AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Regjeringen gir grønt lys til nettselskapene kan øke nettleien for å dekke inn vedlikeholdsetterslepet og nettutbygging for å fjerne flaskehalser. Jeg har betalt nettleie siden jeg flyttet for meg selv i 1985. Hva har de pengene gått til? Anonymkode: 89528...c76 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har betalt nettleie siden jeg flyttet for meg selv i 1985. Hva har de pengene gått til? Vedlikehold. Oppgraderinger. Osv
Millinea Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 2 milliarder i utbytte på et halvt år: knalltall for Eidsiva Regnskapsteknikk gir voldsom forbedring i regnskapsresultatet for Elvias eiere. Ikke glem alt som går til utbytte også da
Kokeplate Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Millinea skrev (5 minutter siden): 2 milliarder i utbytte på et halvt år: knalltall for Eidsiva Regnskapsteknikk gir voldsom forbedring i regnskapsresultatet for Elvias eiere. Ikke glem alt som går til utbytte også da Hvilket ikke kommer fra nettselskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå