Gjest Anonym1618 Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Erfaringer? Er så redd for amming da jeg har 700 i hver pupp har hatt lyst til å ta de ut lenge men har fått beskjed om at det er bedre å vente til man er ferdig med barn
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Er det implantatenes tilstedeværelse som er problemet mtp. amming? Er det ikke heller dersom brystvev er skåret i?🤔 Det vil vel være skadet enten implantatene er inne fortsatt eller ikke? Anonymkode: be65b...e7d
Gjest Anonym1618 Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er det implantatenes tilstedeværelse som er problemet mtp. amming? Er det ikke heller dersom brystvev er skåret i?🤔 Det vil vel være skadet enten implantatene er inne fortsatt eller ikke? Anonymkode: be65b...e7d Nei jeg har ikke noe problem med de egentlig tenker bare på siden de er så store .. at det blir vondt med amming brystspreng osv
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 Jeg har bare 200cc i hver så vanskelig sammenligning, men for min del er det 0 problem 😊 Anonymkode: 2f6e1...806
AndreaJohan Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 6 hours ago, Anonym1618 said: Erfaringer? Er så redd for amming da jeg har 700 i hver pupp har hatt lyst til å ta de ut lenge men har fått beskjed om at det er bedre å vente til man er ferdig med barn Bare å prøve. Å ta de ut vil øke risiko for skade på melke-kanalene, hvis du ikke allerede har skadet dem. Det er risiko for at melke-kanalene dine er skadet og at du vil slite med å produsere melk. Dette vet man ikke før man prøver. Men det er ikke verdens undergang, ingen barn tar skade av flaskemelk 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 Ingen problem med amming her. Anonymkode: 1c88d...269
Gjest Anonym1618 Skrevet 3. september 2023 #8 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har bare 200cc i hver så vanskelig sammenligning, men for min del er det 0 problem 😊 Anonymkode: 2f6e1...806 Så flott tusen takk for svar
Gjest Anonym1618 Skrevet 3. september 2023 #9 Skrevet 3. september 2023 AndreaJohan skrev (19 timer siden): Bare å prøve. Å ta de ut vil øke risiko for skade på melke-kanalene, hvis du ikke allerede har skadet dem. Det er risiko for at melke-kanalene dine er skadet og at du vil slite med å produsere melk. Dette vet man ikke før man prøver. Men det er ikke verdens undergang, ingen barn tar skade av flaskemelk Takk for veldig fint svar
Gjest Anonym1618 Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ingen problem med amming her. Anonymkode: 1c88d...269 Takk for svar hvor mye har du ?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 Ingen problemer med å få i ungen melk, men jeg slet mye med at mine silikonpupper ble ENORME under amming. Hadde 400 i hver, og i utgangspunktet små bryster, men de ble så store at det ble et stort praktisk problem, rygg, søvn, klær, alt mulig egentlig. Anonymkode: 42982...ad5
Gjest Anonym1618 Skrevet 3. september 2023 #12 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingen problemer med å få i ungen melk, men jeg slet mye med at mine silikonpupper ble ENORME under amming. Hadde 400 i hver, og i utgangspunktet små bryster, men de ble så store at det ble et stort praktisk problem, rygg, søvn, klær, alt mulig egentlig. Anonymkode: 42982...ad5 Såpass ja 😕 det hørtes ikke bra ut .. tok du de ut etter hvert da ? Eller gikk det litt over ?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #13 Skrevet 3. september 2023 Har 300cc i hvert bryst. Ingen problemer. Implantat over muskel. Fikk endel spreng når baby var rundt 4 mnd og jeg fullammet, men ellers legger jeg ikke merke til noe. Bortsett fra at de henger🥲🥲 men gleder meg til jeg er ferdig å amme, lei av store bryst😂 Anonymkode: 3cbd0...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå