Gå til innhold

Amming og store silikon implantater

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym1618
Skrevet

Erfaringer? Er så redd for amming da jeg har 700 i hver pupp :( har hatt lyst til å ta de ut lenge men har fått beskjed om at det er bedre å vente til man er ferdig med barn 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det implantatenes tilstedeværelse som er problemet mtp. amming? Er det ikke heller dersom brystvev er skåret i?🤔 Det vil vel være skadet enten implantatene er inne fortsatt eller ikke?

Anonymkode: be65b...e7d

Gjest Anonym1618
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er det implantatenes tilstedeværelse som er problemet mtp. amming? Er det ikke heller dersom brystvev er skåret i?🤔 Det vil vel være skadet enten implantatene er inne fortsatt eller ikke?

Anonymkode: be65b...e7d

Nei jeg har ikke noe problem med de egentlig :) tenker bare på siden de er så store .. at det blir vondt med amming brystspreng osv 

Skrevet

Jeg har bare 200cc i hver så vanskelig sammenligning, men for min del er det 0 problem 😊

Anonymkode: 2f6e1...806

Skrevet
6 hours ago, Anonym1618 said:

Erfaringer? Er så redd for amming da jeg har 700 i hver pupp :( har hatt lyst til å ta de ut lenge men har fått beskjed om at det er bedre å vente til man er ferdig med barn 

Bare å prøve. Å ta de ut vil øke risiko for skade på melke-kanalene, hvis du ikke allerede har skadet dem. 

Det er risiko for at melke-kanalene dine er skadet og at du vil slite med å produsere melk. 

Dette vet man ikke før man prøver. Men det er ikke verdens undergang, ingen barn tar skade av flaskemelk

• Liker 1
Skrevet

Ingen problem med amming her.

Anonymkode: 1c88d...269

Gjest Anonym1618
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har bare 200cc i hver så vanskelig sammenligning, men for min del er det 0 problem 😊

Anonymkode: 2f6e1...806

Så flott :) tusen takk for svar 

Gjest Anonym1618
Skrevet
AndreaJohan skrev (19 timer siden):

Bare å prøve. Å ta de ut vil øke risiko for skade på melke-kanalene, hvis du ikke allerede har skadet dem. 

Det er risiko for at melke-kanalene dine er skadet og at du vil slite med å produsere melk. 

Dette vet man ikke før man prøver. Men det er ikke verdens undergang, ingen barn tar skade av flaskemelk

Takk for veldig fint svar :) 

Gjest Anonym1618
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ingen problem med amming her.

Anonymkode: 1c88d...269

Takk for svar :) hvor mye har du ? 

Skrevet

Ingen problemer med å få i ungen melk, men jeg slet mye med at mine silikonpupper ble ENORME under amming. Hadde 400 i hver, og i utgangspunktet små bryster, men de ble så store at det ble et stort praktisk problem, rygg, søvn, klær, alt mulig egentlig.

Anonymkode: 42982...ad5

Gjest Anonym1618
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen problemer med å få i ungen melk, men jeg slet mye med at mine silikonpupper ble ENORME under amming. Hadde 400 i hver, og i utgangspunktet små bryster, men de ble så store at det ble et stort praktisk problem, rygg, søvn, klær, alt mulig egentlig.

Anonymkode: 42982...ad5

Såpass ja 😕 det hørtes ikke bra ut .. tok du de ut etter hvert da ? Eller gikk det litt over ? 

Skrevet

Har 300cc i hvert bryst. Ingen problemer. Implantat over muskel. Fikk endel spreng når baby var rundt 4 mnd og jeg fullammet, men ellers legger jeg ikke merke til noe. Bortsett fra at de henger🥲🥲

men gleder meg til jeg er ferdig å amme, lei av store bryst😂

Anonymkode: 3cbd0...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...