Joyful Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Hei. Jeg er en person som sjelden er syk, kan ofte bli lett forskjølet, men ikke mer enn det. Etter nedstenging blir jeg dårlig hver gang jeg får en forkjølelse. Skikkelig slapp og utmattet og det sitter i lenge. Det har blitt sånn etter nedstenging. Tilfeldighet eller er det flere som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Er nok ikke tilfeldig. Vi trenger å bli utsatt for litt shit i hverdagen for at kroppen skal ha noe å jobbe med. Litt som muskler, de minsker ved lite bruk. Anonymkode: 70d87...45e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Mange som fikk det sånn. Immunforsvaret ditt må bygges opp igjen, og èn måte å gjøre det på er å ikke være fanatisk med håndhygiene. Normal god hygiene såklart, men ikke overdrevent. Å vaske hendene hver gang du skal inn på butikken, og kommer ut av butikken, er overdrevent. I tillegg kan du booste immunforsvaret ditt med ekstra d vitamin og sink. Anonymkode: ad4b3...41a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Jeg var lite syk før nedstigning og har vært lite syk etterpå også. Tror ikke jeg har tatt noen skade av det. Anonymkode: fb107...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå