AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Det er svært få menn man kan se på som fine av utseende, men har de en god personlighet så er det selvsagt forståelig at de er verdt å være sammen med. Men det er så mange damer som er sammen med stygge menn som samtidig har dårlig og ekkel personlighet. Det forstår jeg ikke at de gidder. Uansett om dama ikke er noe å se på selv, så virker det fortsatt bortkastet å bruke år av livet sitt på noe sånt. Er det ikke bedre å være singel enn å være sammen med en som kan sammenlignes med en 200 år gammel utedass full av dritt og piss? Anonymkode: e57ef...f03 3
Jeg-er-anonym Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er svært få menn man kan se på som fine av utseende, men har de en god personlighet så er det selvsagt forståelig at de er verdt å være sammen med. Men det er så mange damer som er sammen med stygge menn som samtidig har dårlig og ekkel personlighet. Det forstår jeg ikke at de gidder. Uansett om dama ikke er noe å se på selv, så virker det fortsatt bortkastet å bruke år av livet sitt på noe sånt. Er det ikke bedre å være singel enn å være sammen med en som kan sammenlignes med en 200 år gammel utedass full av dritt og piss? Anonymkode: e57ef...f03 Nå er det nå sånn at ulike damer liker ulike ting ved menn både utseende- og personlighetsmessig. Men for å svare på spørsmålet som om dette ikke har noe å si så er grunnen nok at mannen kanskje hadde en bedre sjarm før og samtidig faket personligheten sin for å få damen. Det er en del damer som er slik at når de først har funnet en mann skal det veldig mye til for at hun forlater han. Det er jo egentlig i kvinnens natur og personlig synes jeg det er en veldig fin ting, men dessverre kan det bli utnyttet i blant. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Jeg-er-anonym skrev (11 minutter siden): Nå er det nå sånn at ulike damer liker ulike ting ved menn både utseende- og personlighetsmessig. Men for å svare på spørsmålet som om dette ikke har noe å si så er grunnen nok at mannen kanskje hadde en bedre sjarm før og samtidig faket personligheten sin for å få damen. Det er en del damer som er slik at når de først har funnet en mann skal det veldig mye til for at hun forlater han. Det er jo egentlig i kvinnens natur og personlig synes jeg det er en veldig fin ting, men dessverre kan det bli utnyttet i blant. Nei, det er ikke i en kvinnes natur. Da handler det i så fall om dårlig selvtillit. Siden det er kvinner som i hovedsak velger hvem de vil parre seg med og få barn med. Biologien hos kvinner er egentlig å luke ut menn med dårlige gener. Anonymkode: e57ef...f03 1
ESFP Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 Det er ganske mange kvinner som har vokst opp med fedre som ikke brydde seg om dem og hadde er bedriten personlighet. Disse kvinnene finner en mann med lik personlighet som faren. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Fordi han er jævlig god til å slikke Anonymkode: 271fc...400 1
Jeg-er-anonym Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke i en kvinnes natur. Da handler det i så fall om dårlig selvtillit. Siden det er kvinner som i hovedsak velger hvem de vil parre seg med og få barn med. Biologien hos kvinner er egentlig å luke ut menn med dårlige gener. Anonymkode: e57ef...f03 Ja, det er sant, men når de har først valgt mannen og blitt sammen med den holder de seg til dem var poenget mitt.
KallePils Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 (endret) Bla-bla-bla… Det virkelige spørsmålet er: Hva bringer du til torgs som gjør at en mann skal være interessert i deg for noe mer enn litt billig moro? Og du kan selvfølgelig ikke svare. Endret 1. september 2023 av KallePils
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 Det er vel så enkelt som at folk har ulike ting de ser på som ok eller fint utseende (og personlighet). Da jeg var sammen med siste eksen min, fikk jeg høre fra andre både at han var pen og at han ikke var noe særlig å se på. Folk så på det ulikt. Venninna mi med en mann jeg ikke synes er så pen, syntes han var veldig kjekk. Hun venninna mi som har en dramaeks som er tøff, sterk, udadvendt og kjekk synes nok min spinkle, inadvendte eks er en pingle. Nå behandlet han meg ofte bra, og det var han som gikk fra meg, hans dårlige personlighet var vel at han var for konfliktsky. Han lot meg/andre virkelig ikke forstå at han var på vei ut. Faktisk trodde både jeg OG folk rundt oss at han skulle fri 🙃 En del skjønner ikke hvorfor jeg er med han jeg er med nå. Han har konflikter helt åpent, er lite sosial og virker nok mindre sympatisk enn eksene. Men jeg vet hvor jeg har ham. Og vi deler mye mer enn bare gøy og utseendet. Anonymkode: 86645...897 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #9 Skrevet 2. september 2023 KallePils skrev (11 timer siden): Bla-bla-bla… Det virkelige spørsmålet er: Hva bringer du til torgs som gjør at en mann skal være interessert i deg for noe mer enn litt billig moro? Og du kan selvfølgelig ikke svare. Nei, det er ikke det virkelige spørsmålet i denne tråden, eller egentlig i det hele tatt. Dette er noe krenkede og bitre menn trøster seg med. Jeg er ikke interessert i hvilke krav stygge menn med bedriten oppførsel har. De fleste er ikke interessert i det. Det er derfor jeg skriver at da er det bedre å være singel. Du skjønner tydeligvis ikke engang hva jeg spør om. Anonymkode: e57ef...f03 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #10 Skrevet 2. september 2023 Jeg-er-anonym skrev (11 timer siden): Ja, det er sant, men når de har først valgt mannen og blitt sammen med den holder de seg til dem var poenget mitt. Det er langt flere kvinner enn menn som vil ta ut skilsmisse. Det er svært sjelden at en mann vil skille seg. Anonymkode: e57ef...f03 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #11 Skrevet 2. september 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Det er svært få menn man kan se på som fine av utseende, men har de en god personlighet så er det selvsagt forståelig at de er verdt å være sammen med. Men det er så mange damer som er sammen med stygge menn som samtidig har dårlig og ekkel personlighet. Det forstår jeg ikke at de gidder. Uansett om dama ikke er noe å se på selv, så virker det fortsatt bortkastet å bruke år av livet sitt på noe sånt. Er det ikke bedre å være singel enn å være sammen med en som kan sammenlignes med en 200 år gammel utedass full av dritt og piss? Anonymkode: e57ef...f03 Jo, det synes jeg. Akkurat som at jeg aldri hadde giddet bli sammen med noen som uttaler seg slik som i HI. Vi har alle våre preferanser og turn-offs. 🤷♂️ Anonymkode: c47f4...011 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #12 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er langt flere kvinner enn menn som vil ta ut skilsmisse. Det er svært sjelden at en mann vil skille seg. Anonymkode: e57ef...f03 Svært sjeldent er å ta litt hardt i. Er nok av mannfolk som går også. Pluss en del damer som går strør bare sand på det at mannen har meldt seg ut av familien. Anonymkode: 86645...897 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #13 Skrevet 2. september 2023 Det er bare her på KG jeg leser om slike drittsekker. Vet ikke helt om det finnes så veldig mange i virkeligheten. Anonymkode: bccfe...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 Jeg tror det har å gjøre med dårlig selvtillit ("jeg finner ikke noen bedre, kun han som kan elske meg") og dårlige eksempler når man vokste opp. Anonymkode: 79ba6...809 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare her på KG jeg leser om slike drittsekker. Vet ikke helt om det finnes så veldig mange i virkeligheten. Anonymkode: bccfe...8ef Drittsekkene på kg er bare en brøkdel av hva som finnes der ute. Kanskje på tide å lese mindre kg og mer nyheter om du oppriktig tror folk som oppfører seg dårlig knapt finnes? Anonymkode: 86645...897 1
Helene1982 Skrevet 2. september 2023 #16 Skrevet 2. september 2023 barometeret er veldig enkelt: De som snakker om hvor dårlige alle andre er – de som snakker om hvor gode de selv er – og de som er bra folk , som gjør gode ting. Kg er ikke en representativ stemme for menn. Jeg tror faktisk ikke de som er kjipe er så bøtte vanligvis. Jeg tror det er en greie, noen bedriver tiden sin på KG med. Som er litt tidsfordriv, litt humor og av og til en liten sint amish. Jeg forstår ikke alt
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #17 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Svært sjeldent er å ta litt hardt i. Er nok av mannfolk som går også. Pluss en del damer som går strør bare sand på det at mannen har meldt seg ut av familien. Anonymkode: 86645...897 Ja + at mange av oss gruer oss til alt det praktiske styret (snakker om veletablerte godt voksne) Venter heller til barna er "selvgående" og ute av redet. Anonymkode: 110b5...b7b
Andro Skrevet 2. september 2023 #18 Skrevet 2. september 2023 (endret) Tenker at det vitner om traumebånd. På et tidspunkt har han behandlet henne som om hun var den flotteste og mest attråverdige dama i hele verden. Etter at han slutta med det, og bare gir henne en sjelden smule av den hun trodde at han var, så lever hun fortsatt i håpet- Et håp om at han kan bli den hun trodde han var. De som faller for folk som behandler dem dårlig er ofte traumatiserte barn som er vant til å måtte kjempe om oppmerksomhet og kjærlighet, og ikke helt tror på at de er gode nok. At de bare kan forlate det destruktive, og at det ikke er mulig å forbedre en dårlig partner ved å bedre sin egen adferd. Tvert imot: Hver gang du bøyer av for respektløs adferd daler deres respekt for den som ikke setter grenser eller setter dem på plass. Utseende har ingenting å si for svært mange av oss, så jeg ser ikke helt relevansen. Mener du at noen kan være pen nok til å utligne at de er rasshøl? Endret 2. september 2023 av Andro 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #19 Skrevet 2. september 2023 Veldig enig ts, har lurt på det samme noen ganger. Anonymkode: 9c1aa...97c
Helene1982 Skrevet 2. september 2023 #20 Skrevet 2. september 2023 (endret) jeg vet aldri hva som er tull og hva som er ekte på KG av og til, men uansett. Her er tegn til at du må oppsøke hjelp i et forhold: Han/hun isolerer deg fra venner og familie Han/hun sier at deres dårlige oppførsel er på grunn av hva du fikk dem til å gjøre Han/hun gjør deg avhengig av dem økonomisk/fysisk eller psykisk Han/hun sier at du er dum/stygg evneveik han/hun truer med at du ikke kommer til å klare deg uten dem Han/hun truer med å ta livet sitt eller skade seg selv eller andre om du forlater dem Søk hjelp om du er i et slikt fohold. det er ikke normalt eller ok. Endret 2. september 2023 av Helene1982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå