AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Min samboer er en flott mann. Syns han er veldig kjekk, og er tiltrukket av han. Men jeg føler meg ofte veldig stor når jeg er med han. Han veier ca 15 kg mindre enn meg. Han har ikke sagt eller gjort noe som gjør at jeg skal føle det sånn, men jeg gjør det likevel. Jeg har komplekser i forhold til vekten, føler på en måte han umulig kan syns jeg er fin.. vi har sjelden sex så det kan og være derfor jeg føler på det. Føler sex og kam bli kleint, at jeg er så stor i forhold til han. Jeg veier ca 87 kg, er 175 cm høy ca.. Andre som har det sånn? Anonymkode: 02f13...74b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min samboer er en flott mann. Syns han er veldig kjekk, og er tiltrukket av han. Men jeg føler meg ofte veldig stor når jeg er med han. Han veier ca 15 kg mindre enn meg. Han har ikke sagt eller gjort noe som gjør at jeg skal føle det sånn, men jeg gjør det likevel. Jeg har komplekser i forhold til vekten, føler på en måte han umulig kan syns jeg er fin.. vi har sjelden sex så det kan og være derfor jeg føler på det. Føler sex og kam bli kleint, at jeg er så stor i forhold til han. Jeg veier ca 87 kg, er 175 cm høy ca.. Andre som har det sånn? Anonymkode: 02f13...74b Ja til vektforskjellen, nei til kompleksene. Han liker meg uansett, så hvorfor skal jeg stresse med det? Anonymkode: c34db...bb4 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja til vektforskjellen, nei til kompleksene. Han liker meg uansett, så hvorfor skal jeg stresse med det? Anonymkode: c34db...bb4 Det er jo sant. Samboer sier jo han liker meg og, men kanskjenfor sexlivet ikke fins akkurat nå, og jeg selv føler på det. Så blir det litt forsterket. Anonymkode: 02f13...74b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Jeg veier 50 kilo mindre enn mannen min. Sexlivet vårt er fortsatt ræva. Anonymkode: 58a10...9ea 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 Har følt på det etter at eksen min dumpet meg. Trodde vi hadde en flott kjærlighetshistorie selv om vi ikke var et vanlig par. Vi hadde sex tett opp til bruddet. I etterkant har jeg funnet et mer vanlig forhold og tør nok ikke date uvanlig mer. Anonymkode: 11d42...e31 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 Om du tar initiativ, er han da med på det? Jeg tror ikke menn nødvendigvis tenker mye over vekt. Man er jo gravid og har vektendringer osv gjennom et liv. Men viktig at dere tar tak i den manglende sexen og kommer i gang igjen. Anonymkode: e5ff0...caf
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja til vektforskjellen, nei til kompleksene. Han liker meg uansett, så hvorfor skal jeg stresse med det? Anonymkode: c34db...bb4 Fordi overvekt er helseskadelig? Anonymkode: 6d880...4d5 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi overvekt er helseskadelig? Anonymkode: 6d880...4d5 Leste du i det hele tatt spørsmålet i HI? Anonymkode: c34db...bb4 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #9 Skrevet 2. september 2023 Jeg er 172 og 90kg. Har hele mitt liv vært max 64kg, helt frem til covidvaksinen. Føler meg stor av og til. Spesielt når jeg rir han. Blikket hans sier at han begjærer meg og liker det han ser og har i hendene. Han er 180, 91kg, kun muskler omtrent. Godt trent for alderen, men heldigvis har han en mannete kroppsbygning med breie skuldre, brystkasse til å ligge på, store deilige lår. Slik at dimensjonene mine virker noe mindre. Jeg er henvist til sykehuset for vekten, håper virkelig man finner ut hva som har skjedd og at jeg kan bli mindre igjen slik jeg kan ligge oppå han med hele meg 🥰 Anonymkode: 91f95...038 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #10 Skrevet 2. september 2023 Ca 15 kg forskjell her også. Han er 180 og ser ut som en langdistanseløper, jeg er 170 og bmi 27. Tenker litt på det, men ikke mye. Begge er relativt komfortable med eget utseende, dessuten liker vi hverandre for innholdets del, og da betyr det lite at vi ikke ser ut som et idealpar på bilder. Anonymkode: c5c2a...ca6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #11 Skrevet 2. september 2023 Er større en mannen. Både i høyde og kroppsbredde. Hadde ikke sett ut på samme vekt som han. Der har jeg vært 1 gang, så ut som jeg aldri hadde sett mat. Anonymkode: e8e80...1f2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #12 Skrevet 2. september 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Min samboer er en flott mann. Syns han er veldig kjekk, og er tiltrukket av han. Men jeg føler meg ofte veldig stor når jeg er med han. Han veier ca 15 kg mindre enn meg. Han har ikke sagt eller gjort noe som gjør at jeg skal føle det sånn, men jeg gjør det likevel. Jeg har komplekser i forhold til vekten, føler på en måte han umulig kan syns jeg er fin.. vi har sjelden sex så det kan og være derfor jeg føler på det. Føler sex og kam bli kleint, at jeg er så stor i forhold til han. Jeg veier ca 87 kg, er 175 cm høy ca.. Andre som har det sånn? Anonymkode: 02f13...74b Hva forventer du av svar? Om du er misfornøyd med kroppen din så gjør noe med det. Å gå ned i vekt, bygge muskulatur (rumpe osv) og generelt sett få bedre fysisk helse er noe av det enkleste man kan gjøre. Det er regelrett umulig å ikke få til dersom man bare gjennomfører. Det eneste som står i veien er at man ikke gidder. Anonymkode: c0a6b...e86
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #13 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva forventer du av svar? Om du er misfornøyd med kroppen din så gjør noe med det. Å gå ned i vekt, bygge muskulatur (rumpe osv) og generelt sett få bedre fysisk helse er noe av det enkleste man kan gjøre. Det er regelrett umulig å ikke få til dersom man bare gjennomfører. Det eneste som står i veien er at man ikke gidder. Anonymkode: c0a6b...e86 Gud bedre, snakk om poenget langt over hodet. Anonymkode: c34db...bb4 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 Er 100 kg, mens mannen er ca 80. Jeg har nettopp født da, og gikk opp latterlig mye i graviditeten. Han ser ut som en normaltrent mann, med muskler og noe fett uten å være i nærheten av feit. Jeg ser ut som en kokosbolle av gele... Er på vei ned nå. Mannen sier ingenting om vekta/kroppen min, begjærer meg daglig og blir superhappy når jeg foreslår sex. Er nok bare i mitt hodet jeg er stygg og jeg jobber med selvfølelsen. Babyen min skal slippe å ha en mamma som klyper seg i fettet og veier seg ukentlig mens hun snakker om dietter og fanden hver hva. Anonymkode: dfa39...bbb 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva forventer du av svar? Om du er misfornøyd med kroppen din så gjør noe med det. Å gå ned i vekt, bygge muskulatur (rumpe osv) og generelt sett få bedre fysisk helse er noe av det enkleste man kan gjøre. Det er regelrett umulig å ikke få til dersom man bare gjennomfører. Det eneste som står i veien er at man ikke gidder. Anonymkode: c0a6b...e86 Skjønner ikke hvem det er som poster disse "tipsene" i alle tråder om kropp. Anonymkode: 11d42...e31
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #16 Skrevet 2. september 2023 Han høres veldig tynn ut, synes jeg. Reagerer mer på det enn vekten din. Men helt seriøst - vekt er irrelevant! Glem det og nyt at dere har et godt forhold! Anonymkode: a16a2...0de
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #17 Skrevet 3. september 2023 Veier noen kilo mer enn mannen min, men han elsker det. Får daglig høre det, og han viser det tydelig. Han er høy, sterk og veldig godt trent, så jeg føler meg uansett ikke enorm i forhold til han. Men vi har også sex daglig. Du bør ta en prat med han om du ønsker mer sex, evt ta initiativ til det. Anonymkode: 84000...a3c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #18 Skrevet 3. september 2023 On 9/2/2023 at 7:34 AM, AnonymBruker said: Fordi overvekt er helseskadelig? Anonymkode: 6d880...4d5 Må man være overvektig for å være tyngre enn kjæresten sin? Anonymkode: 02d78...164 2
Queen94 Skrevet 3. september 2023 #19 Skrevet 3. september 2023 Jeg har alltid vært tynn, mens mannen har gått opp og ned i vekt hele tiden. Men nå i de siste månedene har han vært bare tynn, mens jeg har lagt på meg 4-5kg pga alvorlig sykdom. Jeg takler ikke dette, gjør alt for å gå ned og bygge kropp nå. Mens mannen skjønner ikke hvorfor jeg stresser når jeg ser mer enn bra nok ut. Men selvbilde mitt er ødelagt.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #20 Skrevet 3. september 2023 15kg forskjell. Jeg er normalvektig, han undervektig. Får han ikke opp i vekt..😢 Anonymkode: 8e04c...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå