Frk ponny Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Er det noen som har erfaring med bruk av menstruse? Syns det virker ekkelt å bare bruke en truse pr dag.. når en bruker bind/tampong så bytter man jo flere ganger på en dag. 🤨
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 ? Har du en link til det du snakker om? Har aldri tenkt på et slikt produkt noen gang. Anonymkode: 00325...e12
Frk ponny Skrevet 2. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2023 https://www.vitusapotek.no/search/?text=Menstruse
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Jeg synes det var ekkelt. Følte det ble fuktig selv om det ikke lakk. Anonymkode: 15d31...e59 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 Jeg har bruker menstrusene fra Lindex. Bytter hver 8. time, og føler ikke at de bit fuktige. Hvis du føler de blir fuktige så kan det være at du bruker for tynn truse i forhold til blødningsmengden din. Er ihvertfall veldig fornøyd. Spesielt syns jeg bokseren er behagelig å bruke på natten. Anonymkode: ae641...330 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #6 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har bruker menstrusene fra Lindex. Bytter hver 8. time, og føler ikke at de bit fuktige. Hvis du føler de blir fuktige så kan det være at du bruker for tynn truse i forhold til blødningsmengden din. Er ihvertfall veldig fornøyd. Spesielt syns jeg bokseren er behagelig å bruke på natten. Anonymkode: ae641...330 Hvordan vasker man dem? For hånd i vasken? Kan jo ikke slenge dem i vaskemaskinen, da blir det jo blod på resten av klærne😅 Anonymkode: ea546...cc9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #7 Skrevet 3. september 2023 Damers behov der er veldig varierende. Hadde aldri ønsket å forsøke for tryggheten betyr mest. Virker uhygienisk. Anonymkode: 00325...e12 1 1
Forundret.. Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har bruker menstrusene fra Lindex. Bytter hver 8. time, og føler ikke at de bit fuktige. Hvis du føler de blir fuktige så kan det være at du bruker for tynn truse i forhold til blødningsmengden din. Er ihvertfall veldig fornøyd. Spesielt syns jeg bokseren er behagelig å bruke på natten. Anonymkode: ae641...330 Disse la jeg merke til på nettbutikken deres for ikke så lenge siden. Lukter de slik bind gjør? Jeg får helt kregla når jeg kjenner bindlukt av kvinnfolk 🤢 Endret 3. september 2023 av Forundret.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan vasker man dem? For hånd i vasken? Kan jo ikke slenge dem i vaskemaskinen, da blir det jo blod på resten av klærne😅 Anonymkode: ea546...cc9 Selvsagt kan de vaskes i maskin. Anonymkode: 3e4c4...1ad
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 Bruker de fra Lindex. Skyller i lunkent vann før jeg vasker de i maskin. Føler meg mye tryggere enn med bind. Anonymkode: 24a89...e59
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 Jeg var skeptisk, men elsker de. (Prøvd flere, men Lindex og sloggy har jeg likt best til nå). Bruker det istedenfor truseinnlegg de første (verste) dagene, i tillegg til tampong -veldig behagelig 👌🏼 Bruker de istedenfor bind på natt -Endelig ikke klamhet, kløe og lekkasje pga krøllet bind eller lekk tampong. Bruker de full dag de siste dagene når tampong suger for kraftig, truseinnlegg er «for lite» -Og bind er jo bare klamt og ekkelt (klør etterhvert). Aldri merket lukt. Skyller de i dusjen når jeg skal dusje (tar de av der), og rett i maskin på 60C. Vet det går an å få poser du kan ha de i så man kan skifte fler igjennom en dag osv, men det får jeg meg ikke helt til å gjøre enda. Bruker tampong i tillegg til, som sagt, og kun på natt over flere timer eller når jeg bare er hjemme -Aldri opplevd det fuktig eller lukt (og jeg blør mye!). Men det finnes og flere str, og jeg har de med høy absorberingsevne. Hadde to fra Anna Phil en gang med lav/medium, og brukte de kun i stedenfor truseinnlegg (de var ikke nok uten tampong). Anonymkode: c4107...38d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #12 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan vasker man dem? For hånd i vasken? Kan jo ikke slenge dem i vaskemaskinen, da blir det jo blod på resten av klærne😅 Anonymkode: ea546...cc9 Det står i linken ovenfor at når man tar dem av, skal man skylle dem for hånd i KALDT vann i vasken, før de vaskes i maskin. Skylles til vannet blir klart, og ikke lenger er rødlig. Kaldt vann fordi enzymene i blod løses opp i kaldt vann, ikke i varmt. Så derfor skylling i kaldt, før man vasker dem i varmt vann i maskin. Anonymkode: 33643...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå