.

Anonymkode: 7fead...91b

Det er det jo ingen som vet før iPhone 15 pro Max blir sluppet. Ja, det har kommet ut rykter, men hvor plausible de er vites jo ikke.

Hvorfor vil du ha ny, er du misfornøyd med noe på den du har, trenger du ny eller bare ønsker du deg ny siden det blir sluppet ny utgave i høst? 

Når iPhone 15 pro max blir sluppet kan du sjekke apple.no sine sider og sammenligne iPhone 12 pro max og iPhone 15 pro Max, da vet du mer. :) 

Anonymkode: 4b0c1...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamerface skrev (1 time siden):

Hva er poenget med å bytte mobil hele tiden?

Det skjønner ikke jeg heller. Har en IPhone 6s jeg😆 Må nok snart oppgradere, men det blir langtfra nyeste modell.

Anonymkode: c01c0...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone er ikke overpriset.

Ellers så oppgraderer de litt etter litt hvert år. Så klart iPhone 16 blir bedre enn 15.

Endret av Fountaine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at IOS 17 ikke kan installeres på iphone 8 modeller og under? Den kommer vel til høsten vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (På 3.9.2023 den 20.41):

iPhone er ikke overpriset.

Ellers så oppgraderer de litt etter litt hvert år. Så klart iPhone 16 blir bedre enn 15.

Enig. Ikke sammenlignet med modeller med samme spesifikasjoner.

Du har delvis rett, de blir oppgradert hvert år men noen år er oppgraderingene minimale. Ikke alltid det er supermyk vits å oppgradere til ny mobil.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det slik at IOS 17 ikke kan installeres på iphone 8 modeller og under? Den kommer vel til høsten vil jeg tro..

Tror det er iPhone x og alle under som ikke kan få iOS 17 til høsten.

Anonymkode: 4b0c1...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...