AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Ok, så jeg slettet en venninne på snapchat i affekt. Jeg var drit irritert på henne. Etter å ha kjølt meg ned så angrer jeg. Kan jeg legge henne til som venn igjen uten at hun oppdager at hub jar vært slettet? Altså får hun beskjed om jeg legger henne til igjen? Anonymkode: 53979...242
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, så jeg slettet en venninne på snapchat i affekt. Jeg var drit irritert på henne. Etter å ha kjølt meg ned så angrer jeg. Kan jeg legge henne til som venn igjen uten at hun oppdager at hub jar vært slettet? Altså får hun beskjed om jeg legger henne til igjen? Anonymkode: 53979...242 Er ikke helt sikker, men tror du bare dukker opp igjen uten varsel. Dette skjedde med meg for noen år siden, plutselig var jeg venn med en som hadde slettet meg.. tror ikke jeg fikk et varsel om det, husker jeg var litt overraska at jeg plutselig så storyen hennes for hun hadde innrømmet en del år tidligere at hun hadde slettet meg også.. Anonymkode: 28189...806
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, så jeg slettet en venninne på snapchat i affekt. Jeg var drit irritert på henne. Etter å ha kjølt meg ned så angrer jeg. Kan jeg legge henne til som venn igjen uten at hun oppdager at hub jar vært slettet? Altså får hun beskjed om jeg legger henne til igjen? Anonymkode: 53979...242 Var noen som slettet meg. Jeg så det ved at snapscoren var borte, og det sto plutselig et kryss til høyre for navnet hennes. Når hun var ferdig med å være sur på meg (🙄) kom det plutselig opp "Mona added you back!" sånn helt uten videre. Så tror nok det vil bli merket ja... Anonymkode: bbfac...b16 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var noen som slettet meg. Jeg så det ved at snapscoren var borte, og det sto plutselig et kryss til høyre for navnet hennes. Når hun var ferdig med å være sur på meg (🙄) kom det plutselig opp "Mona added you back!" sånn helt uten videre. Så tror nok det vil bli merket ja... Anonymkode: bbfac...b16 Jeg tror ikke det kommer opp mona addet you back jeg testet akkurat på en venninne å slette og legge til igjen Anonymkode: 53979...242
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tror ikke det kommer opp mona addet you back jeg testet akkurat på en venninne å slette og legge til igjen Anonymkode: 53979...242 Vel, det gjorde det hos meg. Anonymkode: bbfac...b16
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 Når du legger henne til igjen må hun godta. Du kan komme med en hvit løgn om at kontoen din ble hacket og du mistet mange venner. Og du har lagt til igjen etc Anonymkode: 305b3...7d5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når du legger henne til igjen må hun godta. Du kan komme med en hvit løgn om at kontoen din ble hacket og du mistet mange venner. Og du har lagt til igjen etc Anonymkode: 305b3...7d5 Nei, må ikke be om å bli godtatt igjen Anonymkode: 53979...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå