AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Jeg har kranglet med min far siden barndommen. Han har vært voldelig med at han har holdt meg i håret og kastet ting mot meg da jeg var barn. Nå som jeg voksen sier han mye frekt og vi krangler konstant. Han tåler ikke mye før han blir sint, og jeg har arvet temperamentet hans og blir sint tilbake når han kaller meg for dum, idiot eller andre frekke ting. I tillegg er han paranoid, og tror alltid at folk skal rane huset eller ødelegge/stjele bilen hans. Og at alle hater han. (Ingen har noen gang gjort noe mot han) dette blir utrolig slitsomt i lengden. Min mor står på sidelinjen, og vet ikke hva hun skal gjøre da hun vet hun ikke kan si i mot han for da blir han sint. Jeg begynner alltid å gråte etter å ha vert hos dem, for han sier alltid noe dumt, og tar opp ting som vi har kranglet om før for å lage nye krangler. Kan ikke kutte kontakten for jeg er glad i moren min, og de er enda i lag. Jeg tør ikke å la datteren min være alene der for jeg har sitt han gi "ros på baken" på min niese, og jeg liker ikke det. (Moren til niesen min vet om det). moren min snakker om hvor mye de gleder seg til å passe på datteren min, og jeg er redd for å si at jeg ikke ønsker det. Jeg synes hele situasjonen er vond og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre, men jeg klarer ikke mer sånn det er nå. Anonymkode: 75849...3c2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Kutt kontakten med faren din. Du trenger ikke han , og livet vil bli mye lettere uten han. Anonymkode: ccb8b...a39
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Jeg vet mye om hvordan du har det, jeg har selv vokst opp i et dårlig hjem og har skader og er preget av det i dag, selv om jeg er over 40 år. Jeg har gått i behandling i ca 4 år, osv. Her var det alkoholen som styrte. Jeg vet det er sykt vanskelig å bla si at de ikke får ha barnet ditt der, ordene sitter fast i halsen, selv om du har trukket pusten og tatt sats for å si det, det kjennes nesten fysisk ut. Jeg skal ikke legge ut om alt, da blir det for mye, men det jeg vil si, er at du må skjerme deg selv og barnet ditt. La være å dra dit, blokker og overse din far. Når du har mulighet, så snakker du med din mor og forteller hvordan det ligger an. Jeg lover at når ordene først kommer, så kan det komme masse, også ting du ikke har tenkt på. En annen ting er at din mor har støttet din far i dette, all den tiden hun bare har sett på når far har tråkket over alle grenser. Anonymkode: 637af...b25
Hannah80 Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Så trist ts🥰 Har en god venninne som har opplevd noe lignende som deg. Hun kuttet ut begge foreldrene, selv om det var far som hadde vært den store stygge ulven. Men hun var mest sint og bitter på sin mor, som ikke hadde løftet èn finger for å forhindre det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #5 Skrevet 2. september 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tør ikke å la datteren min være alene der for jeg har sitt han gi "ros på baken" på min niese, og jeg liker ikke det. (Moren til niesen min vet om det). Anonymkode: 75849...3c2 Du har bare stått og sett på mens han utøvet vold mot et barn, og har ikke meldt det til politi og barnevern? Hva er du for et søppelmenneske!? Anonymkode: ff33a...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå