AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg har vært veldig plaget med kvalme og tretthet nå de siste 5 ukene, men fra morningen i dag så har det avtatt veldig. Er i uke 10 og trodde det skulle holde på litt lenger, så nå ble jeg plutselig litt stressa🥹 noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: 508ae...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Del Skrevet 2. september 2023 Det er helt vanlig at det avtar rundt den tiden. Jeg var sinnsykt kvalm døgnet rundt fra uke 5 til 10. Var kvalm enda noen uker til, men fra uke 10 var det overkommelig. Anonymkode: 9a552...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Del Skrevet 2. september 2023 Vanlig Trenger absolutt ikke bety at noe er galt. Anonymkode: 604df...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Del Skrevet 2. september 2023 Takk for svar❤️ da føler jeg meg bittelitt roligere… følte umiddelbart at nå var det noe som ikke var som det skulle🙈 Anonymkode: 508ae...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar❤️ da føler jeg meg bittelitt roligere… følte umiddelbart at nå var det noe som ikke var som det skulle🙈 Anonymkode: 508ae...45a I begge mine svangerskap har jeg hatt mange uker i midten der hvor jeg nesten kunne tro at jeg hadde innbilt meg det hele, så lite symptomer hadde jeg. Selvfølgelig er det noen som opplever at symptomer avtar pga. at noe er galt, samtidig som at noen har fullt av symptomer og kroppen tror den fortsatt er gravid til tross for at det har gått skeis. Det er rett og slett ikke så lett å tolke symptomer. Men det er mer sannsynlig at det går bra enn at det ikke går bra🥰 Anonymkode: 604df...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #6 Del Skrevet 2. september 2023 Det roet seg i uke 10 for meg også ❤️ Anonymkode: 91828...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I begge mine svangerskap har jeg hatt mange uker i midten der hvor jeg nesten kunne tro at jeg hadde innbilt meg det hele, så lite symptomer hadde jeg. Selvfølgelig er det noen som opplever at symptomer avtar pga. at noe er galt, samtidig som at noen har fullt av symptomer og kroppen tror den fortsatt er gravid til tross for at det har gått skeis. Det er rett og slett ikke så lett å tolke symptomer. Men det er mer sannsynlig at det går bra enn at det ikke går bra🥰 Anonymkode: 604df...810 Det er sant! Vi får håpe det i så fall bare går veldig riktig vei. Man blir så fort bekymret i denne tiden her🙈🥹🩷 Anonymkode: 508ae...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #8 Del Skrevet 2. september 2023 Absolutt ingen fasit. I første svangerskap var jeg aldri kvalm. I andre var jeg kvalm til 11, og kvalmen opphørte bare en morgen. Anonymkode: 420db...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #9 Del Skrevet 2. september 2023 Vanlig. Mine (få) symptomer forsvant i uke 11. kunne ikke kjenne på at jeg var gravid før magen ble større og jeg kjente bevegelser. Anonymkode: 05807...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå