AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Hadde en veldig lett forkjølelse for en uke siden.vare litt uggen I kroppen og litt tett I nesa ,etter fikk hoven øm lymfe under kjeven,den er ikke så øm nå som den var,men kjenner den fortsatt. Hvor lenge kan de være ømme etter en forkjølelse . Kjenner ar jeg blir litt redd det kan være noe farlig. Noen av dere som har hatt dette? Anonymkode: 1c755...5e9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Jeg hadde det før sommeren, i forbindelse med en mild forkjølelse. Min var på halsen og ganske øm. Den var der i over en måned, men er borte nå. Siden jeg var forkjølet da den kom, den var øm og det virket som den krympet sakte men sikkert før den ble helt borte, var jeg ikke bekymret for den. Barnet mitt har bak begge ørene nå, hun har også vært tilsynelatende mildt forkjølet. Blir den ikke borte, eller har begynt å krympe, innen tre uker, er det lurt å gå til legen for en sjekk. Særlig om det ikke er en åpenbar årsak til at lymfeknuten ble øm. Men også da er det som oftest ikke noe farlig. Jeg har en annen forstørret lymfeknute som jeg ikke vet hvorfor oppstod, som ikke er øm og som ikke krymper. Den kom i desember i fjor. Men den er undersøkt, og helt ufarlig. Anonymkode: 7e885...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå