AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Hvordan hadde du reagert på denne setningen: «Jeg sendte et bilde til eksen min av byturen med kvinnelige kollegaer, å sa til henne at dette bilde her kunne jeg aldri ha sendt til (mitt navn)» Eksen svarer «hvorfor ikke?» Han svarer «fordi hun er crazy og sjalu» Hun sendte 😂 tilbake til han, å han svarte 🤣😂. Hvordan hadde du reagert og følt deg om typen din fremstilte deg slik til eksen sin? De har god tone å har to barn sammen som de sammerbeider bra sammen om, noe jeg aldri har reagert på. Jeg kan finne på å bli beskyldt av han om at jeg er utro fordi jeg ikke har svart telefonen når han ringer å jeg har sloknet på sofaen. Det forteller han neppe sin eks om.. Anonymkode: 12614...dab 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Han hadde ikke vært typen min. Hun eksen kunne fått ham. Sjarmerende fyr som baksnakker den nye partneren sin og ler av deg med sin eks, og hun er helt med på det. Det sier noe om dem. Forlat skuta, den har sunket. Anonymkode: 5d251...1eb 11
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Hadde noen behandlet meg på den måten så hadde jeg vært ute av døren, uten diskusjon en gang. Å kaste partneren sin under bussen, uavhengig om det er sant at du er sjalu eller ikke, er så respektløst at det ikke er greit. Og ingen mulighet til å reparere. Helt greit at man har et godt forhold til eksen, men å mobbe og le av sin nye parner med nevnte eks er utrolig stygt. Anonymkode: f6dbb...492 9 1
Gjest Refreng Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Samboeren min hadde aldri baksnakket meg til noen. Jeg ville aldri baksnakket han til noen. Har vi et problem tar vi det opp med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 Skjønner ikke hvorfor han gidder å være sammen med deg hvis han ser på deg som crazy og sjalu, det er jo tidenes rødeste flagg. Anonymkode: 79211...c64 4
Rosa Dartle Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 Shit. Dette hadde jeg aldri funnet meg i. Det er langt over en grense. Det høres ut som du er sjalu og har noe å jobbe med, men med en sånn fyr kan det aldri bli bedre. Utrolig nedrig av ham.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 Han har barn sier du? Men dere høres jo ut som tenåringer? Anonymkode: 54712...301 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor han gidder å være sammen med deg hvis han ser på deg som crazy og sjalu, det er jo tidenes rødeste flagg. Anonymkode: 79211...c64 Hva med han selv da? Som kommer med påstander om utroskap om jeg ikke svarer telefonen om jeg har sloknet på sofaen en kveld? Anonymkode: 12614...dab 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #9 Skrevet 2. september 2023 Jeg kan godta mye i et forhold, men det der hadde jeg ikke godtatt. At han snakker dårlig om deg til eksen sin er helt uakseptabelt, uansett om det han skriver er sant eller ikke. Hvis han virkelig elsker deg vil han ikke ha behov for å hevde seg for eksen på den måten. En kjæreste skal være din beste venn, ikke en som kaster deg under bussen. Jeg hadde gjort det slutt på dagen hvis jeg var deg. Anonymkode: 9c1e9...928 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #10 Skrevet 2. september 2023 På seg selv kjenner man andre! DDet er vel heller han som er crazy og sjalu. Vil du ha en sånn? Du kan jo sende melding til eksen og spørre om hun ble bwskyldt for utroskap når han ikke hadde blikkontakt. Og så forteller du ham om meldingsutvekslingen deres. Anonymkode: ffd27...3cd 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #11 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med han selv da? Som kommer med påstander om utroskap om jeg ikke svarer telefonen om jeg har sloknet på sofaen en kveld? Anonymkode: 12614...dab Hvis det plager deg så går du. Enkelt og greit. Anonymkode: 79211...c64 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #12 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På seg selv kjenner man andre! DDet er vel heller han som er crazy og sjalu. Vil du ha en sånn? Du kan jo sende melding til eksen og spørre om hun ble bwskyldt for utroskap når han ikke hadde blikkontakt. Og så forteller du ham om meldingsutvekslingen deres. Anonymkode: ffd27...3cd I følge han selv, så hadde eksen vært utro mot han.. Anonymkode: 12614...dab 1
Fremmed fugl Skrevet 2. september 2023 #13 Skrevet 2. september 2023 Han har en eks som han har barn med. Han driver med sosial ekskludering av deg i sitt forhold med eksen. Han baksnakker deg i sitt forhold til eksen. Hvis du ikke har noen helt spesielt gode grunner, så er vel det mer sannsynlig at han blir sammen med eksen igjen enn at dere to vil få et langt og lykkelig liv sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 Hvordan hadde du reagert på et slikt bilde da? Anonymkode: 86949...50f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan hadde du reagert på et slikt bilde da? Anonymkode: 86949...50f Han sendte meg et bilde tidligere av at han var ute med dem, jeg svarte med tommel opp. Det andre bildet han prater om aner jeg ikke hva det var av, det som han sendte eksen, eller om det er samme bilde aner jeg ikke. Anonymkode: 12614...dab 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #16 Skrevet 2. september 2023 Fremmed fugl skrev (8 minutter siden): Han har en eks som han har barn med. Han driver med sosial ekskludering av deg i sitt forhold med eksen. Han baksnakker deg i sitt forhold til eksen. Hvis du ikke har noen helt spesielt gode grunner, så er vel det mer sannsynlig at han blir sammen med eksen igjen enn at dere to vil få et langt og lykkelig liv sammen. Eks damen har ny kjæreste, å de to skal snart flytte sammen. Anonymkode: 12614...dab
Fremmed fugl Skrevet 2. september 2023 #17 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eks damen har ny kjæreste, å de to skal snart flytte sammen. Anonymkode: 12614...dab Det endrer ikke min vurdering. Kjæresten din har kjæreste, eksen hans har kjæreste. Det er sånn ekser gjerne gjør innen dem driver på igjen, eller når dem driver på. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #18 Skrevet 2. september 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan finne på å bli beskyldt av han om at jeg er utro fordi jeg ikke har svart telefonen når han ringer å jeg har sloknet på sofaen. Anonymkode: 12614...dab Han er idiot. Forvent idiotisk oppførsel fra idioter. Gå hvis du ikke gidder idiotisk oppførsel. Anonymkode: 2a04e...ae2 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #19 Skrevet 2. september 2023 Det man ville forventet fra en kjæreste var at han løftet deg opp med å snakke positivt om deg - i stedet snakker han nedsettende om deg til eksen sin. Jeg forstår ikke motivet hans, men har en følelse av at han ikke ser for seg et lengre forhold med deg i alle fall. Men det burde du være glad for så respektløst som han behandler deg. Jeg ville ansett forholdet som over. Han er ikke lojal mot deg. Anonymkode: 5fdea...26b 1
BobbySocks Skrevet 2. september 2023 #20 Skrevet 2. september 2023 Altså, du bestemmer jo selv om du vil være sammen med en idiot. Det er heldigvis fritt valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå