Gå til innhold

Dagen ble ikke som den skulle! Proppet i meg en hel melkesjokolade til kaffen istedenfor å trene.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere er jo syke. 1000 kcal er fryktelig lite for en voksen kvinne. Og å føle seg så dårlig pga det du spiser er et faresignal. Du bør ikke knytte så mye skyld og skam til mat…

Anonymkode: 3d50f...da5

Men hvilken bmi har jeg da? Ts her. 63, 1kg og er 1 69 høy. 

Anonymkode: dd961...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Flere som er som meg? 

Er slank og det her, men vil allikevel litt ned i kg. Er 1.69 og veier 63. Målet idag var å løpe nå som jeg har hele dagen fri fra barna, istedenfor klarer jeg å trykke i meg et brett med sjokolade. Hvis jeg da går i 2 timer, vil den være ute av kroppen igjen? 😆

Ja, er litt opphengt i vekt fortiden. 

Tenker ikke å løpe siden jeg gar sår hals. 

Lørdagen er god uansett da, viktig å lytte til kroppen - eller hva? Når man endelig har fri. 

Bare nyt lørdagen og slapp av. Så lenge du ikke har slike «lørdager» flere ganger i uka, er alt i orden. Å ha skyldfølelse er ikke bra for noen. 

Hender jeg har det lignende. For et par uker siden spiste jeg en svær sjokolade en lørdag jeg tilbrakte i ro. I dag har samboeren og jeg småsjokolader, men jeg har bare spist et par biter, for jeg er ikke interessert. Og jeg har gått tur. 

Anonymkode: 38ff2...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her, til tross øl og vin har jeg slank mage og lite fettprosent. Er nok bare heldig. 

Du skrev

" Trives litt tynnere. Spes magen og "sidelommene", så det var lett å anta at du hadde for mye akkurat her. Sånne typer tråder blir for "spiseforstyrret" for meg. Du er slank, du spiste en sjokolade, hva så. Tenk så mye annet viktig man kan rette energien sin mot. 

Anonymkode: 03552...b4a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvilken bmi har jeg da? Ts her. 63, 1kg og er 1 69 høy. 

Du har bmi på 22.1
Altså helt normalt. 

Anonymkode: 03552...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt, ts :) Jeg er ca. samme høyde og vekt, kunne også gjerne hatt litt flatere mage. Jeg har vært MYE verre enn deg i helgen. Jeg har drukket halvannen flaske vin, en stratos, vet ikke vekten men en slik vanlig liten. Jeg har spist en pose (stor) extra paprika chips, spist en pose godt og blandet. Spist en burgermeny fra Egon som jeg bestilte via Foodora, OG røykt nesten en hel pakke røyk (røyker ikke til vanlig). I tillegg til "vanlig" mat.

Anonymkode: 6a4c9...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forstår deg godt, ts :) Jeg er ca. samme høyde og vekt, kunne også gjerne hatt litt flatere mage. Jeg har vært MYE verre enn deg i helgen. Jeg har drukket halvannen flaske vin, en stratos, vet ikke vekten men en slik vanlig liten. Jeg har spist en pose (stor) extra paprika chips, spist en pose godt og blandet. Spist en burgermeny fra Egon som jeg bestilte via Foodora, OG røykt nesten en hel pakke røyk (røyker ikke til vanlig). I tillegg til "vanlig" mat.

Og hvis du spør meg hva jeg har spist i helgen av snacks og søtt så kan jeg ikke svare fordi jeg rett og slett ikke går rundt med noen piske-liste over det inni hodet mitt. Og det behøver ingen av dere å ha heller.

Anonymkode: ca00b...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å se hvor nevrotiske og selvopptatte noen kvinner er. Get a life!

Anonymkode: a97ab...aeb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Og hvis du spør meg hva jeg har spist i helgen av snacks og søtt så kan jeg ikke svare fordi jeg rett og slett ikke går rundt med noen piske-liste over det inni hodet mitt. Og det behøver ingen av dere å ha heller.

Hehe, jeg husker jo hva jeg spiser. Nå har jeg forresten spist en pose chips til. Det gjør meg ingenting, jeg koser meg. Poenget var vel egentlig å vise ts at hun ikke hadde skeiet ut så spesielt mye. Jeg holder på slik hver helg, er 42 år, det går helt fint så lenge man ikke gjør det hver dag og er normalt aktiv. Og jeg spør deg heller ikke hva du har spist, det ville vært uhøflig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe, jeg husker jo hva jeg spiser. Nå har jeg forresten spist en pose chips til. Det gjør meg ingenting, jeg koser meg. Poenget var vel egentlig å vise ts at hun ikke hadde skeiet ut så spesielt mye. Jeg holder på slik hver helg, er 42 år, det går helt fint så lenge man ikke gjør det hver dag og er normalt aktiv. Og jeg spør deg heller ikke hva du har spist, det ville vært uhøflig.

Ok, da tolket jeg innlegget ditt feil. Beklager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...