Gå til innhold

komme så fort? er det i det heletatt mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en tilfeldig fyr på en hjemmefest hos ei venninne. Han kom i det penisen kom inn? hæææ aldri opplevd det før.. noen tanker om det?

Anonymkode: 699b2...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevd det selv ja. De er sikkert kjempekåt og veldig nervøs.

hvor gammel er dere?

Anonymkode: 61c60...d91

Skrevet

Det er mulig ja, man kan jo til og med få utløsning uten å være bort i penisen (f.eks mens man sover). 

Nøyaktig det samme skjedde med kjæresten min da han kom hjem etter en ukes ferietur. Og om din var full i tillegg har de mindre kontroll.

Anonymkode: 68805...989

Skrevet

Jeg har opplevd det, en som kom før han kom inn i meg, han jukka litt frem og tilbake et par ganger mellom kjønnsleppene, og der kom han og sprang på badet.. så kom han inn igjen på soverommet som om ingenting skulle ha hendt😆

Anonymkode: a5d2e...4f5

Skrevet

Haha, dette skjedde med mannen min en gang😅 Han hadde gått og tenkt på sex "hele dagen", og når han endelig fikk parkert ungen foran barnetv, ropte han meg inn på badet (han skulle dusje), han dro ned buksen min akkurat langt nok ned, og kom i det han puttet penis i meg, uten en eneste jokk🙈😂

Anonymkode: 80281...484

• Liker 1
Skrevet

Det er fullt mulig ja, har også opplevd det. Greit når det skjer med en som er ung for da er den oppe og vinker igjen ganske kjapt, men med litt eldre fyrer må en finne på andre aktiviteter (som også kan være ok☺️)

Anonymkode: a119c...a02

Skrevet

Ja, skjedd med meg en del ganger, men mest når det gjelder tilfeldig sex på festivaler og utested/fester gjerne med gutter/menn som ikke er så kjekke og mest sannsynlig ikke har masse kontakt med damer...

Anonymkode: 27874...172

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, skjedd med meg en del ganger, men mest når det gjelder tilfeldig sex på festivaler og utested/fester gjerne med gutter/menn som ikke er så kjekke og mest sannsynlig ikke har masse kontakt med damer...

Anonymkode: 27874...172

Får du egentlig noe ut av det, tilfeldig sex på festival? 

Har forsøkt et par forhastede knull utendørs i fylla, og det gir meg virkelig ingenting selv om de har vart lenger enn to jukk. Det er riktignok annerledes med de som har kjent meg godt når vi har hatt sex utendørs. 

Skrevet

Det var nok lenge siden han hadde utløsning sist, og kanskje han har liten eller ingen erfaring. Da kan det lett forekomme. 

Anonymkode: f4026...2cc

Skrevet

Ja, har opplevd det med forskjellige partnere.

De har blitt kjempe flaue, de fleste unnskyldte seg med å være superkåte fra før av... 

Altså kjære ts, hvor gammel er du????

Anonymkode: abe9d...a5f

Skrevet

Jeg har aldri kommet sååååå tidlig, men jeg kommer ofte raskt med ny partner. Følsom pikk, kåthet og spenning i skjønn forening 😂. En gang gikk det spesielt raskt. Hun var utrolig flott. Fra topp til tå. Jeg hadde heldigvis tatt meg av hennes behov på forhånd, for da jeg skled inn i henne og kjente musklene hennes rundt meg, og hun så på meg med et herlig lurt smil og noen helt vanvittige vakre øyne, ble jeg helt satt ut. Jeg tok noen sakte støt, før jeg bare mistet det fullstendig. Jeg rakk ikke reagere engang. Heldigvis kunne vi le av det sammen etterpå. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2023 den 23.22):

Hadde sex med en tilfeldig fyr på en hjemmefest hos ei venninne. Han kom i det penisen kom inn? hæææ aldri opplevd det før.. noen tanker om det?

Anonymkode: 699b2...f2e

Jeg har opplevd det en gang men da var jeg ung og lenge siden sist knulling

Skrevet

Sånt kan skje. Jeg har vært gift i 30 år og hatt sex tusenvis av ganger, men nylig kom jeg lynraskt. Vi lo begge to. Helt rart, men sånt skjer.

Anonymkode: b6985...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...