Maddy25 Skrevet 2. september 2023 #1 Del Skrevet 2. september 2023 Hva er dine sfp favoritter under sminke? Mine er disse: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. september 2023 #2 Del Skrevet 2. september 2023 Denne! Kjøper på Normal, 49 kr. Dritgod! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 2. september 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 2. september 2023 2 minutter siden, flusa said: Denne! Kjøper på Normal, 49 kr. Dritgod! Oi, det var fin pris🙂 Kansje prøve den, da🥰 Men har litt på lager av de andre, så må vel bruke opp de først🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. september 2023 #4 Del Skrevet 2. september 2023 Maddy25 skrev (2 minutter siden): Oi, det var fin pris🙂 Kansje prøve den, da🥰 Men har litt på lager av de andre, så må vel bruke opp de først🥰 Den er veldig god. Kontrollerer oljene i huden min,så blir ikke glinsete av denne hamstret 4 tuber,hehe. De har den til tørr hud også,men den tørr jeg ikke prøve. Da blir jeg vel seende ut som en discokule🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg liker også COSRX solkremen. Billig og god Anonymkode: 36d1c...3ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 2. september 2023 #6 Del Skrevet 2. september 2023 Mattende Bioregena , brukes daglig år rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Del Skrevet 3. september 2023 Cliniderm Sun Face Fluid, faktor 50. Har brukt Anthelios fra LRP, vurderer å kjøpe den igjen. Den minner meg om solkremen fra Cliniderm hva gjelder konsistens. Anonymkode: 5c1f0...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #8 Del Skrevet 3. september 2023 Den øverst til høyre, la roche-posay. Fantastisk lett konsistens, drøy i bruk og perfekt til meg. Anonymkode: 609fa...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå