AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Kanskje litt rart spørsmål.. jeg overtenker nok veldig. Synes bare det er så kleint å dra til min nåværende om han vet jeg skal skifte lege. Vet jo at de ikke tar det personlig egentlig😅 Anonymkode: 78e05...d07
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Om så var, han har tusen andre pasienter på lista siog kunne ikke bryde seg mindre... Anonymkode: 48cd0...13f 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om så var, han har tusen andre pasienter på lista siog kunne ikke bryde seg mindre... Anonymkode: 48cd0...13f Det har du rett i, som sagt, jeg overtenker det🤭 ts Anonymkode: 78e05...d07
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 Jeg tror leger sitter på kveldene etter en lang arbeidsdag for å gå gjennom pasientlisten på (vanligvis) godt over tusen navn på jakt etter "svikere". Anonymkode: 5dff4...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Nei. Og som nevnt over, de bryr seg ikke. Bare eventuelt hvis det er en brysom pasient som bytter. Da jubler de 😂 Anonymkode: f72d7...ed7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror leger sitter på kveldene etter en lang arbeidsdag for å gå gjennom pasientlisten på (vanligvis) godt over tusen navn på jakt etter "svikere". Anonymkode: 5dff4...c0a AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nei. Og som nevnt over, de bryr seg ikke. Bare eventuelt hvis det er en brysom pasient som bytter. Da jubler de 😂 Anonymkode: f72d7...ed7 Haha, ler litt av meg selv også nå. Kanskje legen blir glad😂 Har ikke vært der på ett år, så er nok ikke så merkbar🤭 ts Anonymkode: 78e05...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå