AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Hva tenker du om en som er mor for to barn og selger sex? Grunn for bekymrings melding? Anonymkode: b1033...ce5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Jeg fristes til å si ja, men trenger flere detaljer. På hvilken måte selger hun sex? Anonymkode: 82ecb...6d0
BobbySocks Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Tja, henger hun på gata og drar menn inn i huset der barna oppholder seg, eller gjør hun det på et hotellrom mens de er i barnehagen?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 1 minutt siden, BobbySocks said: Tja, henger hun på gata og drar menn inn i huset der barna oppholder seg, eller gjør hun det på et hotellrom mens de er i barnehagen? Kanskje hun selger sex til de ansatte i barnehagen 😳 Anonymkode: d97e2...0fb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva tenker du om en som er mor for to barn og selger sex? Grunn for bekymrings melding? Anonymkode: b1033...ce5 Jeg tenker at ditt valg av tittel forteller mer om deg enn om henne. Selv om jeg skulle ønske prostitusjon ikke fantes, finnes det verre måter å tjene penger til livets opphold på. Er dette dessuten noe du vet eller noe du tror? Anonymkode: cb9eb...ef9 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva tenker du om en som er mor for to barn og selger sex? Grunn for bekymrings melding? Anonymkode: b1033...ce5 Ja, det mener jeg det er. Selv om mor ikke drar inn fremmede menn i huset mens barna ligger og sover, setter hun seg selv i unødig stor fare som omsorgsperson. Hvordan vet du at hun selger? Anonymkode: 2050e...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 Hun jobber som eskorte og gjordt det i 6 år. Vet helt sikkert da jeg har bilde av annonsen hennes. Anonymkode: b1033...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 Det er ikke ulovlig å selge sex og på hvilken måte mener du det er skadelig for barna at mor selger sex mens de er i barnehagen/skolen eller hos far? Hadde du også vurdert melding til barnevern om foreldrene jobbet i andre problematiske yrker, som våpenindustri, tobakksindustri, var leiesoldat eller drev med gambling eller er det akkurat sex som er problemet+ Hva om man jobber som sykepleier, men når barna ikke er hjemme har man et frilynt sexliv og har sex med en ny mann hver uke. Er det galt å ha mye sex når man er forelder eller er det akkurat det å ta penger for sexen som på en eller annen merkelig måte skal skade barna? AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Selv om mor ikke drar inn fremmede menn i huset mens barna ligger og sover, setter hun seg selv i unødig stor fare som omsorgsperson. Anonymkode: 2050e...ff6 Dette må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, og det sier mye. Hvis man skal anmelde alle foreldre som setter seg i unødig fare til barnevernet får de det sannelig travelt. Mener du seriøst at BV må involveres om man som forelder hopper i fallskjerm eller driver med annen ekstremsport som potensielt kan utgjøre fare? Anonymkode: 8ab52...623 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #9 Skrevet 2. september 2023 Så lenge hun har valgt det selv, ser jeg null problem med det. Hvorfor skulle det være bekymringsverdig? Anonymkode: 2c73e...ecd 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #10 Skrevet 2. september 2023 Prostisusjon er tett knyttet til ulike typer kriminalitet som rus osv. og vitner dessuten om en grenseløs mor som neppe er en god omsorgsperson. Anonymkode: 23060...5fc 1
Flintis Skrevet 2. september 2023 #11 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hun jobber som eskorte og gjordt det i 6 år. Vet helt sikkert da jeg har bilde av annonsen hennes. Anonymkode: b1033...ce5 Er du en kunde?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #12 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hun jobber som eskorte og gjordt det i 6 år. Vet helt sikkert da jeg har bilde av annonsen hennes. Anonymkode: b1033...ce5 La det være, det virker ut som om hun vet hva hun driver med. Må nesten det etter seks år. Anonymkode: 0dd05...be2
Flintis Skrevet 2. september 2023 #13 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om en som er mor for to barn og selger sex? Grunn for bekymrings melding? Anonymkode: b1033...ce5 Det er vel faktisk omsorg som må telle. Har hun tilrettelagt en trygg god oppvekst med en tilstedeværende forelder må vel det være bra.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 Prostitusjon i seg selv er ikke grunnlag for bekymring for barna, nei. Det kan selvsagt være knyttet til andre problemer, som påvirker omsorgen negativt, men må slett ikke være det. Anonymkode: c9910...470 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 Å forsørge unger er vel den største grunnen til at damer tyr til prostitusjon, at hun ofrer seg så til de grader kan jo komme av at hun ikke har noe alternativ. Så lenge du ikke ser at ungene «deltar» i aktivitetene rundt dette på en skadelig måte, men skjermes fra det er det da ingen grunn til bekymring. synes du damer som forlater unger med bestemor i hjemlandet for å prostituere seg her som eneste måte å forsørge på er dårlige mødre? Anonymkode: 099e9...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå