Gå til innhold

Oppbevarer du en større sum med kontakter hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som oppbevarer mye kontanter hjemme i tilfelle nødsituasjoner?

Anonymkode: f38a1...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente kontanter i oversikten 🤣

Anonymkode: f38a1...f1f

Skrevet

Nei

Anonymkode: edd01...d97

Skrevet

Har et par 50 lapper i lommeboken i mobildekslet mitt, også har jeg en krukke med fullt av mynter stående på kjøkkenet hjemme. Ellers så har jeg ikke noe mer kontant. 

Anonymkode: 45202...8d2

Skrevet

Nei, har bare noen få hundre kr i lommeboka. Fordi det hender en sjelden gang at kafeer o.l har problemer med betalingsterminalen.

Anonymkode: 8d081...ff2

Skrevet

Nei. Men jeg har et syltetøyglass og en krukke med 10 øringer og noen utenlandske mynter som dukket opp under husrydding..

Anonymkode: 57860...b66

Skrevet

Ja ca 20 000 liggende. Synes det er greit å ha. Bare vant med det fra jeg var ung. 

Skrevet

Step 1. si at du har kontanter hjemme. step 2. bli ranet.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle jeg det? Det er bortkastet å oppbevare penger på den måten. De taper seg i verdi.

Sett det på høyrentekonto eller fond ☺️ 

Skrevet

Nei. Tror jeg har mellom ti og tyve kronet liggende. Og to, tre euro. 

Eneste gang jeg har litt mer er før jeg dkal reise, liker å ha 100euro med meg på tur.

Anonymkode: a8b6b...8cd

Skrevet

Vi har ca 4.000 kroner rundt omkring. Jeg har alltid nok til en taxitur hjem i alle jakkene mine, en del 50-lapper til barnebursdager og har alltid nok penger i mobilens wallet slik at jeg kan betale for handletur i tilfelle kortbruk ikke er mulig.

Anonymkode: 46a15...22c

Skrevet
21 minutter siden, Helene1982 said:

Step 1. si at du har kontanter hjemme. step 2. bli ranet.

Ja, det er helt sikkert derfor TS lurer.

Anonymkode: ecefd...fd4

Skrevet

Vi har et par tusen i kontanter, bunadsølvet og passene i en brannsikker safe. Sånn at vi potensielt kan hente det ut hvis leiligheten har brent. Mannen min er utenlandsk og det er litt mer jobb å skaffe han nytt pass hvis det blir ødelagt. 

Anonymkode: 01243...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er helt sikkert derfor TS lurer.

Jeg tror ingen på KG orker å finne en bruker og rane dem, men fortsatt: Ikke si at man har kontanter hjemme på internett! Send et dickpic om du trenger spenning i livet. Ikke gjør det. Bygg et bad og snakk blomsterspråk.

Skrevet
16 minutter siden, Helene1982 said:

Jeg tror ingen på KG orker å finne en bruker og rane dem, men fortsatt: Ikke si at man har kontanter hjemme på internett! Send et dickpic om du trenger spenning i livet. Ikke gjør det. Bygg et bad og snakk blomsterspråk.

Er vel enda verre å si at man har en veske til 30 000,- enn et par tusen i kontanter skulle jeg tro, men det er opplysninger som deles villig her inne. Du må for all del ikke nevne noe om at du har bil heller. Kanskje noen av trollene kommer og tar den.

Skrevet

Nei, ikke en større (betydelig) sum. Men har kontanter liggende ja. 

Skrevet

Har 2000 kr liggende på kjøkkenet hjemme og på hytta. Har store tenåringer og de vet dette er krisepenger om de feks mister mobil og lommebok og trenger taxi hjem/til hytta.

Anonymkode: 7415b...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...