AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Del Skrevet 1. september 2023 Hei! Er student og har lyst til å skaffe meg en deltidsjobb, noen som har erfaring med MentorNorge? Virker som det er greit betalt, men det står ikke oppført hvor mye de forventer at du jobber osv. Fant også svært lite erfaringer om de på nett, kun erfaringer av mennesker som har kjøpt av de. Anonymkode: 1347a...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Del Skrevet 2. september 2023 Jeg har vært mentor i et halvt år nå, og hatt til sammen 6 elever. Du forplikter deg til å jobbe 4 timer i uken, men kan jobbe mer om du ønsker det. Du går opp i lønn etter hvert (begynner på 197 kr/t), og det lønner seg særlig å ta timer med matematikk på vgs nivå pga lønnstillegg. Det å være mentor har vært gøy, men også krevende. Mye avhengig av hvilken type elever jeg har hatt. Noen forventer at du skal gjøre leksene for dem, mens andre er veldig høflige og setter stor pris på jobben du gjør. I går fikk jeg ny jobb, der jeg satte mentor norge som referanse, så det kan være verdifult å ha, på lik linje med en annen jobb. Du kan også velge om du vil jobbe online eller fysisk (om du bor et sted med oppdrag). Antall elever kan du egentlig velge selv. Etter å ha blitt ansatt kan du melde din interesse for elever som passer for deg. De fleste ønsker 2 timer i uken, men noen mer og andre mindre. Noen ganger går også timene fortere, og du trenger ikke fult så mye tid. Da rapporterer du tid brukt, og får betalt deretter. To ganger i måneden kommer lønnen, og jeg har ikke hatt noen problemer med det. Generelt er fagveilederne veldig behjelpelige. Du må ha toppkarakter i fagene du underviser i, og det forventes at du kan fagene du underviser i godt, så velg fag du føler deg stødig i, så du slipper å bruke mye ulønnet tid på å sette deg inn i fagene. Alt i alt er skrytet du får for jobben veldig morsom og jeg vil absolutt si at jeg har hatt en fin erfaring som mentor. Bare spør om du lurer på noe. Anonymkode: 125a0...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå