Gå til innhold

Hvor mange vesker har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, alt i alt fra finvesker til hverdagslige tote vesker har jeg vel kanskje 30. Liker å variere og alle har sitt bruksområde. Men er mer glad i noen enn andre igjen 

Anonymkode: 3d06d...a40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha to. En liten og en stor. Men nå har jeg kastet den store som var utslitt, så er på utkikk etter ny veske. Får bruke nett så lenge, til jeg finner en ny.

Anonymkode: 5fae1...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 6 stk i forskjellige størrelser. Har brukt alle, men noen blir lite brukt. F eks den aller minste som er en liten selskapsveske, plass til mobil, nøkler, og kanskje noe touch-up sminke. Den blir sjelden brukt, men setter veldig pris på å ha den de gangene jeg trenger den.

Anonymkode: bdbf7...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 7 pluss litt ulike strandvesker osv

En større hverdagsveske fra Hippi Grace som funker til alt og som jeg ikke blir lei
En dataveske fra Day i skinn
En eldre prangende designveske - Chloé Paddington som jeg ikke har brukt på mange år; kanskje kan den brukes på Y2K temafest en gang 😄
En crossover fra Marc Jacobs i høstfarge
To stk clutchvesker til pent, en fra Accessorize og en fra Rebecca Minkoff
En crossover fra MBMJ til pent

Bruker alle disse med unntak av den designvesken som var et litt håpløst impulskjøp en gang i tiden 😅 Har solgt alle de andre som jeg ikke bruker

Endret av Rosa Dartle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 stk

En liten en, den bruker jeg mest. 

En litt større med plass til det meste, men den er kjip å gå å bære på. Og to til kun fordi de er fine. Men bruker vel nesten bare én.. 

Anonymkode: 8bac7...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eier en håndfull, men bruker stort sett bare to, og hvilken jeg velger avhenger av hvor mye jeg skal slepe på. Ingen av dem er sånn utpreget pene, de er er ganske solide fotobager i skinn og cordura, så har lurt litt på å kjøpe noe finere som går bedre til f.eks. dress.

Anonymkode: 06e97...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veskedilla, såeh.....

Gucci Marmont small svart med gullenke

Gucci monogram Pphidia grå

Mulberry clutch peach

Mulberry bayswater brun

Louis Vuitton Noe

Louis Vuitton carryall 45

Louis Vuitton carryall 60

Michael Kors Hamilton svart

Michael Kors Hamilton grå

Tiger clutch oransj

Hvisk skulderveske i oransj

Hvisk skulderveske i grønn

Grønn Zara skulderveske

Tiger bayswaterlike brun

Michael Kors Hope rød

Burberry satchel

Marc Jacobs My tote beige

Marc Jacobs skulderveske svart

Marc Jacobs Snapshot burgunder

Wooden bloggerbag

En fake YSL og en fake Gucci...som jeg aldri bruker....pluss en stråveske og liten rosa veske fra HM og en liten beige fra HM...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 store svarte skuldervesker (Pieces, hm og Zara)

2 små svarte skuldervesker (Pieces og Gina)

2 svarte clutch (Morris og Stockholm design)

1 stor brun skulderveske (hm)

3 små brune skuldervesker (Anna Field og 2 fra Fretex)

1 stor burgunder skulderveske (Arket)

2 store beige skuldervesker (Anna Field og Sapatos)

2 små beige skuldervesker (Anna Field og Even&Odd)

1 kremfarget clutc (Coccinelle)

1 liten rosa skulderveske (hm)

1 liten grønn skulder/håndveske (Gina)

1 gullfarget clutch (Anna Field)

Det blir vel 20 til sammen. Min første vesketelling 😅

De er en god blanding av fake og ekte skinn

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har brukt dagen til å gå gjennom veskegarderoben, for å se hva jeg trenger, hva jeg mangler og hva jeg vil supplere med.

Konklusjonen er at jeg MÅ ha den lille svarte crossbodyen fra Adax, som er passer når jeg bare har med kort, mobil og leppestift, og den brune saddlebagen fra Cambridge Satchel Company som er litt større, så det er plass til et brilletui i tillegg. Det er 2.

Jeg MÅ ha en mellomstor hverdagsveske i brunt og en i svart. Jeg beholder den svarte small shopper fra Decadent, men kommer til å selge den mellomstore Cambridge Satchel og erstatte den med en større, mer fleksibel veske fra Hippi Grace. Det blir 4.

Så har jeg en stor Cambridge Satchel som rommer laptopen, og passer perfekt i sykkelkurven. I tillegg en nydelig vintage dokumentveske fra 90-tallet, som er alt for lite i bruk, men er helt uatuell å selge. Det blir 6. Noen ganger stapper jeg laptopen i Kånken istedet, men den teller ikke som veske.

Så har jeg en Big Shopper fra Decadent, som er ment til reise og situasjoner der jeg har med litt mye, men den blir lite brukt fordi jeg synes den blir tung over skulderen. Vurderer å selge den, men først skal jeg sjekke om den fungerer bedre hvis jeg supplerer med en bred skulderreim som jeg har bestilt. Det blir 7,

Jeg har en stor tote fra Day Birker Mikkelsen som er stor og lett og praktisk, men stygg som f... Men den pleier å være med som avlastning på reise, fordi den kan brettes sammen som en plastpose og veier ingenting. Så den er nummer 8.

Så har jeg to håndlagde clutcher fra etsy til selskap, og en større selskapsveske i rød silke, som har plass til en vinflaske. Det blir 11. I tillegg har jeg nettopp arvet en vintage selskapsveske som er lekker, så det blir 12. 

Stor klassisk strandveske i strå er uunnværlig om sommeren, og det samme er canvasnettet. 14

Håndlagd kameraveske fra etsy beholder jeg, men kommer til å selge en laptopveske fra samme sted. 15

Har i tillegg to andre håndsydde tøyvesker fra etsy, som sjelden er i bruk lenger, men som er helt nydelige, så de får bli med videre. 17

Har funnet frem to andre selskapsvesker og to stråvesker som jeg skal selge, så det blir ikke 21 vesker. I tillegg har datteren min fått en del av mine eldre vesker.

17. Jeg har 17 vesker som jeg beholder av forskjellige grunner, og de aller fleste er i bruk. 

Anonymkode: c827b...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...