Gå til innhold

Atkins bar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke matbutikker selger Atkins bar? Må ned i vekt da jeg er veldig overvektig.

Anonymkode: 0bbdc...6e7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvifor trur du at du vil gå ned i vekt ved å innta ultraprosesserte energibarer? 

Det finst jo billigare og sunnare måtar..

Anonymkode: d5589...1cf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvifor trur du at du vil gå ned i vekt ved å innta ultraprosesserte energibarer? 

Det finst jo billigare og sunnare måtar..

Anonymkode: d5589...1cf

Hun ba ikke om din mening om Atkins bar.

Anonymkode: b0613...0b1

• Liker 1
Skrevet

Man går ikke ned i vekt ved å spise atkins bar, man går ned i vekt med riktig kosthold. Slike energibarer/måltidserstattere er fulle av drit og har ingenting med helse å gjøre. Hvis du er veldig overvektig og trenger veiledning, snakk med en ernæringsfysiolog. Å få i seg riktig type næring er vel så viktig som å spise mindre kalorier/karbohydrater. Altså nok av b-12, hem-jern, sink, osv. Ingenting i veien for å ta seg en "bar" på farten en sjelden gang, men ikke spis det for å gå ned i vekt eller fordi du tenker det er sunt. For det er det absolutt ikke. 

Protein Blend (Soy Protein Isolate, Collagen, Whey Protein Isolate, Whey Protein Concentrate), Poly Dextrose, Peanuts, Vegetable Glycerin, Palm Kernel and Palm Oil, Water, Cellulose Powder, Natural Flavors, Cocoa (Processed with Alkali). Contains Less than 2% of Peanut Oil, Milk, Butterfat, Soy Lecithin, Guar Gum, Salt, Sucralose.

Anonymkode: af74f...f13

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det for og døyve lysten på noe godt? Da fungere også Nutrilett sine barer og de er over alt.

Anonymkode: 3c5d7...c60

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det for og døyve lysten på noe godt? Da fungere også Nutrilett sine barer og de er over alt.

Anonymkode: 3c5d7...c60

Jeg liker de ikke. Men det er for å bli mett og å gå ned i vekt.

Anonymkode: 0bbdc...6e7

Skrevet (endret)

Jeg vet at tights.no har solgt dem, men er utsolgt for øyeblikket. Jeg har ikke smakt dem, men for et par år siden kjøpte jeg proteinbarer derfra som erstatning for sjokolade. De har også Monster sukkerfri sjokolade, og lavkarboprodukter.  Med forskjellige søtningsstoffer.

Nå kjøper jeg Tine lettmelk med mørk sjokolade, og varmer den, når sjokoladetrangen blir for stor.

https://www.tights.no/butikk/atkins-advantage-cookies-cream-bar-5x30g/

Endret av MyMichelle
Stavefeil!
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Man går ikke ned i vekt ved å spise atkins bar, man går ned i vekt med riktig kosthold. Slike energibarer/måltidserstattere er fulle av drit og har ingenting med helse å gjøre. Hvis du er veldig overvektig og trenger veiledning, snakk med en ernæringsfysiolog. Å få i seg riktig type næring er vel så viktig som å spise mindre kalorier/karbohydrater. Altså nok av b-12, hem-jern, sink, osv. Ingenting i veien for å ta seg en "bar" på farten en sjelden gang, men ikke spis det for å gå ned i vekt eller fordi du tenker det er sunt. For det er det absolutt ikke. 

Protein Blend (Soy Protein Isolate, Collagen, Whey Protein Isolate, Whey Protein Concentrate), Poly Dextrose, Peanuts, Vegetable Glycerin, Palm Kernel and Palm Oil, Water, Cellulose Powder, Natural Flavors, Cocoa (Processed with Alkali). Contains Less than 2% of Peanut Oil, Milk, Butterfat, Soy Lecithin, Guar Gum, Salt, Sucralose.

Det er ikke det Ts spurte oss om.

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, MyMichelle said:

Det er ikke det Ts spurte oss om.

TS skriver hun vil ned i vekt og føle seg mett. Så derfor er det innafor å gi vettuge råd, fremfor å oppfordre å spise slike barer. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...