AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Har vært på date med han og kysset før, men i går hadde han dårlig ånde. Har kjent sånn lukt før( hos en annen jeg dater for lenge siden) , litt lever aktig 🙈 Rått kjøtt 😅 Skikkelig turn off, men håper det er noe han spiste eller dn gang tilfelle. Det er ikke noe gøy å kysse. Anonymkode: 9ddcf...a83
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Den er grei. Skal gi beskjed. Anonymkode: d9ff5...083
GrønnNellik68 Skrevet 2. september 2023 #3 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært på date med han og kysset før, men i går hadde han dårlig ånde. Har kjent sånn lukt før( hos en annen jeg dater for lenge siden) , litt lever aktig 🙈 Rått kjøtt 😅 Skikkelig turn off, men håper det er noe han spiste eller dn gang tilfelle. Det er ikke noe gøy å kysse. Anonymkode: 9ddcf...a83 Kjøp han ei tungeskrape og si at den her er fin hvis en vil unngå dårlig ånde👏 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Begynnende tannkjøttbetennelse. Han bør ta en tur til tannlegen Anonymkode: b04cd...9e1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 Kanskje sultånde? At han ikke har spist på en stund? Anonymkode: c8805...b2f 1
exictence Skrevet 2. september 2023 #6 Skrevet 2. september 2023 GrønnNellik68 skrev (5 timer siden): Kjøp han ei tungeskrape og si at den her er fin hvis en vil unngå dårlig ånde👏 Den var ikke dum, egentlig Men tror jeg hadde mer disket sagt at jeg hadde hørt om en tungeskrape, og det positive rundt det. Og sagt at det var noe vi kunne prøve begge to. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har vært på date med han og kysset før, men i går hadde han dårlig ånde. Har kjent sånn lukt før( hos en annen jeg dater for lenge siden) , litt lever aktig 🙈 Rått kjøtt 😅 Skikkelig turn off, men håper det er noe han spiste eller dn gang tilfelle. Det er ikke noe gøy å kysse. Anonymkode: 9ddcf...a83 Jeg har og opplevd det. Synes han har det noen ganger rett etter han har pusset tennene til og med. Har ikke sagt noe om det. Men det er jo et forstyrrende element. Smaken er lignende til det du beskriver. Tror jeg skal kjøpe inn tungeskrape til oss begge. Tror også at jeg skal si at jeg er litt var på både lukt og smak.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 exictence skrev (48 minutter siden): Den var ikke dum, egentlig Men tror jeg hadde mer disket sagt at jeg hadde hørt om en tungeskrape, og det positive rundt det. Og sagt at det var noe vi kunne prøve begge to. Jeg har og opplevd det. Synes han har det noen ganger rett etter han har pusset tennene til og med. Har ikke sagt noe om det. Men det er jo et forstyrrende element. Smaken er lignende til det du beskriver. Tror jeg skal kjøpe inn tungeskrape til oss begge. Tror også at jeg skal si at jeg er litt var på både lukt og smak. Han er veldig renslig, lukter godt og alt. Har ikke kjent denne lukten før hos ham derfor lurer jeg på hvor den kommer fra ? 🙈 Det er kjøttlukt og det virker som det kommer fra magen . Han jeg datet for lenge siden hadde denne lukten, men hele tiden. Ts Anonymkode: 9ddcf...a83
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 Sultånde er faktisk en greie, men om han lukter sånn hele tiden er det nok ikke det. Jeg orket faktisk ikke en date som hadde motbydelig ånde, han hadde ingen kroppslukt ellers så var merkelig. Unngikk kyssing for harde livet under sex, for ble så kvalm av ånden, det går jo ikke. Anonymkode: 06f0a...044
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #9 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Sultånde er faktisk en greie, men om han lukter sånn hele tiden er det nok ikke det. Jeg orket faktisk ikke en date som hadde motbydelig ånde, han hadde ingen kroppslukt ellers så var merkelig. Unngikk kyssing for harde livet under sex, for ble så kvalm av ånden, det går jo ikke. Anonymkode: 06f0a...044 Han spiste rett før daten. Det er sånn lukt som setter seg i nesen rett og slett. Ikke vanlig morgen dårlig ånde, men som sagt surt og rart. ts Anonymkode: 9ddcf...a83
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #10 Skrevet 3. september 2023 Han må begynne med sterke halstabletter som Fishermans friend og oppsøke tannlege for utredning og hjelp. Anonymkode: c8fbd...7bc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #11 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han spiste rett før daten. Det er sånn lukt som setter seg i nesen rett og slett. Ikke vanlig morgen dårlig ånde, men som sagt surt og rart. ts Anonymkode: 9ddcf...a83 Kjedelig. Har ikke hørt om en ånde som lukter kjøtt og lever. Men vet hva ketose lukter. (bensin aktig) og betennelse og bakterievekst. Man kan få dårlig ånde om man har hull i tennene eller tannkjøtt betennelse. Er det lenge siden han sjekka seg hos tannlegen? Anonymkode: 9358d...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå