LilleVy94 Skrevet 2. september 2023 #1 Skrevet 2. september 2023 Tenker å bake og lage mat for å fryse ned. Alle tips mottas med stor takknemlighet 😄 Jeg tenker å lage en del grove pizzasnurrer og ostehorn blant annet, men vi er allerede en familie på 4 og det hadde vært kjekt med litt større, fiks ferdige middager som bare kan varmes opp 😊
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Jeg elsker å ha klassisk lasagne og diverse gryter i fryseren 😊 Kanelboller 😍 Anonymkode: c206d...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg elsker å ha klassisk lasagne og diverse gryter i fryseren 😊 Kanelboller 😍 Anonymkode: c206d...1ce Ja, lasagne etc. fryst i porsjoner er kjekt! Fiskegrateng er også fint. Anonymkode: 78ccc...1e7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Lasagne, fiskegrateng, halvsteikt pizza (eller ferdig pizza) , boller, kaker, horn, rundstykker, brød. Anonymkode: 8a384...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå