lady90 Skrevet 2. september 2023 #1 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg har ganske krøllete hår og har i en tid fulgt curly hair metoden. Men synes ikke jeg kler krøller, iallefall ikke nå som håret er skulderlangt og vil variere med å rette det ut. Å glatte det helt rett med rettetang er ikke pent på meg da jeg ikke har kjempetykt hår, men når frisøren føner med rundbørste ser det kjempefint ut. Har en varmluftsbørste hjemme, men problemet med den er at det blir litt for fluffy og brusete, så må gå over med litt rettetang etterpå. Har også en rettebørste, men da føler jeg at jeg må dra den 100 ganger igjennom for å få skikkelig effekt og det tror jeg sliter enda mer på håret. Har lest om dyson airwrap og hvordan den "suger" håret inn i en trommel for så å komme ut i en fin bølget krøll med volum. Må håret være helt rett før man gjør det? Hvilke erfaringer har dere med krøllete hår på dyson? Og hvilket dyson produkt /tilbehør er best å bruke på krøller? Og stemmer det at det sliter mindre enn vanlig rettetang/rettebørste osv? Jeg mister nemlig veldig mye hår hver gang jeg bruker varme verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #2 Del Skrevet 27. november 2023 *Dytt* Anonymkode: 743a0...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå