AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Merker jeg blir litt utålmodig om annonsen blir liggende lenger enn jeg hadde forventet 😅 Anonymkode: 022b6...0e8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Kommer an på om jeg har plass til å ha det liggende. Er det ikke ganske umiddelbar interesse, så gir jeg det uansett til bruktbutikken. Anonymkode: 278fd...552 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 Hehe samme her, jeg føler det er liten sjanse om den ikke går første dagene. Hvis den ikke tar mye plass så kan den bare bli liggende, da. Selv så pleier jeg å legge ut det meste for et symbolsk beløp kun for å ikke få for mange tullinger på telefonen. Dersom det ikke blir solgt innen kanskje 4-5 dager så halverer jeg prisen, da er det som oftest en av de som har lagret annonsen som biter på. Anonymkode: cee03...010 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Kommer helt an på hva det er og hvor gira jeg er på å kvitte meg med det. Når det gjelder gis bort så har jeg hatt størst suksess med å si ifra i nabolagsgrupper: «bokhylle gis bort, setter den ut i oppkjørselen til Gibortvegen 2, førstemann til mølla, husk bærehjelp». Da er den som regel borte i løpet av et par timer Finn synes jeg er ekstremt masete, får så mange rare henvendelser på folk som skal prute på noe som er gratis. «Kan ta den hvis du leverer den til meg 2t unna», nei takk. Sletter som regel annonsen etter maks et par døgn, da jeg ikke orker å forholde meg til så mye henvendelser. Driver med mye annet kjøp og salg på finn, så vil ikke ha inboxen full av merkelige henvendelser i tillegg. Anonymkode: c69de...b80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå